ورود سامسونگ به متاورس

33
0
ورود سامسونگ به متاورس

سامسونگ، غول فناوری مستقر در کره‌ جنوبی، اعلام کرده که به زودی به بازار هدست‌های متاورس و واقعیت مجازی (virtual reality) می‌پیوندد. در این پست به بررسی ورود سامسونگ به متاورس می پر دازیم.

ورود سامسونگ به متاورس

این شرکت می‌گوید که در حال حاضر روی سخت افزار واقعیت توسعه یافته (extended reality) کار می‌کند.
در همین راستا، TM Roh، رئیس کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ، تأیید کرده که چنین دستگاهی در حال کار است، اما زمان مشخصی برای راه‌اندازی سخت افزار ارائه نکرد. با این حال، او از مشارکت کوالکام، شرکت سازنده تراشه‌ و همچنین گوگل به عنوان شریک خود خبر داد.
او توضیح داد که سامسونگ حضور خود در این بازار را به این دلیل به تعویق انداخته که بازار هنوز آماده نیست و سایر دستگاه‌های مشابهی که توسط رقبا عرضه شده‌اند، موفقیت مورد انتظار را نداشته‌اند.
به این ترتیب، سامسونگ به ردیف تولیدکنندگانی مانند متا و اچ‌تی‌سی می‌پیوندد که قبلاً دستگاه‌های متاورس را راه‌اندازی کرده‌اند. Roh اظهار داشت که دستگاه جدید سامسونگ از یک تراشه کوالکام که به طور ویژه برای عملکرد بهتر در برنامه‌های واقعیت مجازی طراحی شده است، قدرت می‌گیرد و از سیستم‌عاملی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود، استفاده خواهد کرد.
نوکیا، یکی دیگر از شرکت‌های سازنده تلفن همراه، پیش‌بینی کرد که فناوری متاورس در نیمه دوم این دهه جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهد شد. با این حال، Roh معتقد است که این خانواده جدید از دستگاه‌ها، هیچ خطری را برای آنچه امروز گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهند، ندارد. در واقع، به گفته Roh، امکان ادغام متاورس و تلفن‌های هوشمند برای تکمیل تجربیات و توسعه بیشتر آنها، وجود دارد.
حضور سامسونگ در دنیای متاورس جدید نیست؛ زیرا این شرکت قبلاً چندین سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فعال در این حوزه انجام داده است.

news.bitcoin

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس