بررسی دوربین گلکسی S23 اولترا در شب

98
0
دوربین گلکسی S23 اولترا

سامسونگ ظاهراً قابلیت عکاسی در شب یا اصطلاحاً Nightography را در گلکسی S23 اولترا بهبود چشمگیری می‌دهد. این گوشی هوشمند احتمالاً می‌تواند بدون نیاز به فلاش، در نور کم عکس‌های با‌کیفیتی بگیرد. در این مطلب به بررسی دوربین گلکسی S23 اولترا در شب می پردازیم.

دوربین گلکسی S23 اولترا 

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Ice Universe در توییتر، با انتشار توییتی می‌گوید کره‌ای‌ها عکاسی در شب را در نسخه اولترای گوشی‌های سری گلکسی S23 ارتقا خواهند داد و حالت شب این گوشی‌های هوشمند قابلیتی مانند دید در شب دارد. این منبع آگاه اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت عکاسی در شب گلکسی S23 ارائه نمی‌دهد، ولی اضافه می‌کند که به گفته سازمان تنظیم مقررات چین TENAA، دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا احتمالاً 108 مگاپیگسلی خواهد بود.
گلکسی S23 اولترا ظاهراً بدون فلاش در نور کم عکس‌های باکیفیتی می‌گیرد
به گفته این منبع آگاه بازار، گلکسی S23 اولترا عکاسی در شب را نسبت به نسل‌های قبلی خود در سطح بالاتر و با کیفیت بالاتری انجام می‌دهد. این گوشی هوشمند از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین در پنل پشتی، موبایل جدید احتمالاً به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

پیش‌تر نیز خبرهای غیررسمی دیگری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده بود که طبق آن‌ها، این دستگاه ویدیوهای 8K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می‌کند. این ویژگی در مقایسه با 24 فریم در ثانیه گلکسی S22، ویدیوهای روان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود گلکسی S23 اولترا به‌همراه دو گوشی دیگر این سری، در رویداد بعدی آنپکد سامسونگ در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) معرفی شوند و احتمالاً در تاریخی بین 10 تا 17 فوریه (21 تا 28 بهمن‌ماه) نیز در دسترس کاربران قرار بگیرند.

گلکسی S23 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک‌شده بهره خواهد برد. برخلاف نوع معمولی این پردازنده که توسط TSMC تولید می‌شود، تراشه اورکلاک‌شده را Samsung Foundry تولید می‌کند که دارای هسته X-3 با کارایی بالا و فرکانس کلاک 3.32 گیگاهرتز است. این درحالی است که هسته X-3 نسخه تولیدشده این تراشه توسط TSMC، فرکانس 3.20 گیگاهرتزی دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس