رونمایی از گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition

46
0
گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition

سامسونگ هر سال یک نسخه محدود ویژه از گوشی پرچمدار خود ارائه می‌کند. سال گذشته غول کره‌ای از نسخه مرسدس بنز گلکسی S22 اولترا رونمایی کرده بود و حالا به سراغ یک شرکت خودروسازی آلمانی دیگر، یعنی بی‌ام‌و (BMW) رفته تا گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition را معرفی کند.

گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition

نسخه BMW M گلکسی S23 اولترا نسبت به نسخه‌های اصلی آن کمی گران‌تر هستند به‌طوری که این دستگاه در کره جنوبی با قیمت حدود 1373 دلار فروخته می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و فقط 1000 نسخه از آن تولید خواهد شد. برای مقایسه، نسخه اصلی گلکسی S23 اولترا با همین پیکربندی رم و حافظه داخلی برچسب قیمت 1268 دلاری را به همراه دارد.

لوازم جانبی نسخه BMW گلکسی S23 اولترا

سامسونگ در این نسخه خاص از پرچمدار خود، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است. این دستگاه همراه با لوازمی از جمله یک قاب با مضمون BMW، یک جاکلیدی با شش نماد قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، حلقه‌های گرد بی‌ام‌و که در جشن 50 سالگی این شرکت رونمایی شد و یک لوگوی فلزی «We Are M» ارائه می‌شود.

چیزهای بیشتری نیز در این مجموعه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک کمپرسور هوا با باتری با مارک BMW، جای لیوان/شارژر بی‌سیم، ساعت آنالوگ، کتاب عکس‌دار و پوستر اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران یک کوپن برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون، کره جنوبی دریافت خواهند کرد که در آن یک مربی به آن‌ها آموزش رانندگی می‌دهد.
ناگفته نماند که گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از نرم‌افزارهای مربوط به این برند خودروسازی مانند یک انیمیشن بوت و تم سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس