گوشی Realme 10 با Helio G99 معرفی شد.

43
0
گوشی Realme 10

اولین محصول از سری ۱۰ گوشی‌های هوشمند ریلمی چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند جدید با کنار زدن اسنپدراگون ۶۸۰، با تراشه Helio G99 مدیاتک طراحی و توسعه یافته است. گوشی Realme 10 را در ادامه ببینید.

گوشی Realme 10
گوشی Realme 10

Realme با بهبود ۴۰ درصدی نسبت به نسل پیشین این گوشی هوشمند، و کسب امتیاز k400 در AnTiTu به پیشرفت بزرگی دست یافته است. همچنین جایگزین شدن تراشه هلیو G99 باعث شده تا سرعت عملیات پردازشی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و ۲۰ درصد انرژی کمتری از باتری دستگاه مصرف شود.

گوشی Realme 10
گوشی Realme 10

ریلمی 10 در سه ظرفیت رم 4/6/8 گیگابایتی عرضه می‌شود و با رم مجازی تا سقف 8 گیگ نیز قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی هم‌چنین از استاندارد حافظه UFS 2.2 برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند که در مقایسه با ریلمی 9، تا 50 درصد سرعت بالاتری را ارائه می کند.

تراشه Helio G99 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 توانسته‌اند گیم پلی ۴۰ فریم بر ثانیه‌ای را در بازی PUBG به معرض نمایش بگذارند. گوشی Realme 10  شامل درگاه میکرو اس دی بوده و به این ترتیب، در صورت نیاز می‌توانید حافظه داخلی این گوشی هوشمند را تا ۱ ترابایت ارتقاء دهید.

در حالی که بازی PUBG موفق به رسیدن به فریم ریت 90 fps نشده است، اما برخی بازی‌های سبک‌تر ممکن است بتوانند به این جایگاه برسند. گوشی ریلمی ۱۰ از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۱۰۰۰ نیت بوده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود که از این نظر، کاملا با ریلمی ۹ برابری می‌کند.

با این حال، دوربین آن چندان چنگی به دل نمی زند، Realme 10 در این بخش نسبت به نسخه قبلی خود دچار افت شدیدی شده است. در قسمت پشتی، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق را شاهد هستیم و خبری از دوربین الترا واید نیست. از طرفی ریلمی ۹ از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیسکلی الترا واید برخوردار بود.

باتری ولی تغییری نکرده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این محصول از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. البته در مقایسه با نسل پیشین این گوشی هوشمند، زمان مورد نیاز برای شارژ کمی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب باتری ریلمی ۱۰ در ۲۸ دقیقه به ۵۰ درصد و در ۷۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این نسبت در Realme 9 به ترتیب ۳۱ و ۷۵ دقیقه بود.

گوشی Realme 10
گوشی Realme 10

این محصول بزودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت، در آخر قیمت Realme 10 برای کانفیگ‌های مختلف را بررسی خواهیم کرد:

  • ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۳۰ دلار
  • ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۵۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۷۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۸۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت: ۳۰۰ دلار
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس