نقد و بررسی کتاب ویتا و پرندگان

61
0
کتاب ویتا و پرندگان

کتاب ویتا و پرندگان اثر پولی کراسبی است.

به جشن گوتیکی که در این کتاب ستاره LoveReading جشن می گیریم خوش آمدید. در سال 1997 ایو به سواحل سافولک باز می گردد تا لحظه ای از کودکی را که زندگی او را تغییر داده است مرور کند، در حالی که در سال 1938 ویتا تلاش می کند تا از محدوده برادر سلطه گر خود فرار کند.

من تک تک کتاب‌هایی را که از پولی کرازبی خوانده‌ام تحسین کرده‌ام، او یکی از نویسندگانی است که باید بخوانم. توانایی او در ترسیم تصویری پر جنب و جوش با بریده‌ای از احساسات تیره‌تر زیباست. در ویتا و پرندگان، یک ساختمان شیشه ای شکسته به قلب تپنده رمان تبدیل می شود.

در حالی که این تکه ساحل قابل لمس است، کلیسای جامع شیشه‌ای مرداب‌ها در مکانی تقریباً خارج از زمان قرار دارد و بین مکانی برای ترس و پناهگاه شناور است. در حالی که مردان برجسته هستند، این زنان هستند که می درخشند، حتی زمانی که خاطره ای در صفحه وجود دارد. خاطرات، رازها، و ترس در حالی که لرز در سراسر صفحه می‌چرخد، محاکمه می‌شوند. طرح غنی بافته شده در دو چارچوب زمانی پیچ و تاب می خورد و پرسش و پاسخ ایجاد می کند.

من با ایو و ویتا ارتباط داشتم، از آنها می ترسیدم و آنها را به عنوان شخصیت دوست داشتم. در این کتاب فرو رفتم و در اعماق تاریک و در عین حال مخملی آن شنا کردم. خاطره انگیز و خاطره انگیز، Vita and the Birds به عنوان بهترین انتخاب ماه لیز به شما پیشنهاد می شود.

کتاب ویتا و پرندگان را در ژانر اولیه ادبیات داستانی است.

ژانرهای دیگر:

افسانه تاریخی

داستان های عاشقانه / رابطه

هیجان انگیز و تعلیق

جنایت و رمز و راز

موضوع روایت: حس مکان

گوتیک

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس