نقد و بررسی کتاب مردم تابستان | Summer People

36
0
کتاب مردم تابستان

کتاب مردم تابستان اثر جولی کوهن است.

در Summer People غرق شوید و یک کتاب خواندنی نفس گیر تازه، در عین حال پرمخاطب و غنی را کشف کنید. با کشتی به جزیره ای خیالی در سواحل مین در ایالات متحده بروید، جایی که راشل و استرلینگ ساکنان جزیره برای سفر تابستانی آماده می شوند که امسال شامل وی و مایک می شود.

وقتی جرقه های جذابیت بین وی و ریچل شعله ور می شود و زندگی ها و اسرار گذشته برملا می شود، هرج و مرج احساسی حاکم می شود. من به سادگی نوشته های جولی کوهن را دوست دارم، با هر کتاب جدید او من را به مکان دیگری می برد، و لحن غیرقابل انکار او به تمام نقاط درست برخورد می کند.

این داستان رابطه نه تنها بر یک داستان عشق، بلکه دوستی نیز متمرکز است. فصل‌های واضح و روشن توسط یکی از چهار شخصیت اصلی رهبری می‌شوند. در حالی که وی و ریچل در کانون توجه هستند، قدم گذاشتن در افکار و احساسات مایک و استرلینگ بسیار جذاب بود.

شخصیت‌های اطراف در جامعه به رنگ و جنب و جوش می‌افزایند، و Unity Island تضمین می‌کند که حس شگفت‌انگیز مکان داستان را در بر می‌گیرد. با توجه به درک خود، و صادق بودن به هر کسی که هستید، این مطلب را خواندنی الهام‌بخش و محرک و همچنین بسیار سرگرم‌کننده یافتم. پیوستن به LoveReading Star Books ما، Summer People واقعا مست کننده است، و به بهترین شکل قلب ها و ذهن ها را برای رهایی آنها باز می کند.

کتاب مردم تابستان را در ژانر اصلی به اشتراک گذاری صداهای متنوع است.

ژانرهای دیگر:

داستان مدرن و معاصر

داستان های عاشقانه / رابطه

موضوع روایت: حس مکان

موضوع روایت: هویت / تعلق

مربوط به لزبین ها

مربوط به دوران میانسالی

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس