کامپیوترهای WorkSpaces Thin Client آمازون رونمایی شد

92
0
کامپیوترهای WorkSpaces Thin Client آمازون

کامپیوترهای WorkSpaces Thin Client آمازون، درواقع محصولی بر پایه Fire TV Cube است که کامپیوتری کوچک و سبک را در خود جای داده. این محصول از یک پردازنده هشت‌هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه از درگاه‌های USB و HDMI بهره می‌برد و می‌تواند به ماوس و کیبورد هم وصل شود.

کامپیوترهای WorkSpaces Thin Client آمازون

آمازون WorkSpaces Thin Client سیستم‌عامل، فرمور و حتی برنامه‌های مخصوصی دارد که برای استفاده روی یک دسکتاپ مجازی توسعه داده شده‌اند. هدف این شرکت از تولید این محصول، کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری شرکت‌ها درزمینه تأمین کامپیوتر برای کارمندان است.

این محصول با قیمت پایه 195 دلار عرضه می‌شود و از طریق مارکت‌پلیس Amazon Business فروخته خواهد شد. این قیمت پایین در مقایسه با لپ‌تاپ‌های حداقل 600 دلاری بسیار ارزان‌تر است و می‌تواند در صرفه‌جویی در هزینه‌ها به شرکت‌ها کمک زیادی کند.

کامپیوتر WorkSpaces Thin Client با کمک انتقال بخش عمده پردازش‌ها به سرورهای ابری توانسته است از سخت‌افزارهای سبک‌تری استفاده کند و هزینه خود را تا این اندازه پایین نگه دارد. البته بدیهی است که این دستگاه نتواند به‌اندازه یک PC قدرتمند واقعی کاربرد داشته باشد، اما برای استفاده‌های عادی و روزمره کارمندان معمولی مفید خواهد بود.

گفتنی است که این کامپیوترها به‌صورت از راه دور توسط دپارتمان IT سازمان‌ها هم قابل کنترل هستند تا مدیریت و رفع اشکال در آن‌ها آسان‌تر شود. WorkSpaces Thin Client از احراز هویت در خود دستگاه و یکپارچگی با سرویس‌های دسکتاپ مجازی آمازون نیز پشتیبانی می‌کند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس