10 تا از بهترین برنامه ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

133
0
ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست، اما آیا می دانستید که می تواند با این فناوری ظاهر عکس های شما را بهبود دهید؟ ویرایشگر عکس هوش مصنوعی را با این ابزار ها انجام دهید.

اخیراً محبوبیت هوش مصنوعی افزایش یافته است و برنامه‌های ویرایشگر عکس هوش مصنوعی راه‌های بیشتری برای ویرایش خودکار تصاویر فراهم کرده اند. برنامه هایی مانند PhotoDirector می توانند مناطقی را که می خواهید ویرایش کنید را به سرعت شناسایی کنند.

PhotoDirector تنها برنامه‌ای نیست که می‌تواند عکس‌های شما را با هوش مصنوعی ویرایش کند. در این مقاله ما 10 مورد از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی را به شما معرفی می کنیم.

1. PhotoDirector بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای ویرایش کامل عکس خلاقانه

امتیاز: 4.6/4.4

موجود: iOS/Android

ویژگی های کلیدی:

آواتار بسازید

ادیت بدن و لاغری صورت

عکس ها را به سبک های کارتونی تبدیل کنید

Deblur و Denoise

حذف شی

پاک کننده پس زمینه

PhotoDirector طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش عکس هوش مصنوعی را برای استفاده های مختلف ارائه می دهد. می‌تواند سلفی‌های شما را به عکس های هنری تبدیل کند، ظاهر شما را تغییر دهد و عکس‌ها را در چند ثانیه ادیت کند. با این برنامه می توانید عکس های خود را در چند ثانیه ارتقا دهید و هر گونه ویرایشی را که می خواهید در این برنامه انجام دهید. بهتر از همه این برنامه رایگان است.

ساخت آواتار

ویژگی آواتار هوش مصنوعی PhotoDirector با استفاده از سلفی شما آواتارها را ایجاد می کند. می‌توانید سلفی‌های معمولی را با سبک‌های مختلف مانند فانتزی، علمی تخیلی و هنری به سلفی‌های هوش مصنوعی تبدیل کنید.

13 تا 20 سلفی با زوایای مختلف و عبارات مختلف آپلود کنید و PhotoDirector آواتارهایی را از عکس ها بر اساس سبک های انتخابی شما ایجاد می کند.

ابزار تغییر شکل بدن

ابزار تغییر شکل بدن PhotoDirector به شما این امکان را می دهد تا ویژگی های مورد علاقه خود را بهبود بخشید و در صورت تمایل خود را لاغر کنید. می توانید کمر، سینه و باسن خود را ویرایش کنید و عکس را روتوش کنید. به علاوه PhotoDirector پس‌زمینه شما را تغییر نمی‌دهد!

ابزار تغییر شکل چهره

ابزار تغییر شکل چهره PhotoDirector به شما امکان می دهد صورت، فک، چشم ها، بینی و لب های خود را تنظیم کنید. از نوار لغزنده برای شکل دادن به هر ویژگی استفاده کنید. با تغییر شکل صورت، می توانید زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید و انتخاب کنید که کدام ویژگی ها و چقدر تغییر می کنید.

سبک کارتونی

PhotoDirector دارای 15 فیلتر کارتونی به سبک هوش مصنوعی است تا به سلفی های شما جلوه ای سرگرم کننده و خلاقانه بدهد. این سبک‌ها از هنر انیمه گرفته تا کارتون‌های سه‌بعدی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید سبکی را انتخاب کنید که بیشتر با حال و هوای شما سازگار است. با یک ضربه، PhotoDirector شما را به سبک کارتونی مورد علاقه شما تبدیل می کند!

حذف نویز

نور کم یا حرکت سریع گاهی اوقات کیفیت عکس شما را کاهش می دهد، اما ویژگی حذف تاری و حذف نویز PhotoDirector می تواند این مشکل را برطرف کند. میزان تاری و حذف نویز را با نوار لغزنده تنظیم کنید تا تمام جزئیات عکس خود را نشان دهید!

حذف شی

با ویرایشگرهای معمولی عکس، حذف اشیاء و افراد از عکس شما زمان و تلاش زیادی می برد. یادگیری نحوه انجام این کار و حفظ کیفیت عکس شما ممکن است زمان زیادی طول بکشد. قابلیت حذف شی AI PhotoDirector این فرآیند را ساده می کند. فقط روی شی یا شخصی که می خواهید حذف کنید، براش بزنید و ویژگی هوش مصنوعی به طور خودکار اشیا را از عکس ها حذف می کند!

حذف پس زمینه

جایگزینی یک پس‌زمینه بی‌نظیر یا درهم و برهم با هنر زیبا می‌تواند عکس شما را بهبود بخشد و به آن حس خلاقانه‌ای بدهد. PhotoDirector می‌تواند به‌طور خودکار پس‌زمینه عکس را تغییر دهد و موضوع عکس شما را شناسایی کند، بنابراین شما می‌توانید مناظر خود را با یک ضربه جایگزین کنید. همچنین می‌توانید این کار را به صورت دستی و دقیق‌تر انجام دهید.

2. YouCam Perfect

امتیاز: 4.8/4.4

موجود: iOS/Android

YouCam Perfect یک ویرایشگر تصویر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد لکه ها را از بین ببرید، شکل صورت و بدن خود را ویرایش کنید و اشیا را در عرض چند ثانیه برش دهید یا حذف کنید. ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی آن پس‌زمینه شما را شناسایی می‌کنند، بنابراین می‌توانید آن را حذف کنید و از جلوه‌هایی مانند تاری برای ایجاد یک جلوه استفاده کنید.

3. Lensa

امتیاز: 4.5/4.1

موجود: iOS/Android

Lensa در سلفی‌های پرتره متخصص است که می‌توانید با هوش مصنوعی این برنامه سلفی ها به طرح های خلاقانه تبدیل کنید. سبک‌های کارتونی هنری را کاوش کنید، اشیاء پس‌زمینه ناخواسته را به سرعت حذف کنید، و جزئیات کوچکی مانند چشمان خود را با این برنامه ویرایش کنید.

4. PicMa

امتیاز: 4.7/4.5

موجود: iOS/Android

فناوری ویرایش عکس با هوش مصنوعی PicMa ویژگی‌های روتوش معمولی را به شما می‌دهد و ابزارهایی برای روتوش و رنگ‌آمیزی عکس‌های سیاه و سفید دارد. این برنامه عکس‌های قدیمی را روشن و بازیابی می‌کند تا از شر قسمت‌های تار، خراشیده و پاره‌شده خلاص شود و تصویری واضح داشته باشد.

5. Voila

امتیاز: 4.8/4.6

موجود: iOS/Android

ویژگی کارتونی هوش مصنوعی Voila عکس شما را به سبک انیمیشن مورد علاقه‌تان تبدیل می‌کند. با این برنامه می توانید عکس ها را به یک نقاشی تبدیل کند یا میم بسازید. از نظر گزینه های ویرایش عکس با هوش مصنوعی محدودتر از PhotoDirector است، اما سبک های کارتونی زیادی دارد و حتی می تواند حیوان خانگی شما را کارتونی کند!

6. PixelUP

امتیاز: 4.5/4.0

موجود: iOS/Android

PixelUP فقط یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی نیست. این برنامه با جلوه های انیمیشن HD به عکس های شما جان می بخشد! می توانید تصاویر قدیمی خود را رنگی کنید و یک سبک انیمیشن برای آن انتخاب کنید. با استفاده از این برنامه حتی می توانید قبل از متحرک سازی، تاری را کاهش دهید تا تصویری واضح ایجاد کنید.

7. Fotor

امتیاز: 4.7/4.3

موجود: iOS/Android

Fotor با ابزار Magic Remove خود فوراً افراد، اشیاء و هر گونه درهم ریختگی پس زمینه را از عکس های شما پاک می کند. می‌تواند همه چیز را از ساختمان‌ها گرفته تا لکه‌ها را از بین ببرد و با ابزار روتوش هوش مصنوعی می‌توانید ویرایش‌های دقیق‌تری انجام دهید.

8. PicWish

امتیاز: 3.4/4.1

موجود: iOS/Android

PicWish دارای ویژگی‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی است که عکس‌های شما را بهبود می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 30 تصویر را همزمان ویرایش کنید. ویژگی‌های دسته‌ای هوش مصنوعی آن به شما امکان می‌دهند همه پس‌زمینه‌ها را با هم تغییر دهید و کیفیت عکس‌ ها را با ابزارهای رفع تاری و حذف بهبود ببخشید.

9. Remini

امتیاز: 4.6/4.2

موجود: iOS/Android

ویرایشگر عکس هوش مصنوعی Remini با افزودن پیکسل به عکس های شما، عکس های تار یا پیکسلی را بهبود می بخشد. وضوح را افزایش می دهد و برای ویرایش جزئیات صورت حتی برای تصاویر قدیمی، خوب عمل می کند!

10. FLTR

امتیاز: 4.8/4.6

موجود: iOS/Android

FLTR دارای بیش از 1000 افکت لایت روم در سبک های مختلف است که می توانید دانلود کنید و روی عکس های خود اعمال کنید. این برنامه با بسیاری از فیلترهای هوش مصنوعی، گزینه های زیادی برای سرگرمی و زیبایی عکس ها دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس