پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

62
0
پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران

در حال حاضر فیلم‌های متنوعی در ژانرهای کمدی، دفاع مقدس، عاشقانه و … در سینماهای کشور در حال اکران هستند؛ فیلم‌هایی که تاکنون مخاطبین زیادی را با خود همراه کردند. در این مطلب به بررسی پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته) می پردازیم.

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

فیلم سینمایی فسیل

فسیل فیلمی به و کارگردانی کریم امینی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و محصول سال ۱۳۹۹ است. در این فیلم بازیگرانی همچون بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی و سیدجواد هاشمی ایفای نقش کرده‌اند. فیلم داستان سه دوست به نام‌های اسی (بهرام افشاری)، سعید (هادی کاظمی) و صفا (ایمان صفا) را روایت می‌کند که در سال‌های پیش از انقلاب گروه موسیقی به نام بلک داگز تاسیس کرده‌اند. آن‌ها در برنامه تلویزیونی آهنگی را می‌خوانند و همین امر موجب دستگیری‌شان می‌شود… این فیلم ژانری کمدی دارد و تاکنون مخاطبین زیادی را به سینماها کشانده است و پیش‌بینی می‌شود که استقبال از آن همچنان ادامه‌دار باشد.

فیلم سینمایی بخارست

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

فیلم «بخارست» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی و محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم ژانری کمدی دارد و از ۲۴ آبان تاکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. «بخارست» ژانری کمدی دارد و داستان دو برادر به نام جلال (حسین یاری) و جلیل (پژمان جمشیدی) را روایت می‌کند که توسط پلیس امنیت دستگیر شده‌اند. جلال مغازه‌ی لوازم خانگی دارد و برای خرید وسیله به ترکیه سفر می‌کند اما وقتی به ایران باز می‌گردد بازداشت می‌شود و همین امر موجب می‌شود تا برادر و پدرش (غلامرضا نیکخواه) اموال او را به باد دهند. حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر و … در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

«ملاقات خصوصی» فیلمی به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان است که نخستین‌بار در چهلمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر به نمایش درآمد. این فیلم ژانری عاشقانه دارد و داستان دختری جوان به نام پروانه (پریناز ایزدیار) را روایت می‌کند که عاشق پسری زندانی به نام فرهاد با بازی هوتن شکیبا می‌شود. عشق عجیب بین پروانه و فرهاد زندگی هردوی آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. فیلم ملاقات خصوصی از ۱۳ دی به روی پرده‌ی سینماها آمده است با توجه به داستان جذاب آن پیش‌بینی می‌شود که در ادامه‌ی اکرانش نیز مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی خط استوا

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

خط استوا فیلمی به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است. این فیلم که محصول سال ۱۳۹۸ است داستان زئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال را روایت می‌کند که برای عقد قراردادی با زیدان راهی جزیره بالی می‌شوند و همین امر سبب شکل‌گیری داستان‌هایی می‌شود که موقعیت‌های خنده‌داری را رقم می‌زند. فرهاد اصلانی، سیامک انصاری و آزاده صمدی در فیلم خط استوا ایفای نقش کرده‌اند. فیلم سینمایی غریب

غریب فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقاست. این فیلم ژانری جنگی-دفاع مقدس دارد و از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در سینماهای سراسر کشور اکران شد. بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی و فرهاد قائمیان برخی از بازیگران این فیلم را شامل می‌شوند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: سال ۱۳۵۸ با بالا گرفتن اختلافات گروه‌های مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و…. شـهید محمد بروجردی به همراه اندکی از هم‌رزمانش، برای سامان دادن به اوضاع و رسیدگی به شرایط مردم راهی غرب کشور شدند. اوضاع نابسامان و اوج‌گیری دسته‌بندی‌ها شرایط را برای فرمانده جوان منطقه غرب پیچیده‌تر کرد. تنها یک جرقه برای انفجار کافی بود…

فیلم سینمایی عروس خیابان فرشته

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

فیلم عروس خیابان فرشته ساخته‌ی مهدی خسروی و به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیاست. این فیلم ژانری کمدی دارد و محصول سال ۱۳۹۹ است. در این فیلم بازیگرانی همچون مهراوه شریفی‌نیا، علطفه رضوی، علیرضا جعفری، سام نوری، پوریا پورسرخ، حسام نواب‌صفوی، فهیمه رحیمیان، شقایق فراهانی و رامین ناصرنصیر ایفای نقش کرده‌اند. در خلاصه داستان عروس خیابان فرشته آمده است: خانواده‌ی مهاجر درخانه‌ای قدیمی که متعلق به دایی‌شان است در خیابان فرشته زندگی می‌کنند. اما با بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده در تلاش‌اند تا خانه را حفظ کنند.

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

فیلم جنگ جهانی سوم به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی است که تهیه‌کنندگی آن را نیز خود بر عهده داشته است. در این فیلم بازیگرانی همچون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، نوید نصرتی و مهسا حجازی ایفای نقش کرده‌اند. فیلم داستان کارگری به نام شکیب را روایت می‌کند که در تلاش است که اتفاقی برای نقش اول فیلمی سینمایی انتخاب می‌شود. او در این بین در تلاش است تا دختری کر و لال را که به او علاقه‌مند است را با خود همراه کند و او را از مهلکه نجات دهد… این فیلم از ۲۶ فروردین به روی پرده‌ی سینماها آمده است و باتوجه به زمان اندکی که از اکران آن می‌گذرد، پیش‌بینی می‌شود که فروش بالایی را تجربه کند.

فیلم سینمایی سه کام حبس

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران (هفته گذشته)

سامان سالور مسپولیت نویسندگیُ کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم »سه کام حبس« را برعهده داشته است. پریناز ایزدیارو محسن تنابنده بازیگران اصلی فیلم را شامل می‌شوند. فیلم داستان زن وشوهری از منطقه‌ی جنوب شهر را به نام نسیم و مجتبی را به تصویر می‌کشد. روزی مجتبی تصادف می‌کند و به کما می‌رود و نسیم متوجه می‌شود که شوهرش برای اینکه مخارج خانه را تامین کند، موادفروشی می‌کرده است. همین امر سبب می‌شود تا نسیم نیز برای ادامه‌ی زندگی مجبور به فروش باقی موادها شود و …. این فیلم از ۲۸ فروردین در سینماهای سراسر کشور اکران شده استو در همین مدت زمان اندک، توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه سازد.

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره

فیلم آهنگ دو نفره به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است. احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، امیرحسین رستمی و بهاره کیان‌افشار بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم از ۲۹ فروردین به روی پرده‌ی سینماها آمده است و مخاطبین زیادی را به سینماها کشانده است. پیش‌بینی می‌شود که باتوجه به ترکیب بازیگران خوب آن و ژانر کمدی-اجتماعی‌ای که «آهنگ دو نفره» دارد روزبه‌روز فروش آن افزایش بیاید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « چقدر مسیر زندگی‌مان با مسیر دود سیگار یکی است؛ هر دو به‌سمتی می‌رود که دل‌مان نمی‌خواهد.»

cinematicket

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس