بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

56
0
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

در سال‌های اخیر و با فراگیر شدن استفاده‌ی مردم از اینترنت و گسترش کسب و کارهای آنلاین، پدیده ای به نام فریلنسری یا دورکاری بسیار رایج شده است. در این مقاله به بررسی بهترین سایت های فریلنسری سال 2023 می پردازیم.

فریلنسرها ۳۶ درصد از نیروی کار ایالات متحده را در سال ۲۰۲۰ تشکیل دادند. جای تعجب نیست که این درصد روزبه‌روز در حال افزایش است، فریلنسرها در زمینه هایی از قبیل حجم کاری، انتخاب پروژه‌ها و مشتریان خود آزادی انتخاب دارند.

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

در طول شیوع کووید-۱۹ و قرنطینه های سراسری، شرکت‌ها به‌طور چشمگیری به استخدام فریلنسرها پرداختند تا بتوانند حجم کاری خود را مدیریت کنند. از این رو امروزه ، تعداد مشاغل فریلنسری در دسترس ، بیشتر از هر زمانی است.

اگربه دنبال شغل گشته باشید، احتمالاً می‌دانید که پیدا کردن کار چقدر می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. اما نگران نباشید.

در ادامه با معرفی بهترین وب سایت های فریلنسری با ما همراه باشید؛

بهترین وب سایت های فریلنسری: Fiverr

استخدام در زمینه های: دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، شبکه های اجتماعی

مزایا: دسته بندی متنوع، ثبت نام رایگان، دوره های آنلاین

معایب: هزینه کمیسیون بالا، فرآیندهای پرداخت زمانبر

Fiverr پلتفرمی است که فریلنسرها را به صاحبان مشاغلی که به دنبال کارمندان فعال در پروژه‌های دیجیتالی مختلف، از جمله طراحی وب‌سایت ، دیجیتال مارکتینگ و نوشتن محتوا هستند، متصل می‌کند.

این وب سایت فریلنسری روشی کارآمد را برای فریلنسرها و صاحبان مشاغل برای تعامل با یکدیگر ارائه می کند. توجه داشته باشید که در وب‌سایت، فریلنسرها فروشنده نامیده می‌شوند، خدمات آن‌ها گیتس، و صاحبان کسب‌وکار، خریدار نام دارند.

به جای ارسال پیشنهاد، فروشندگان می توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند، توانایی های خود را لیست کنند و دستمزد های خود را تعیین کنند. در همین حال، خریداران می توانند متناسب با نیاز خود به سادگی دسته بندی های مختلف را بررسی کنند.

هر زمان که یک خریدار یک فریلنسر را انتخاب می کند، سیستم به طور خودکار حساب او را شارژ می کند و پول را در حالت معلق قرار می دهد. سپس سیستم کارمزد کمیسیون را کسر می‌کند و ۸۰٪ از قیمت پیشنهادی را به فریلنسرها پرداخت می‌کند.

بسته به سطح هر فریلنسر، ممکن است تا ۱۴ روز طول بکشد تا درآمد آنها قابل برداشت شود. گزینه های متعددی برای برداشت درآمد وجود دارد، مانند دبیت کارت، پی پال و… .

Fiverr دارای جمعیتی بالغ بر 3.42 میلیون خریدار فعال می باشد. همچنین لازم است بدانید قیمت گذاری ها به صورت پروژه‌ای انجام می شوند و نه ساعتی.

این مجموعه با گواهی SSL از صورتحساب ها و اطلاعات شخصی کاربران محافظت کرده و همچنین پشتیبانی شبانه روزی از مشتریان ارائه می کند.

بهترین وب سایت های فریلنسری : Toptal

استخدام در زمینه های: توسعه نرم افزار، مشاوره مالی، مدیریت
مزایا: حضور شرکت‌های بزرگ، صورت‌حساب و پرداخت رایگان

معایب: فرآیند غربالگری پیچیده، فقط پشتیبانی از پروژه‌های بزرگ

Toptal یک وب سایت فریلنسری است که متخصصان حرفه ای فریلنسری بسیار ماهر را با شرکت ها مرتبط می کند. Toptal دارای طیف گسترده ای از فریلنسرها، توسعه دهندگان و طراحان وب ، مشاوران مالی و … است.

درخواست برای فعالیت در Toptal به عنوان یک فریلنسر مستلزم گذراندن پنج مرحله از فرآیند غربالگری است، از ارزیابی جامع زبان انگلیسی گرفته تا بررسی نمونه کارها. این فرآیند تضمین می‌کند که فقط ۳٪ برتر از هر قشری به این پلتفرم راه پیدا می‌کنند.

پس از گذراندن تمام مراحل، به آگهی های شغلی مختلف از مشتریان و شرکت های بزرگ مانند موتورولا و Airbnb دسترسی خواهید داشت. با این حال، عدم موفقیت در آزمون، روند درخواست شما را تا چندین ماه متوقف می‌کند.

Toptal یک سرویس اختصاصی برای ردیابی صورتحساب به نام TopTracker دارد. با استفاده از این سرویس، فریلنسرها کل قیمتی را که پیشنهاد می کنند دریافت می کنند و از طریق Payoneer، Paypal یا حساب بانکی، دستمزد خود را دریافت می کنند.

بهترین وب سایت های فریلنسری: Jooble

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: نگارش، طراحی گرافیکی، ثبت اطلاعات

مزایا: بدون نیاز به ثبت نام

معایب: فاقد گزینه ثبت درخواست سریع
Jooble یک موتور جستجو برای یافتن شغل است و از بیش از 140000 منبع در سراسر جهان، از جمله وب‌سایت‌های شرکتی، موسسات کاریابی، پلتفرم‌های فریلنسینگ، شبکه‌های اجتماعی و آگهی‌ها ، موقعیت های شغلی مختلف را معرفی می کند.

Jooble به شما امکان می دهد فقط در یک منطقه خاص شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. در صفحه اصلی، می توانید یک شهر خاص در کشور خود را برای یافتن مشاغل محدود به آن منطقه انتخاب کنید.

برای یافتن شغل در Jooble نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی شغل مورد نظر خود را در موتور جستجوی Jooble وارد کنید. فیلترهای مختلفی مانند محدوده حقوق، سابقه کار، و تاریخ ارسال را برای کمک به یافتن شغل مورد نظر خود اعمال کنید.

از آنجایی که Jooble یک موتور جست و جو است، انتخاب یکی از نتایج جستجو شما را به آگهی اصلی آن فرصت شغلی هدایت می کند. در آنجا جزئیات بیشتری در مورد شغل و نحوه ارسال رزومه خواهید یافت.

اگر می‌خواهید هر زمان که شغل جدیدی برای کلمه کلیدی مورد نظرتان پیدا شد، از آن مطلع شوید، در خبرنامه ایمیلی آنها ثبت‌نام کنید.

بهترین وب سایت های فریلنسری : Freelancer.com

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: ترجمه، توسعه وب، بازاریابی شبکه های اجتماعی

مزایا: چت آنلاین، پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته

معایب: رابط پیچیده، هرزنامه، و مشتریان جعلی
Freelancer.com وب سایت فریلنسری دیگری است که در آن متخصصان و شرکت هایی از سراسر جهان در پروژه های مختلف با یکدیگر همکاری می کنند. به لطف پشتیبانی از طیف گسترده ای از زمینه ها، مشتریان به راحتی می توانند یک متخصص در رشته مورد نظر خود پیدا کنند.

می توانید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار ثبت نام کنید. برای ثبت نام به عنوان فریلنسر، باید فرم ثبت نام کوتاهی را پر کنید. اطلاعات دقیق از جمله مهارت ها، سوابق تحصیلی و تجربه کاری خود را ارائه دهید.

علاوه بر پروژه ها، مسابقات زیادی مانند طراحی وجود دارد. فریلنسرها می توانند در کنار کسب درآمد، از این مسابقات نیز بهره مند شوند.

هر فریلنسر پس از تکمیل یک پروژه، حقوق کامل خود را دریافت خواهد کرد. با این حال، پلتفرم 10٪ از کل درآمد شما را برای مسابقات و پروژه ها کسر می کند. مانند بسیاری از سایت های فریلنسری، می توانید از PayPal برای دریافت دستمزد خود استفاده کنید.

بهترین وب سایت های فریلنسری : Upwork

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: بازاریابی برند، برنامه نویسی، طراحی وب سایت

مزایا: مشتریان معتبر، پروژه‌های مختلف

معایب: فرآیند انتخاب طولانی، هزینه خدمات بالا
Upwork یک وب سایت فریلنسری است که مشتریان و فریلنسرها را از سراسر جهان به هم متصل می کند.

این پلتفرم طیف گسترده ای از دسته بندی ها، از طراحی وب و توسعه نرم افزار تا خدمات مشتری و حسابداری را ارائه می دهد. مشتریان و فریلنسرها راه‌های متعددی برای ارتباط با یکدیگر در اختیار دارند.

برای شروع به عنوان یک فریلنسر در Upwork، کار خود را با ایجاد یک پروفایل شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات از قبیل اطلاعات هویتی، تخصص و تجربه و سوابق خود را وارد کرده باشید. به خاطر داشته باشید که هر زمان که برای شغلی پیشنهاد دریافت می کنید یا پروژه ای را ارائه می کنید، مشتریان با اسکن پروفایل شما تصمیم می گیرند که آیا شما را انتخاب کنند یا خیر.

Upwork سیستم خاص خود را دارد، به این معنی که هر چه بیشتر کار کنید، کمیسیون کمتری پرداخت می کنید. برای مثال، کارمزد کمیسیون از 20٪ برای اولین صورت‌حساب 500 دلاری شروع می‌شود و با انجام پروژه های بیشتر به تدریج کاهش می‌یابد.

بهترین وب سایت های فریلنسری: Flexjobs

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: نگارش محتوا، بازاریابی محتوا، تایپ

مزایا: ایمن در برابر فعالیت های کلاهبرداری، ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه، قابل اعتماد، پشتیبانی خوب
Flexjobs وب سایتی است که در زمینه فرصت های شغلی انعطاف پذیر و از راه دور، مانند مشاغل فریلنسری، نیمه وقت و تمام وقت تخصص دارد. دسته بندی های گسترده ای دارد، از تحصیلی و آموزشی گرفته تا مشاغل روزنامه نگاری و نویسندگی.

Flexjobs تضمین می کند که هر شغل عنوان شده در وب سایت کاملا قانونی است. کلاهبرداری ها و شرکت های جعلی را فیلتر می کند. برخلاف سایر رقبا، این وب سایت فریلنسری هیچ گونه تبلیغاتی را در صفحه خود نمایش نمی دهد.

برای یافتن مشاغل فریلنسری، در ابتدا کاربران باید در این وب سایت ثبت نام کنند. چهار بسته اشتراکی وجود دارد که از ۶.۹۵ دلار در هفته شروع می شود. هر اشتراک دسترسی نامحدودی به لیست مشاغل، همراه با یک نمونه کار شخصی، مشاوره شغلی، و تست مهارت های رایگان را ارائه می دهد.

کاربران می توانند هزینه اشتراک خود را با کارت یا پی پال پرداخت کنند. این وب سایت همچنین ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه دارد، به این معنی که در صورت نارضایتی از خدمات، می توانید پول خود را به طور کامل پس بگیرید.

بهترین وب سایت های فریلنسری : SimplyHired

استخدام در زمینه های: منابع انسانی، امور مالی، ثبت اطلاعات

مزایا: راهنماهای مفید، ابزارهای شغلی رایگان

SimplyHired جایی است که در آن شرکت ها می توانند فرصت های شغلی را به صورت رایگان ثبت کنند. همچنین پیشنهادات شغلی را از سراسر اینترنت در یک صفحه جمع آوری می کند. این سایت دارای یک رابط کاربری تمیز است که بررسی مشاغل بر اساس دسته بندی های مختلف را آسان می کند.

این سرویس فرصت های فریلنسری مختلفی در زمینه های مختلف از جمله مالی و بازاریابی در اختیار دارد. برای یافتن یک شغل خاص، کافی است کادر جستجو را با کلمات کلیدی مرتبط پر کنید. برای مشاهده نتایج مرتبط، با وارد کردن شهر، ایالت یا کد پستی خود، فیلترهای دقیق تری را می توانید اعمال کنید.

افراد می توانند از طریق SimplyHired بدون ایجاد پروفایل شروع به بررسی گزینه های موجود کنند. با این حال، ثبت نام برای یک حساب کاربری به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلف شغلی مانند محاسبه حقوق و ابزارهای ساخت رزومه دسترسی داشته باشید.

بهترین وب سایت های فریلنسری: Guru

استخدام در زمینه های: بازاریابی، برنامه نویسی، مدیریت

مزایا: پرداخت ایمن، فهرست مشاغل سفارشی، عضویت رایگان

معایب: وجود مشتریان جعلی
Guru مکانی است برای فریلنسرها و شرکت ها در سراسر جهان برای همکاری با یکدیگر. شرکت ها می توانند افراد حرفه ای با مهارت های مختلف مانند برنامه نویسان، طراحان گرافیک و مدیران محصول را از این طریق استخدام کنند.

این وب‌سایت فریلنسری فرآیند بررسی فهرست‌های شغلی و ارسال پیشنهاد به مشتریان را بسیار آسان کرده است. شما می توانید کار خود را با ثبت نام و ایجاد پروفایل به عنوان یک فریلنسر شروع کنید. این سیستم بر اساس مجموعه مهارت ها و تجربه کاری شما توصیه های شغلی را به شما پیشنهاد کند.

فریلنسرها می توانند برای پروژه های بلند مدت یا کوتاه مدت مناقصه برگزار کنند و برای هر پروژه قیمت ثابتی پیشنهاد دهند. همچنین با استفاده از پی پال می توانید درآمد خود را دریافت کنید. مهمتر از آن، این وب سایت تضمین می‌کند که فریلنسرها به‌موقع حقوق خود را دریافت می‌کنند.

هر فریلنسری که در این وب سایت فریلنسری ثبت نام کند، یک حق عضویت اولیه رایگان دریافت می کند. با این حال، طرح‌های عضویت پولی شامل ابزارهای بیشتری برای متمایز کردن پروفایل شما هستند.

بهترین وب سایت های فریلنسری : LinkedIn

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: نگارش مقاله، ترجمه، طراحی گرافیک

مزایا: مقرون‌به‌صرفه

معایب: وجود محتوای جعلی از کاربران جعلی
لینکدین یکی از محبوب ترین سایت های کاریابی است که راهی آسان برای یافتن شغل در زمینه های مختلف ارائه می کند. همچنین یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها با هدف ارتباط و تعامل با همکاران می باشد.

برای شروع کار در لینکدین باید ابتدا ثبت نام کرده و یک پروفایل برای خود ایجاد کنید. تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی مانند مهارت ها، تحصیلات و سوابق کاری خود را وارد کنید. یک پروفایل جامع لینکدین می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای شما ایجاد کند.

افزودن یک پست جدید، می تواند پروفایل شما را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد. به عنوان مثال، اگر یک نویسنده هستید، پستی منتشر کنید که تخصص شما را توضیح دهد و نمونه کارهای خود را به آن لینک کنید. در این صورت کارفرمایان ممکن است پروفایل شما را به صورت اتفاقی پیدا کنند و به شما پیشنهاد کار دهند.

بررسی پست‌های شغلی لینکدین نیز راهی عالی برای یافتن فرصت‌های شغلی جدید است. برای یافتن شغل مورد نظر خود، حتما از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و نتایج را از جدیدترین ها مرتب کنید.

بهترین وب سایت های فریلنسری: Behance

استخدام در زمینه های: تصویرسازی، عکاسی، طراحی وب

مزایا: مخاطبان زیاد، محتوای شخصی‌ سازه شده

معایب: محیط رقابتی، اندازه فایل تصویر محدود

فارغ از سایت های فریلنسری که پیشتر در اینجا معرفی شد، Behance یک شبکه اجتماعی برای استعدادهای بالقوه است. مردم در سراسر جهان از این وب سایت برای ساختن نمونه کارها و به اشتراک گذاری کارهای خلاقانه خود از انیمیشن ها و تصاویر گرفته تا طراحی وب سایت و گرافیک استفاده می کنند.

چه یک طراح گرافیک، طراح وب یا انیماتور باشید، Behance مکانی برای کشف و رشد شما توسط کارفرمایان فراهم می کند. کار را با ثبت نام برای ایجاد یک حساب کاربری و ایجاد پروفایل خود شروع کنید.

از آنجایی که این مورد بسیار شبیه به شبکه های اجتماعی است، هرچه پروفایل های بیشتری را دنبال کنید، پست های بیشتری در فید شما ظاهر می شود. و این مسئله فرصتی برای کشف فرصت های شغلی بیشتر به شما می دهد.

Behance همچنین فهرستی از مشاغل را ارائه می‌کند. هر فریلنسر با توجه به مجموعه مهارت‌ها و دسته‌بندی‌های خود یک پیشنهاد شغلی دریافت می‌کند، اینکار یافتن شغل متناسب با تخصص فرد را برای وی ساده تر می‌کند.

بهترین وب سایت های فریلنسری: 99designs

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: وب، لوگو، و طراحی گرافیکی

مزایا: محیط اختصاصی، امنیت در پرداخت، جامعه فعال
برای طراحانی که به دنبال شغل هستند، 99designs گزینه های زیادی را ارائه می دهد. 99designs یک وب سایت مستقل است که به طور ویژه برای طراحان و مشاغل فعال در زمینه طراحی ایجاد شده است تا با یکدیگر همکاری کنند. پروژه های طراحی مختلفی از طراحی لوگو و جلد کتاب گرفته تا لباس و کالا را شامل می شود.

پس از ثبت نام، از شما خواسته می شود که یک رزومه بسازید و تجربه کاری و سوابق و مهارت های خود را ذکر کنید. سپس تیم سرپرستی درخواست شما را بررسی می کند و سطح شما را تعیین می کند. هرچه سطح شما بالاتر باشد، شانس بیشتری خواهید داشت.

در این سرویس شما بر اساس دسته بندی های مختلف، به لیستی از مشاغل برای انتخاب دسترسی خواهید داشت.

هر زمان که با مشتری جدیدی کار می‌کنید، 99designs هزینه معرفی 100 دلار و هزینه پلتفرم از 5٪ تا 15 درصد دریافت می‌کند. فریلنسرها از طریق PayPal یا Payoneer در عرض سه روز کاری و حتی زودتر حقوق خود را دریافت می کنند.

بهترین وب سایت های فریلنسری : Dribbble

استخدام در زمینه های: طراحی موبایل، تصویرسازی، انیمیشن
Dribbble یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای فریلنسرهای خلاق است. طراحان و هنرمندان از این وب سایت برای ساخت نمونه کارها و تبلیغ برندهای خود استفاده می کنند.

ایجاد یک نمونه کار در وب سایت می تواند شانس شما را برای استخدام افزایش دهد. این کار را با ثبت نام در یک حساب کاربری و آپلود طرح های خود انجام دهید.

راه دیگر برای یافتن فرصت های شغلی این است که job board را در مرورگر خود باز کنید. انواع مختلفی از مشاغل در این وب سایت وجود دارد، از جمله طراحی UI/UX و تولید محتوا. با این حال، دسترسی به لیست مشاغل محدود به کاربران پریمیوم است.

هرینه اشنراک نسخه پریمیوم Dribbble از 5 تا 15 دلار در ماه متغیر است. با نسخه پرو، کاربران می توانند فیلم ها و تصاویر را در پروفایل خود آپلود کنند. یک حساب پریمیوم همچنین در هنگام جستجو در بالای لیست نتایج قرار می گیرد.

بهترین وب سایت های فریلنسری: People Per Hour

استخدام در زمینه های: برنامه‌نویسی، روزنامه‌نگاری، برندینگ

مزایا: صورت‌حساب خودکار،پرداخت امن

معایب: پیشنهادهای رایگان به ۱۵ دلار در ماه محدود شده است

همانطور که از نام آن پیداست، People Per Hour به کسب و کارها کمک می کند تا فریلنسرهای حرفه ای را برای استخدام به صورت ساعتی یا پروژه‌ای پیدا کنند. میلیون ها فریلنسر در زمینه های مختلف مانند روابط عمومی، بازاریابی و روزنامه نگاری در این مجموعه وجود دارد.

فریلنسرها می توانند به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنند و شروع به ایجاد پروفایلی برای خود کنند. توجه داشته باشید که ناظران هر درخواست را قبل از تایید آن بررسی خواهند کرد. پس از تأیید، فریلنسرها می توانند شروع به فعالیت کنند.

هنگام کار بر روی یک پروژه، فریلنسرها می توانند پیشنهادات خود را ارسال کرده و قیمت پیشنهادی خود را تعیین کنند.

مانند بسیاری از سایت های فریلنسری، این مجموعه از فریلنسرها به ازای هر مشتری هزینه دریافت می کنند. برای درآمد ۳۵۰ دلاری، وب‌سایت فریلنسری ۲۰ درصد هزینه خدمات دریافت می‌کند. البته نکته مثبت اینجاست که با افزایش تعداد پروژه های انجام شده، کارمزد کاهش می یابد.

بهترین وب سایت های فریلنسری : ServiceScape

استخدام در زمینه های: نگارش آکادمیک، ترجمه، ویرایش

مزایا: قیمت‌گذاری سفارشی، زمان‌بندی انعطاف‌پذیر، امکان برقراری ارتباط موثر

معایب: درصد کمیسیون بالا و زمینه های تخصصی محدود
ServiceScape یک مجموعه تخصصی فعال در زمینه نویسندگی، ویرایش و فریلنسری است.

چیزی که ServiceScape را از سایر پلتفرم ها متمایز می کند، فرآیند استخدام آن است. فریلنسرها به جای پیشنهاد دادن یا ارسال پیشنهاد، به سادگی منتظر پیشنهادهای کاری از سوی مشتریان هستند. بنابراین، داشتن یک پروفایل حرفه ای بسیار مهم است.

فریلنسرها و کارفرمایان می توانند به راحتی از طریق ServiceScape به یکدیگر متصل شوند. هر دو طرف می توانند پیام ارسال کنند یا تماس تلفنی برقرار کنند.

ServiceScape درآمد فریلنسر ها را هر ماه از طریق PayPal، چک و Gusto پرداخت می کند. فریلنسرها می توانند یک ساختار قیمت گذاری سفارشی، پروژه محور یا ساعتی برای خود تعیین کنند. با این حال، این پلتفرم برای هر پروژه تکمیل‌شده، ۵۰٪ کارمزد کمیسیون دریافت می‌کند.

بهترین وب سایت های فریلنسری : DesignHill

بهترین سایت های فریلنسری سال 2023
بهترین سایت های فریلنسری سال 2023

استخدام در زمینه های: طراحی وب‌سایت، برندینگ و کالا

مزایا: فروشگاه آنلاین، بدون هزینه خدمات، پشتیبانی چت آنلاین

معایب: گزینه خوبی برای افراد فعال در زمینه های شغلی دیگر نمی باشد.
DesignHill یک مجموعه خلاق است که طیف گسترده ای از مشاغل طراحی، از جمله طراحی لوگو، وب سایت و بروشور را شامل می شود.

با ثبت نام در این مجموعه و ایجاد یک حساب کاربری، لیستی از مشاغل مختلف در زمینه طراحی در اختیار شما خواهد گرفت. این مجموعه یک فرصت عالی برای رشد شما و ایجاد روابط موثر با مشتریان است.

DesignHill فقط هزینه خدمات را از مشتریان دریافت می کند. بنابراین، یک فریلنسر کل درآمد خود را از DesignHill دریافت می کند. این وب سایت از PayPal و Payoneer پشتیبانی می کند.

بهترین وب سایت های فریلنسری: TaskRabbit

استخدام در زمینه های: خدمات تحویل، نظافت منزل، دستیار شخصی

مزایا: دستمزدهای ساعتی، بدون هزینه خدمات

معایب: فقط در مناطق شهری خاص موجود است
اگر قصد کسب درآمد از طریق خرید مواد غذایی یا مونتاژ مبلمان دارید، وب سایت TaskRabbit را بررسی کنید. TaskRabbit یک ارائه دهنده خدمات یک روزه است که مشتریان را با فریلنسرها مرتبط می کند.

برخلاف بسیاری از سایت‌های فریلنسری که مشاغل حرفه‌ای را فهرست می‌کنند، TaskRabbit فهرستی از کارهای ساده روزانه مانند کارهای خانه، نصب و تحویل را ارائه می‌کند. برای شروع، یک حساب کاربری ایجاد کنید، منطقه و دسته بندی مد نظر خود را انتخاب کنید. پس از ایجاد یک پروفایل، فریلنسر باید ۲۵ دلار هزینه ثبت نام پرداخت کند. پس از آن فریلنسر می توانند شروع به بررسی مشاغل از طریق برنامه تلفن همراه کنند.

هر زمان که فریلنسرها پروژه ای را انجام می دهند، فاکتوری بر اساس ساعات کاری ارسال می شود. سپس مشتریان مستقیماً به حساب بانکی ثبت شده پول واریز می کنند. TaskRabbit فقط هزینه خدمات را از مشتریان دریافت می کند، بنابراین فریلنسرها، کل مبلغ تعیین شده را دریافت خواهند کرد.

برای اطمینان از اینکه هر وب سایت فریلنسری معرفی شده در این لیست چقدر قابل اعتماد است، عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم، مانند:

شرایط و قوانین: وب‌سایت‌های فریلنسری منتخب دارای شرایط و قوانین کاملاً دقیقی هستند که از فریلنسرها و کارفرمایان در پلتفرم‌های مذکور حمایت می‌کند.

پشتیبانی: هر سایت فریلنسری خدمات پشتیبانی از مشتریان را برای راهنمایی کاربران و حل هر گونه مشکل ارائه می دهد.

روش های پرداخت: فریلنسرها می توانند از طریق چندین گزینه مانند نقل و انتقالات بانکی و پرداخت الکترونیکی از وب سایت های فریلنسری پول خود را دریافت کنند.

با این حال، فراموش نکنید که قبل از هر کاری، همه چیز را بررسی کنید زیرا همیشه احتمال کلاهبرداری وجود دارد.

امروزه پیدا کردن کار نباید خیلی سخت باشد. اکثر سایت ها فقط از شما می خواهند که یک حساب کاربری ایجادکنید و پروفایل بسازید.

با این حال، فراموش نکنید که قبل از ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری، چگونگی عملکرد هر وب سایت فریلنسری را بررسی کنید. همواره سیستم پرداخت و هزینه خدمات را در نظر بگیرید.

برای کسانی که به دنبال مشاغل اداری یا فنی هستند، از جمله توسعه‌دهندگان وب، مدیران شبکه های اجتماعی، یا مشاوران مالی در ادامه بهترین گزینه های موجود را برای آنها لیست کرده ایم:

Upwork
Toptal
Jooble
همچنین، اگر به دنبال مشاغلی مانند نویسندگی، تولید محتوا یا طراحی گرافیک هستید در ادامه بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری را معرفی کرده ایم:

Fiverr
Flexjobs
Dribbble

منبع : اول پرداخت

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس