کارگردانی فیلم The Chronology of Water توسط کریستن استوارت

97
0
فیلم The Chronology of Water

اخبار جدید حاکی از آن است که کریستن استوارت، ستاره اصلی سری فیلم‌های Twilight و فرشتگان چارلی قرار است اولین فیلم خود را با عنوان فیلم The Chronology of Water کارگردانی کند و ایموجن پوتس، بازیگر و مدل بریتانیایی در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم The Chronology of Water

این فیلم اقتباسی بر اساس رمان شرح حال لیدیا یوکناویچ ساخته شده و مدت زیادی است که در دست توسعه قرار داشته. استوارت علاوه بر کارگردانی به عنوان نویسنده در کنار اندی مینگو که از سال ۲۰۱۸ درگیر این پروژه بوده، همکاری می‌کند. کمپانی ریدلی اسکات به نام Scott Free تولید فیلم The Chronology of Water را برعهده دارد و بنابراین ریدلی اسکات، مایکل پروس و مینگو از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.
این اولین همکاری میان کریستن استوارت و ریدلی اسکات نیست و این دو قبلا نیز تجربه کار در فیلم کوتاه Come Swim را داشته‌اند که در جشنواره‌‌های فیلم سال ۲۰۱۷ نمایش داده شد. استوارت در گفت و گو با ددلاین درباره فیلم جدیدش گفت:

برای اینکه این تجربه برای من حیات‌بخش باشد، حتما باید به فیلم تبدیل شود. اکنون ۵ سال است که این پروژه با کمک شرکت Scott Free در دست ساخت است و در کنار من شرکا و دوستانی همکاری کرده‌اند که از حضورشان بسیار خشنود هستم. یموجن پوتس قرار است در این فیلم نقش لیدیا و زندگی سرسخت او را به تصویر بکشد و مطمئنم که او از پس از نقش به خوبی بر می‌آید.

در خلاصه داستان منتشر شده از داستان فیلم می‌خوانیم:

The Chronology of Water سفر شاعرانه از زندگی‌ای است که توسط هنر نجات یافته است. یک زن جوان که صدای خود را از طریق کلام مکتوب و نجات خود را به عنوان یک شناگر روایت می‌کند و در نهایت تبدیل به یک معلم پیروز، مادر و یک نویسنده منحصر به‌فرد می‌شود.

کریستین استوارت سال‌‌ها تلاش کرده تا انتقادات مربوط به نقش‌آفرینی‌اش در فیلم‌های Twilight که او را به یک ستاره تبدیل کرد، از بین ببرد. او برای بازی در نقش پرنسس دایانا در فیلم Spencer نامزده دریافت جایزه اسکار شد و در فیلم Crimes of the Future با بازی ویگو مورتنسن بازی کرده است. تاکنون تاریخ اکرانی برای این فیلم اعلام نشده و نام دیگر بازیگران آن هم مشخص نشده است.

منبع: Comicbook

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس