ساعت هوشمند هواوی با ارتباط ماهواره ای

110
0
ساعت هوشمند هواوی با ارتباط ماهواره ای

ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate با قابلیت ارسال پیامک ازطریق ماهواره معرفی خواهد شد. در این پست به بررسی ساعت هوشمند هواوی با ارتباط ماهواره ای می پردازیم.

ساعت هوشمند هواوی با ارتباط ماهواره ای

قابلیت اتصال ماهواره‌ای به کاربران اجازه می‌دهد حتی در مکان‌هایی که دسترسی به شبکه‌ی تلفن همراه یا وای‌فای وجود ندارد، به‌طور مستقیم ازطریق گوشی یا ساعت هوشمند خود، پیام ارسال کنند. این ویژگی برای اولین‌بار در گوشی‌های سری Mate 50 هواوی معرفی شد.

درحال‌ حاضر هواوی قصد دارد ساعت هوشمندی را با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه کند. این برند برخی از ویژگی‌های ساعت بعدی خود از جمله طراحی مقاوم و امکان اتصال به ماهواره را به‌اشتراک گذاشته است.

هواوی هنوز اعلام نکرده است که ساعت هوشمند بعدی این شرکت با چه نوع ارتباطاتی سازگاری خواهد داشت. به‌عنوان مثال شاید این محصول امکان تماس ماهواره‌ای را ارائه ندهد و فقط به ارسال دوطرفه‌ی پیامک محدود باشد.

HoiINDI، طراح مدل‌های مفهومی رندر جدیدی از ساعت هوشمند هواوی را براساس اطلاعات فاش‌شده درمورد این محصول به‌اشتراک گذاشته است تا دیدگاهی کلی از ظاهر آن را به ما ارائه دهد.
هواوی علاوه‌بر واچ Ultimate مشغول ساخت سری واچ ۴ خود است. این سری از ساعت‌های برند چینی در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو عرضه خواهند شد و درحال حاضر گواهی WiFi Alliance را دریافت کرده‌اند.

گواهی‌های 3C نیز نشان می‌دهد هواوی واچ ۴ از سیستم‌عامل HarmonyOS، شارژ ۵ وات و اتصال به LTE پشتیبانی می‌کنند؛ قابلیت‌هایی که در سری هواوی واچ ۳ نیز وجود دارند. غیر از این ویژگی‌ها، جزئیات دیگری درمورد ساعت‌های بعدی غول فناوری چینی دردسترس نیست.

انتظار می‌رود سری هواوی واچ ۴ نسبت‌به نسل کنونی این ساعت هوشمند عمرباتری بهتری ارائه دهند و شاید تغییراتی در طراحی کلی آن‌ها اعمال شود. این محصولات احتمالاً در رویداد ۲۳ مارس به‌همراه هواوی واچ Ultimate رسماً معرفی خواهند شد. البته در برخی گزارش‌ها گفته شده است این ساعت‌ها در ماه آوریل رونمایی می‌شوند.

huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس