8 برنامه سلفی آیفون برای افراد وسواسی

97
0
برنامه سلفی آیفون

پلتفرم های رسانه های اجتماعی وسواس سلفی ما را به سطح بالاتری رسانده اند، اما این برنامه های سلفی برای آیفون می توانند در این راه به شما کمک کنند.

سلفی ها همیشه به عنوان سنگ بنای رسانه های اجتماعی مدرن حضور داشته اند. اگر به طور منظم در هر شبکه اجتماعی مهمی فعال هستید، پس می‌دانید که سلفی‌ها راهی سریع و آسان برای تعامل با فالوورهایتان هستند.

دوربین های آیفون و نرم افزار عکاسی به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند و می توانید بدون تلاش زیاد سلفی های خیره کننده بگیرید. با این حال، همیشه جا برای تند کردن چیزها و تبدیل یک سلفی ساده به یک پست جذاب وجود دارد. در اینجا بهترین برنامه های سلفی آیفون برای انجام این کار به شما کمک می کند.

1.برنامه سلفی آیفون: AirBrush

AirBrush یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها است که در درجه اول به لطف ابزارهای روتوش عالی آن است که افراد را قادر می‌سازد تا ویژگی‌های صورت خود را تغییر دهند.

برخلاف سایر برنامه‌های سلفی که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را به سمت شما می‌آورند، AirBrush با یک رابط کاربری ساده و منوهای بصری بدون کم‌رنگ بودن ویژگی‌ها، تجربه کاربر را ثابت می‌کند. دارای ابزارهایی مانند پاک کننده آکنه، پاک کننده لک، روشن کننده چشم و موارد دیگر است.

ابزار مجسمه سازی AirBrush به کاربران اجازه می دهد حالات صورت خود را مطابق میل خود تنظیم کنند. این ویژگی‌ها، همراه با انتخاب سلیقه‌ای اپلیکیشن از فیلترهای تصویر و ابزارهای عالی تصحیح رنگ، می‌توانند به بهتر دیده شدن سلفی‌های شما و جلوگیری از افزودن ظاهری غیرطبیعی کمک کنند.

2.برنامه سلفی آیفون: Retrica

Retrica یکی از قدیمی‌ترین و نمادین‌ترین اپلیکیشن‌های سلفی است که در ابتدا به دلیل وجود فیلترهای باورنکردنی محبوب شد. این برنامه همچنان بر روی آن تمرکز دارد و برخی از جلوه های جدید در بالای آن پاشیده شده است.

Retrica صفحه اصلی یا منوی به هم ریخته ای ندارد، بنابراین به محض راه اندازی دوربین Retrica از شما استقبال می کند. می‌توانید یک سلفی بگیرید، یک فیلتر از بین بیش از 180 گزینه انتخاب کنید، و یک داستان بگویید—همه در یک حرکت.

Retrica شبیه سایر برنامه‌های دوربین فیلم قدیمی است، اما وزن کمتری دارد و به شما امکان می‌دهد با جلوه‌های ساده مانند تصویر و تاری پس‌زمینه (بک گراند) بازی کنید. این یک برنامه سلفی برای افرادی است که عاشق زیبایی‌های قدیمی هستند.

3.Cymera

Cymera دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند جلوه های دراماتیک را به تصاویر خود اضافه کنید. این برنامه همه چیزهایی را دارد که اکثر برنامه های دیگر ارائه می دهند: مجموعه ای عالی از فیلترها و ابزارهای ویرایشی که به شما امکان می دهد خودتان، اشیاء پس زمینه (بک گراند) یا هر قسمت دیگری از تصویر را که می خواهید تغییر دهید (یا تاب دهید).

با Cymera، به تکنیک های مختلف عکاسی نیز دسترسی خواهید داشت. این برنامه به سرعت چهره ها را تشخیص می دهد و به شما امکان می دهد رنگ پوست را تنظیم کنید، رنگ مو را تغییر دهید و حتی لبخند را اصلاح کنید.

علاوه بر این، می‌توانید حلقه‌های تیره را حذف کنید، موهای خود را کامل کنید یا آرایش خود را کامل کنید و فیلترهای زیبایی را برای کمک به بهبود یک سلفی ساده اضافه کنید.

4.برنامه سلفی آیفون: ویرایشگر FaceTune

FaceTune Editor یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های روتوش است. بلافاصله پس از راه‌اندازی، از شما می‌پرسد که از برنامه برای چه استفاده می‌کنید و سعی می‌کند با راهنمایی شما در میان ویژگی‌های ارزشمند، تجربه را با مورد استفاده شما مطابقت دهد.

FaceTune دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند صاف کردن پوست، ابزار آرایش / کانتور و اصلاح رنگ است. حتی اگر مبتدی باشید، به لطف رابط بصری، به سرعت از این ابزارها استفاده خواهید کرد.

یک ابزار بک گراند وجود دارد که به شما کمک می‌کند یک بک گراند سفارشی و ابزارهای اصلاحی و بصری اضافه کنید تا به شما کمک کند عناصری را که می‌خواهید مسدود کرده و حذف کنید. گیلاس در بالا ابزاری است که به شما امکان می دهد نور مناسبی برای یک سلفی ایجاد کنید.

به طور خلاصه، FaceTune یک برنامه برای افراد خلاق است—اگر مهارت های ویرایش قوی دارید، فتوشاپ شما برای آیفون است.

5.برنامه سلفی آیفون: B612

در حالی که Retrica برای ارائه ظاهری قدیمی و یکپارچه سازی با سیستم عامل مشهور است، B612 نقطه مقابل آن است. این به این دلیل است که B612 شما را تشویق می‌کند تا تصاویری شاداب‌تر و مدرن‌تر ایجاد کنید، در درجه اول به لطف انتخاب فیلترهایش.

اگر سلفی‌های اشباع‌شده را دوست دارید که دارای رنگ‌های پر جنب و جوش هستند و رنگ‌های «پاپ» در آن‌ها وجود دارد، B612 برنامه‌ای است که می‌خواهید امتحان کنید.

طی سال‌ها بهبود یافته و ابزارهای استاندارد موجود در برنامه‌های سلفی معمولی را یکپارچه کرده است. اکنون می توانید مقادیر RGB سلفی خود را تنظیم کنید، استیکرها/افکت های مد روز اضافه کنید و سلفی های خود را روتوش کنید.

بسیاری از ویژگی های B612 رایگان هستند، اما اشتراک “VIP” نیز در دسترس است که به شما امکان دسترسی به فیلترها، برچسب ها و ابزارهای ویرایش بیشتری را می دهد.

6. YouCam Perfect

YouCam Perfect در ارائه ابزارهای روتوش گسترده به کاربر برای بهبود تصاویر سلفی خود از آن فراتر رفته است. این برنامه با داشتن منوی جداگانه ای به نام Beautify که به ابزارهای روتوش اختصاص داده شده است، خود را از دیگران متمایز می کند.

این بخش از برنامه دارای یک ویژگی خودکار است که تصویر را تا جایی که می تواند بهبود می بخشد. همچنین می‌توانید از ابزارهای دستی برای تیز کردن خط فک، صاف کردن پوست، اصلاح لبخند، تغییر شکل لب‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

کاربران همچنین می‌توانند از این برنامه برای پاک کردن اشیاء ناخواسته از پس‌زمینه، اضافه کردن جلوه‌های متحرک یا استیکرها یا حتی تصحیح نور و پروفایل رنگ عکس استفاده کنند.

همه این ویژگی ها در کنار هم قرار می گیرند تا این برنامه را به یکی از بهترین برنامه های روتوش برای آیفون تبدیل کنند.

7.برنامه سلفی آیفون: Peachy

هلو شما را با رابط صاف و تجربه حرفه ای خود شگفت زده می کند. برخلاف سایر برنامه های سلفی، منوها نامرتب هستند و رابط کاربری مدرن و مینیمال است.

عکس

گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد، مانند اصلاح رنگ پوست، ویژگی هایی که به شما کمک می کند تا ویژگی های صورت را تغییر دهید و ابزارهای لاغری بدن. هلو دارای ویژگی‌های مشابهی است، مانند بک گراند‌های سفارشی، فیلترهای موج‌مانند بخار، و ابزارهای آرایشی مرسوم که یک کلیک کسل‌کننده را به چیزی هیجان‌انگیزتر تبدیل می‌کنند.

جدای از آن، ابزار روتوش در اینجا به شما این امکان را می دهد که پوست خود را صاف کنید، حلقه های تیره را از بین ببرید و چین و چروک روی پوست خود را به حداقل برسانید. هر جنبه زیبایی که می‌خواهید دنبال کنید، هلو به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید.

8. Candy Camera

Candy Camera یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که در ابتدا به دلیل فیلترهایش معروف بود اما از آن زمان تاکنون تکامل یافته است. اکنون می‌توانید در برنامه فیلم بگیرید و ویرایش کنید، مُهرهای زمانی را به عکس‌ها اضافه کنید، کلاژهای منحصربه‌فرد بسازید و موارد دیگر.

رابط کاربری برنامه کمی شلوغ است، اما خوشبختانه، این فقط به صفحه اصلی برنامه محدود می شود – بخش ویرایش واقعی نرم تر است. Candy Camera دارای فیلترهای زیادی است. بخش خوبی از آنها فیلترهای طبیعی هستند که به طور خاص برای سلفی طراحی شده اند.

جدا از آن، ویژگی‌های زیباسازی معمولی و ابزارهای روتوش مشابه سایر برنامه‌های سلفی را دریافت می‌کنید.

عکس

با اپلیکیشن های سلفی سلفی های ساده را به پست های هیجان انگیز تبدیل کنید

صدها هزار برنامه سلفی آیفون وجود دارد. با این حال، مواردی که در بالا لیست کردیم، مانند AirBrush، FaceTune، و Retrica، دارای بهترین امتیاز هستند که تضمین شده بهترین تجربه سلفی گرفتن و ویرایش را به شما ارائه می دهند. در حالی که برخی از آنها ویژگی های مشابهی دارند، هر برنامه به شما امکان می دهد سبک یا زیبایی شناسی متفاوتی ایجاد کنید.

عکاسی با تلفن راه طولانی را پیموده است. گرفتن عکس های بهتر از آیفون شما هرگز آسان تر و شهودی نبوده است. اما، برای استفاده حداکثری از دوربین آیفون خود، باید تنظیمات آن را بهینه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس