گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس ROG PHONE 6 با 18 گیگابایت رم عرضه می شود

46
0
گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس

در 5 ژوئیه، ASUS ارائه نسل جدیدی از گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس – دستگاه های سری ROG Phone 6 را برنامه‌ریزی کرده است. اطلاعات مربوط به مشخصات فنی دستگاه ها توسط سازمان صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) منتشر شد.

قبلاً گزارش شده بود که این خانواده شامل سه نسخه – نوع پایه و همچنین مدل های ROG Phone 6 Pro و ROG Phone 6 Ultimate خواهد بود. تیزرهای رسمی ایسوس استفاده از پردازنده پرچمدار Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با سرعت کلاک تا 3.2 گیگاهرتز، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 165 هرتز و سیستم خنک کننده کارآمد با محفظه تبخیر بزرگ را نشان می دهد.

همچنین طبق گفته TENAA، اندازه صفحه نمایش به صورت مورب 6.78 اینچ خواهد بود، وضوح تصویر Full HD+ است. یک اسکنر اثر انگشت مستقیماً در این پنل در دسترس خواهد بود. یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو و یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در دوربین سه گانه پشتی وجود خواهد داشت.

گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 صفحه نمایش 6.78 اینچی و دوربین 64 مگاپیکسلی دریافت خواهد کرد.

گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس
گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس

علاوه بر این، میزان رم طبق اطلاعات منتشر شده تا 18 گیگابایت، ظرفیت مموری تا 1 ترابایت خواهد بود. انرژی مورد نیاز از طریق یک باتری دو جزئی با ظرفیت کل 6000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ 65 واتی تامین خواهد شد.

ضخامت و وزن 10.39 میلی متر و 229 گرم است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ROG Phone عرضه خواهد شد.

ایسوس پوستر جدیدی منتشر کرده است که گوشی هوشمند گیمینگ جدید خود را ROG Phone 6 تبلیغ می‌کند. به ویژه، در مورد بهبود سیستم خنک کننده صحبت می‌کند.

گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس
گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس

با توجه به اطلاعات موجود در پوستر منتشر شده، گوشی هوشمند افزایش 85٪ در ورق گرافیت را دریافت می کند. محفظه تبخیر – 30٪. محفظه های تبخیری در انواع دستگاه های با کارایی بالا مانند لپ تاپ های بازی و کارت های گرافیک دسکتاپ استفاده می شوند. چنین سیستم های خنک کننده در تلفن های هوشمند ظاهر شده‌اند. در عین حال، هنوز مشخص نیست که وجود و ضخامت این محفظه تبخیر که در مورد آن صحبت می‌کنیم آنطور باشد که فکر می‌کنیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس