نگاهی بر فصل دوم سریال Alice In Borderland

103
0
نگاهی بر فصل دوم سریال Alice In Borderland

همان‌طور که میدانید، سال گذشته زمانی که سریال کره ای بازی مرکب که با نام “Squid Game” نیز شناخته می شود از شبکه نتفلیکس به نمایش در آمد، با طرفداران بسیاری رو به رو شد و همه بینندگان آن را یک پدید به شمار می آوردند. این سریال به قدری افراد را تحت تأثیر خود قرار داده بود که رقابت شدیدی بین سریال هایی با این مضمون صورت گرفت. در همین حال، سریال Alice In Borderland که ساخت کشور ژاپن است پس از سال ها در بین تماشاگران شناخته شد. فصل دوم سریال Alice In Borderland به زودی منتشر می شود.

مقاله های زیر را بخوانید:

معرفی 30 مورد از بهترین سریال های نتفلیکس برای استریم در ایالات متحده

ساخت فصل سوم سریال ویچر قبل از انتشار فصل دو تایید شد

آیا فصل دوم All of Us Are Dead در نتفلیکس وجود خواهد داشت؟

این سریال زمانی که ساخته شده و به نمایش عموم در آمده بود، با استقبالی که شایسته آن بود رو به رو نشد، اما اکنون در مسیر تبدیل شدن به یکی از سریال های پرطرفدار می باشد.

سریال Alice In Borderland دارای مضمونی مشابه با سریال بازی مرکب می باشد و درباره گروهی از مردم است که بازی‌های مرگ باری را انجام می ‌دهند، «آلیس در سرزمین مرزی» یک سریال تلویزیونی ژاپنی است که بر اساس یک مانگای محبوب به همین نام از هارو آسو ساخته شده است.

این سریال دارای رویکردی فراتر از یک داستان علمی تخیلی را در بازی های مرگ خود نشان می دهد، زیرا داستان گروهی از مردم را دنبال می کند که به نحوی در شهر توکیو که کاملاً متروک شده است، در حال زندگی هستند و مجبور می شوند تا با انجام بازی های مرگ باری که به صورت تصادفی انتخاب می کنند، در این شهر با یکدیگر رقابت کنند تا زنده بمانند.

همه افراد شهر با انجام بازی های مختلف کارت های پاداش جمع آوری می کنند تا بتوانند در نهایت با پیروزی در بازی های بیشتر، زندگی و آزادی خود را به دست آورند. شبکه نتفلیکس در چند روز گذشته، تصاویری از فصل جدید این سریال را با نام Alice In Borderland: The Game Is On منتشر کرده است که نشان می دهد کاراکترهای اصلی چه رنج هایی را در طول این سریال تحمل خواهند شد تا زنده بمانند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

می توان گفت سریال «آلیس در سرزمین مرزی» بیشتر از آن که شبیه به سریال بازی مرکب باشد با «Battle Royale» شباهت هایی دارد. از خشونت هایی که در طول آن رخ می دهد تا منطق انیمه ای داستان سریال و همچنین مدل مو و لباس کاراکترهای سریال، احساس یک انیمه محبوب را منتقل می کنند.

در داستان سریال، هیچ‌ گونه بازی کودکانه و یا ساده ای وجود ندارد، بلکه شرکت کنندگان مجبور می شوند تا در اتاقی متروکه دکمه ای را پیدا کنند تا از انفجار اتاق جلوگیری کنند و در عین حال باید از قاتلان حرفه ای نیز فرار کنند.

در پایان فصل اول Alice In Borderland، آخرین سکانسی که از گیمرهای اصلی مشاهده کردیم منطقه ای بود که به عنوان منطقه امن در آن حضور پیدا کرده بودند تا اینکه این منطقه به میدان بازی تبدیل شد و همه شروع به کشتن یکدیگر کردند.

همچنین متوجه شدیم بازیکنانی وجود دارند که در واقع مأموران دوگانه هستند و در بازی خرابکاری می کنند. با این حال، هنوز چیزهای زیادی درباره این بازی و اهدافی که پشت آن وجود دارد نمی دانیم، همچنین هنوز نمی دانیم که چرا و یا چگونه شهر توکیو به یک شهر متروکه و خالی از سکنه در آمده است.

برخلاف «Squid Game»، شرکت کنندگان Alice In Borderland افراد ناامید نیستند که برای این کار ثبت نام کرده باشند، بلکه این افراد به اجبار در این بازی هستند و تصاویر جدیدی که نتفلیکس از این سریال منتشر کرده است نشان می دهد که همچنان پایان خوشی در انتظار گیمرهای این سریال نخواهد بود.

البته لذت تماشای این سریال به این است که ببینیم چه نوع بازی های هیجان انگیزی در انتظار کاراکترها است و چه پیچیدگی هایی خواهد داشت و نفر بعدی که به او خیانت می شود کیست. حتی اگر این سریال هرگز به سطح محبوبیت سریال «بازی ماهی مرکب» نرسیده باشد، سرگرمی و هیجانی بسیاری را به تماشاچی انتقال می دهد که باعث می شود بخواهید آن را تا انتها دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس