چگونه با استفاده از هوش مصنوعی پروفایل لینکدین خود را بهبود دهیم؟ 

28
0
هوش مصنوعی پروفایل لینکدین

پروفایل LinkedIn خود را با خلاصه ها و پاراگراف های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از ابزارهایی مانند ChatGPT بهبود دهید. 

  • از LinkedIn Premium برای بهبود پروفایل خود با ویژگی های هوش مصنوعی مانند خلاصه ها و سرفصل های بهبود یافته استفاده کنید. 
  • از Grammarly برای بررسی خطاهای املایی در پروفایل لینکدین خود برای توجه بهتر به جزئیات استفاده نمایید. 

ایجاد یک خلاصه یا عنوان جذاب در پروفایل لینکدین شما می تواند کلید جلب توجه کارفرمایان بالقوه باشد. هوش مصنوعی مولد (AI) می تواند کمک کند. بیایید ویژگی ‌های اپلیکیشن LinkedIn را به همراه سایر برنامه ‌هایی که می ‌توانید برای بهبود پروفایل LinkedIn خود استفاده نمایید، مرور کنیم. 

1. با خلاصه ها و پاراگراف های ایجاد شده توسط ChatGPT از نظر کارفرمایان متمایز شوید 

پروفایل لینکدین شما همان چیزی است که بسیاری از کارفرمایان هنگام انتخاب نامزدهایی که می خواهند با آنها مصاحبه کنند به دنبال آن هستند و شما باید تا حد امکان تصمیم گیری آنها را آسان نمایید. با هوش مصنوعی، می توانید خلاصه ها و پاراگراف های بهتری ایجاد کنید تا نشان دهید چرا ممکن است برای شرکت آنها مناسب باشید. ChatGPT می تواند به شما در ایجاد شغل در لینکدین به طرق مختلف از جمله این موارد کمک کند. 

چگونه با ChatGPT خلاصه های بهتری برای پروفایل لینکدین خود ایجاد کنیم 

ابتدا، بیایید ببینیم چگونه می ‌توانید خلاصه‌ های مؤثرتری با ChatGPT ایجاد کنید: 

  1. به وب سایت ChatGPT بروید و یا وارد اکانت خود شوید یا یک اکانت جدید ایجاد کنید. 
  1. یک خلاصه برای ChatGPT تایپ کنید تا دنبال شود. شما باید تجربیات صنعت، زمینه های تخصصی و هر چیز دیگری را که فکر می کنید مفید است، تشریح نمایید. 

3.کلید Enter را بزنید و منتظر بمانید تا برنامه پاسخ شما را ایجاد کند. 

4. وقتی پاسخ را دریافت کردید، متن خود را کپی و در Microsoft Word یا Google Docs قرار دهید. سپس، همه چیز را ویرایش کنید تا زمانی که از نتیجه راضی باشید. 

چگونه با ChatGPT توضیحات تجربه شغلی بهتری برای پروفایل لینکدین خود ایجاد کنید 

همچنین می ‌توانید از ChatGPT برای نمایش مؤثر مهارت ‌های خود در LinkedIn با طراحی خلاصه‌ های بهتر از تجربه کاری خود استفاده نمایید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید: 

  1. در ChatGPT، تجربه کاری و کارهای اصلی خود را در آنجا تایپ کنید. ارزش دارد به چت بات بگویید که خلاصه شما را کوتاه نگه دارد تا اطلاعات برای بینندگان نمایه قابل هضم باشد. 

2.همانطور که با خلاصه کردن پروفایل خود انجام دادید، خلاصه خود را که از آن راضی بودید کپی و جایگذاری کنید و بیشتر ویرایش نمایید. 

همیشه می توانید با اعلان های مختلف آزمایش کنید تا بهترین را پیدا نمایید. 

2. با هوش مصنوعی LinkedIn خلاصه پروفایل بهتری ایجاد کنید 

اگر LinkedIn Premium دارید، چندین گزینه دیگر برای بهبود پروفایل خود با هوش مصنوعی دارید. اگر می‌خواهید این ویژگی و سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی را که در این راهنما به آنها اشاره خواهیم کرد، می ‌توانید یک نسخه آزمایشی رایگان از LinkedIn Premium دریافت نمایید، بنابراین ارزش امتحان کردن و تصمیم ‌گیری در مورد اینکه آیا می ‌توانید اشتراک پولی را بعداً توجیه کنید، دارد. 

برای استفاده از ویژگی خلاصه پروفایل مراحل زیر را دنبال کنید: 

  1. به پروفایل لینکدین خود بروید. می توانید این کار را با ضربه زدن روی عکس پروفایل خود یا وارد کردن URL خود انجام دهید. 
  1. به پایین به بخش About بروید و روی آیکون مداد کلیک کنید. 

3. وقتی پنجره Edit about ظاهر شد، به کادر متن خلاصه بروید. در زیر آن، دکمه ای به نام Write with AI را می بینید. روی این کلیک کنید. 

4. منتظر بمانید تا لینکدین خلاصه پروفایل شما را بازنویسی کند. اگر نتیجه ای که داده اید را دوست ندارید، برای بازگشت به متن قبلی، Revert را انتخاب کنید. 

5. پس از اتمام کار، قبل از انتخاب ذخیره، خلاصه لینکدین خود را ویرایش کنید. 

قبل از خرید کامل لینکدین پریمیوم، ایده خوبی است که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا تصمیم درستی گرفته اید یا خیر. 

3. از ChatGPT بپرسید که کدام مهارت های ضروری را باید در پروفاسل خود فهرست کنید 

احتمالاً مهارت‌ های زیادی را در طول حرفه خود به دست آورده‌اید، اما همه اینها برای کارفرمایان بالقوه جالب توجه نخواهد بود. برخی دیگر ممکن است مستقیماً به نقش‌هایی که درخواست می‌ کنید مربوط نباشند، و برخی دیگر ممکن است به دلیل تغییرات صنعت قدیمی شده باشند. 

برای کمک به اولویت بندی مهارت هایی که باید در پروفایل خود فهرست کرده، از ChatGPT استفاده نمایید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای انجام این کار دنبال کنید: 

به ChatGPT بروید و از پلتفرم بپرسید که چه چیزی را باید در پروفایل خود فهرست کنید. نقشی را که برای آن درخواست می کنید ذکر نمایید و شرح مختصری از تجربه خود ارائه دهید. هر چه دقیق تر باشید، بهتر است. 

2. ChatGPT پاسخ بسیار طولانی ایجاد می کند مگر اینکه تعداد کلمات را محدود کنید. 

3.مهارت هایی را که دارید استفاده کنید و در مورد آنها توضیح دهید. برای کسانی که ندارید، می‌توانید از پاسخ برای تعیین اینکه کجا باید دانش خود را بسازید استفاده نمایید. 

4. با LinkedIn Premium یک عنوان جذاب بنویسید 

یکی دیگر از پریمیوم های مفید لینکدین این است که می توانید عنوانی را ویرایش کنید که دیگران وقتی روی پروفایل شما کلیک می کنند می بینند. این به ویژه در صورتی مفید است که از داشتن شغل فعلی یا جدیدترین شغل خود به عنوان شغل خسته شده اید. 

استفاده از هوش مصنوعی LinkedIn برای نوشتن یک عنوان جدید بسیار ساده است و برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید: 

  1. به پروفایل لینکدین خود بروید. 
  1. روی آیکون مداد در کنار لوگوی لینکدین در پروفایل خود ضربه بزنید. 

3. در زیر عنوان، دکمه Write with AI را انتخاب کنید. 

4. منتظر بمانید تا لینکدین عنوان جدید شما را ایجاد کند و آن را هر طور که می خواهید ویرایش کنید. 

5. وقتی خوشحال هستید، ذخیره را فشار دهید. 

همچنین می ‌توانید هنگام انتخاب عنوان خود، با انتخاب گزینه Show [شماره]، از بین چندین گزینه انتخاب کنید. اگر تیتر هوش مصنوعی را دوست ندارید، برای بازگشت به متن اصلی خود، Revert را انتخاب نمایید. 

5.از Grammarly برای حذف اشتباهات املایی از توضیحات و سابقه شغلی خود استفاده کنید 

صرف نظر از صنعت شما، بیشتر کارفرمایان از شما می خواهند که به جزئیات توجه کافی داشته باشید. بنابراین، اطمینان از اینکه پروفایل لینکدین شما بدون خطا هست، یک نقطه شروع ایده آل است. Grammarly یک ابزار عالی برای تشخیص اشتباهات تایپی می باشد که ممکن است در غیر این صورت از دست داده باشید. 

Grammarly یک نسخه رایگان دارد، اما ارزش آن را دارد که برای دسترسی کامل به ویژگی های آن، به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. می توانید از برنامه Grammarly استفاده کرده یا آن را به عنوان یک افزونه نصب کنید. اگر از افزونه Grammarly استفاده می کنید، توصیه می شود آن را در کروم نصب نمایید. این برنامه گاهی اوقات می تواند سافاری را کندتر کند. 

نحوه بررسی خطاها با برنامه Grammarly 

برای استفاده از برنامه وب یا دسکتاپ Grammarly برای بررسی خطاهای املایی، این دستورالعمل ها را دنبال کنید. 

  1. برنامه دسکتاپ Grammarly را دانلود کنید و وارد اکانت کاربری خود شوید. یا به برنامه وب Grammarly بروید. 
  1. قبل از کپی و چسباندن متنی که می خواهید به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید، یک سند جدید ایجاد نمایید. 
  1. خطاهای املایی را که Grammarly پیدا کرده است ارزیابی کرده و آنها را اصلاح کنید. سپس متن را کپی کرده و در پروفایل خود قرار دهید. 

نحوه بررسی خطاها از طریق پلاگین Grammarly 

برای بررسی خطاهای افزونه Grammarly: 

  1. افزونه مرورگر Grammarly را نصب کنید. پس از انجام این کار، یک ایکون کوچک روی صفحه نمایش خود خواهید دید. روی این ضربه بزنید. 
  1. روی Correctness کلیک کرده و خطاهای مختلفی را که باید برطرف کنید مرور نمایید. 

3. هر یک از خطاها را انتخاب کرده و برای رفع آن روی پیشنهاد Grammarly کلیک کنید. 

 

6. از دستیار نوشتن پروفایل لینکدین برای تنظیم دقیق آنچه دیگران می بینند استفاده کنید 

دستیار نوشتن پروفایل ابزار دیگری است که می توانید برای بهبود پروفایل لینکدین خود با استفاده از هوش مصنوعی به آن دسترسی داشته باشید. با این حال، باید یک اشتراک Premium داشت. این هر دو ابزار نوشتن عنوان و خلاصه را که قبلاً صحبت کردیم ترکیب می کند و به شما امکان می دهد آنها را یکجا انجام دهید. 

این مراحل را دنبال کنید: 

  1. روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا منوی کشویی باز شود. 
  1. در زیر اکانت، ویژگی های حق بیمه را انتخاب کنید. 

3. به دستیار نوشتن پروفایل بروید و Enhance profile را انتخاب کنید. 

4. وقتی پنجره پاپ آپ ظاهر شد، Start را فشار دهید. 

5. قبل از انتخاب Save و تکرار فرآیند برای پروفایل خود، وقتی نسخه تولید شده توسط هوش مصنوعی ظاهر شد، عنوان خود را ویرایش کنید. 

این فرآیند در اینجا آشناست، زیرا ترکیبی از عنوان لینکدین و درباره نویسندگان بخش است. این ابزارهای هوش مصنوعی می توانند پروفایل شما را برای کارفرمایان بالقوه متمایز کنند و شانس شما را برای رسیدن به شغل مورد نظرتان افزایش دهند. به یاد داشته باشید که پروفایل خود را به روز و جذاب نگه دارید و هرگز از یادگیری و بهبود مهارت های خود دست نکشید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس