آنر 80 پرو پلاس ممکن است دارای دوربین 160 مگاپیکسلی در پشت باشد.

89
0
آنر 80 پرو پلاس

حدود دو هفته پیش، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station اعلام کرد که سه مدل سری آنر 80 شامل آنر 80، آنر 80 پرو و آنر 80 پرو پلاس به ترتیب به تراشه‌های دایمنسیتی 1080، اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهند بود . به علاوه، این افشاگر ادعا کرده بود که آنر 80  از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بر اساس این گزارش، این گوشی به جای سنسور 200 مگاپیکسلی از سنسور اصلی 160 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. البته باید اشاره کرد که نمونه اولیه این گوشی پرچمدار  به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز بوده است ولی به دلایل نامعلوم آنر نظر خود را تغییر داده است.

آنر 80 پرو پلاس
آنر 80 پرو پلاس

این افشاگر همچنین ادعا کرده است آنر 80 پرو  در پنل جلویی خود میزبان دوربین سلفی دوگانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا در خود سنسور جدید IMX890 را به همراه خواهد داشت. این سنسور 1/1.56 اینچی از رزولوشن 50.3 مگاپیکسلی و فیلتر Quad Bayer پشتیبانی می‌کند و به نوعی جانشین سنسور IMX766 محسوب می‌شود. البته به طور دقیق مشخص نیست که آیا IMX890 برای دوربین جلو به جای یکی از ماژول های دوربین عقب در نظر گرفته شده است یا خیر.

از دیگر مشخصات این گوشی  می‌توان به نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K و تنظیم نوردهی PWM با فرکانس بالا اشاره کرد. به علاوه، باتری این پرچمدار از سرعت شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز زمان رونمایی این سری مشخص نیست ولی آنر قرار است در تاریخ 23 نوامبر رویدادی را برگزار کند که در طی آن از سری پرچمدار آنر مجیک 5 رونمایی خواهد کرد. بر این اساس، برای رونمایی این گوشی احتمالا یک رویداد جداگانه اختصاص داده خواهد شد و این سری گوشی‌های هوشمند تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس