12 بهترین برند آرایش در Target در سال 2023

101
0
بهترین برند آرایش در Target

چیزی در مورد سفر به Target وجود دارد که متفاوت از هر حرکت دیگری به فروشگاه است. این خرده‌فروش به‌نوعی انجام کارهای دلهره‌آور سنتی را به یک ماجراجویی هفتگی بسیار مورد انتظار و پر از امکانات تبدیل کرد. بهترین برند آرایش در Target را در ادامه بشناسید.

شاید این معاملات دلاری است که به سختی باورش می‌شود وقتی وارد می‌شوید به شما خوشامد می‌گوید، یا این واقعیت ساده است که می‌توانید فهرست خواربار هفتگی خود را در حین مرور سبک‌های مد روز، مدل های فانتزی دکوراسیون منزل و برخی از موارد دیگر بررسی کنید. بهترین مارک های آرایشی موجود امروز امتیازهای قیمت دوستانه نیز فوراً هرگونه نشانه ای از پشیمانی خریدار را برطرف می کند، که باعث می شود ما برای خرید بیشتر برگردیم.

از آنجایی که آرایشگاه همچنان به استقبال برندهای زیبایی جدید و منحصر به فرد هدف در خط تولید می‌رود، دانستن اینکه کدام سرقت‌ها واقعاً کیفیت و عملکرد را ارائه می‌دهند می‌تواند ترسناک باشد. اینجاست که ما وارد می شویم تا کمک کنیم. به‌عنوان ویراستارهای زیبایی، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین آرایشی را که با پول می‌توانید بخرید پیدا کنید – و به لطف خرده‌فروشانی مانند Target، این بدان معناست که سکه‌های خود را بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردید دراز کنید. ما مجموعه وسیعی از پیشنهادات آرایشی Target را بررسی کردیم تا به شما کمک کنیم تا از درهم ریختگی خلاص شوید و مارک‌هایی را که ارزش وقت و سرمایه‌گذاری شما را دارند پیدا کنید.

انگار به بهانه دیگری برای ورود مخفیانه در Target-run نیاز دارید، در اینجا 12 مورد آورده شده است. چه برای خودتان خرید کنید و چه به دنبال یک هدیه لوازم آرایشی برای بهترین دوست خود باشید، این راهنما برای معرفی جواهرات پنهان به شما است. ما می دانیم که داروخانه های مورد علاقه مانند Maybelline و CoverGirl چقدر عالی هستند، اما ممکن است شما این گزینه ها را کشف نکرده باشید. این برندهای آرایشی مورد علاقه ویراستار را که امروز راهروی زیبایی Target را زیبا می‌کنند کاوش کنید – به‌علاوه محصولی را که باید از هر کدام امتحان کنید، خریداری کنید.

بهترین طبیعی: Well People

آنچه ما دوست داریم

. فرمول های مخصوص مراقبت از پوست

. ترکیبات گیاهی

. برای پوست های حساس خوبه

چیزی که ما دوست نداریم

. گرانتر از داروخانه معمولی است

به عنوان یکی از اولین برندهای ارگانیک زیبایی مستقل که در سال 2008 وارد این فضا شد، محصولات آنها که زمانی «دستیابی به دستان شما سخت بود» اکنون در Target در دسترس است و آنها را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار می دهد. این برند زاییده فکر یک متخصص آرایش، متخصص سلامتی، و متخصص پوست زیبایی است، بنابراین جای تعجب نیست که هر محصولی در خط تولید و هر ترکیبی در فرمول آنها عمدی و خوب برای پوست شما باشد.

چیزهایی غیرقابل انکار در بسته بندی سفید شیک مینیمالیستی آنها – و با منبع پایدار – با فرمول هایی که بخش های مساوی ملایم پوست شما و محیط هستند وجود دارد. رنگدانه‌های آن‌ها لوکس، غنی و کرمی است و علی‌رغم اینکه پالت رنگ طبیعی‌تر است، مجموعه محصولات آن‌ها برای چشم‌ها، لب‌ها و صورت – از جمله پودرهای فشرده و ریمل های برنده جایزه – برای پوشیدن روزمره عالی هستند.

ریمل حرفه ای اکسپرسیونیست W3ll People

ما عاشق این هستیم که این فرمول چقدر ملایم و روان است. مرطوب اعمال می شود، به زیبایی لایه لایه می شود و به سرعت خشک می شود و باعث بلند و کشیده شدن می شود. به علاوه، از آنجایی که به جای رنگ های شیمیایی از رنگدانه های معدنی خالص استفاده می کند، حتی حساس ترین چشم ها را نیز تحریک نمی کند.

بهترین ظاهر Glam: ColorPop

آنچه ما دوست داریم

. امتیاز قیمت دوستانه

. بدون ظلم

. فرمول های مخملی

چیزی که ما دوست نداریم

. ممکن است برای برخی درخشش بیش از حد داشته باشد

ممکن است ColourPop به عنوان یک افسانه زیبایی اینستاگرام شروع شده باشد، اما با خوشحالی زندگی آنها به عنوان 11 میلیون طرفدار وفادار به برند در سراسر اینستاگرام و TikTok همچنان هر حرکت آنها را دنبال می کنند. این برند زیبایی مستقر در لس آنجلس برای اولین بار در سال 2014 با رنگین کمانی از رنگدانه های چشم نواز وارد اخبار ما شد و از آن زمان تاکنون جایگاه خود را در کیف های زیبایی ما تثبیت کرده است. این مجموعه دارای محصولات جسورانه برای چشم ها، لب ها و گونه ها و طیف وسیعی از محصولات پایه و چهره است که همگی کمتر از 20 دلار (با اکثر محصولات کمتر از 10 دلار) هستند. با وجود برچسب های قیمت بودجه، فرمول ها غنی و مخملی هستند.

ColourPop Super Shock Shadow

این سایه‌های درخشان، کرمی، قابل ترکیب و در انواع سایه‌های خنثی و پاستلی هستند. تنها با قیمت 7 دلار در هر پاپ، قیمتی جذاب است که شما را ترغیب می کند تا با رنگ ها و ظاهر جدید بازی کنید.

بهترین وگان: The Lip Bar

آنچه ما دوست داریم

. پرداخت های پر زرق و برق

. ترکیبات حالت دهنده پوست

چیزی که ما دوست نداریم

. محدوده سایه محدودتر

این برند زیبایی وگان برای اولین بار با عرضه رژ لب‌های مات مایع خود در سال 2012، موجی جزر و مدی ایجاد کرد که از آن زمان تاکنون بیش از 7500 نقد چهار و پنج ستاره را به خود اختصاص داده و تحسین عمومی خود میشل اوباما را برانگیخته است. این وسواس تنها زمانی ادامه یافت که خط آنها گسترش یافت و شامل رنگ‌های چند منظوره و پوشاننده‌های رنگ‌آمیزی و پودرهای تکمیل‌کننده‌ای شد که به همان اندازه پرزرق و برق بودند. فرمول آنها به طرز چشمگیری شفاف و ابریشمی است و در عرض چند ثانیه به زیبایی ظاهر می شود.

رژ لب مات وگان The Lip Bar

رنگ‌ها پررنگ و پر از رنگدانه‌های فوق اشباع هستند که حتی با یک بار استفاده نیز به طرز چشمگیری ادامه می‌یابند. ما عاشق این هستیم که چگونه رنگ برای ساعت‌ها بدون رنگ شدن یا محو شدن باقی می‌ماند.

بهترین سیاهپوست: Juvia’s Place

آنچه ما دوست داریم

. پالت رنگی پر جنب و جوش

. رنگدانه های قابل ترکیب

. در تمام رنگ های پوست زنده است

چیزی که ما دوست نداریم

. رنگ های روشن به اندازه رنگ های خنثی خوش پوش نیستند

برندهای کمی وجود دارند که به شما الهام می‌دهند که با رنگ‌ها به همان شیوه‌ای که Juvia’s Place انجام می‌دهد، بازی کنید. پالت‌های سایه چشم آن‌ها انواع رنگدانه‌های زنده را با داستان‌های رنگی و تکمیلی معرفی می‌کنند، بنابراین می‌توانید راه خود را برای آزمایش با رنگ‌های برجسته‌تر آسان‌تر کنید. طیف جامع محصولات دارای محصولاتی برای چشم ها، لب ها و صورت است، با محصولاتی پر از رنگدانه های فوق اشباع که علیرغم برچسب های قیمتی مقرون به صرفه تر، ظاهر و ظاهری فانتزی دارند. رنگ‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برجسته باشند و طیف کاملی از رنگ‌های پوست، از روشن تا عمیق را تحسین کنند، و یک انگشت کشیدن کافی است تا تشخیص دهید که آنها این کار را به‌خوبی انجام می‌دهند. بافت های مخملی لایه لایه می شوند و به زیبایی ترکیب می شوند تا بتوانید به شدت دلخواه بسازید. بعلاوه، فرمول های گیاهی و مفید برای پوست شما، غنی و ناز می شوند.

سایه چشم Juvia’s Place Warrior

پالت‌های 9 سایه Juvia’s Place (مانند پالت سایه چشم Warrior) دارای داستان‌های رنگی پر جنب و جوش هستند که به شما الهام می‌بخشد تا خلاق شوید و چیز جدیدی را امتحان کنید. ترکیبی از سایه‌های رنگی براق و سایه‌های خنثی مات، آن را برای بیرون رفتن روزانه و شبانه یکسان می‌سازد.

بهترین AAPI متعلق به: Jason Wu Beauty

آنچه ما دوست داریم

. فرمول های لوکس

. بدون ظلم

. امتیاز قیمت مقرون به صرفه

چیزی که ما دوست نداریم

. محدوده رنگ محدود

اگر رویای زیبایی طراح را می بینید که واقعاً می توانید از پس آن برآیید، این خط برای شما ساخته شده است. این زاییده فکر طراح مد مشهور مد لباس، جیسون وو، و کهنه‌کار زیبایی، تونی کو (بنیان‌گذار NYX) است و با محصولات و سایه‌های موجود مستقیماً از باند فرودگاه الهام می‌گیرد. این دو نفر از شیک‌ترین سایه‌ها را برای چشم‌ها، لب‌ها و صورت استفاده کردند تا به شما در دستیابی به ظاهری آماده در خانه کمک کنند. فرمول ها لوکس به نظر می رسند و ظاهری لوکس دارند، با طراحی شیک و پیچیده ای که باعث می شود برنامه نیز احساس خاصی داشته باشد.

رژ لب Jason Wu Hot Fluff

برچسب رژ لب زده شده است، اما این رنگدانه چند منظوره به همان خوبی که روی چشم‌ها و گونه‌ها کار می‌کند، روی لب‌ها نیز کار می‌کند، و این دقیقا همان چیزی است که ما در مورد آن دوست داریم. روکش مات مدرن را می‌توان در هر جایی که نیاز به لمس رنگی برای روشن‌تر کردن ظاهر یا حال و هوای شما داشتید، تند کشیدند، تزیین کرد یا ترکیب کرد.

بهترین مزایای مراقبت از پوست: Pixi Beauty

آنچه ما دوست داریم

. فرمول های آبرسان

. محصولات آرایشی و مراقبت از پوست

. رنگدانه های قابل ساخت

چیزی که ما دوست نداریم

. بسیاری از محصولات حاوی عطر هستند

در اینجا یک برند زیبایی OG وجود دارد که به دوستداران زیبایی برای بیش از دو دهه کمک کرده است تا بر درخشش طبیعی خود تسلط پیدا کنند. میکاپ آرتیست سوئدی الاصل، پترا استند، این برند را با هدف ایجاد محصولات زیبایی چندمنظوره تهویه‌کننده ایجاد کرد که بر روی پوست ظاهر و احساس خوبی داشته باشند. پیکسی یکی از اولین کسانی بود که در فرمولاسیون آرایش خود تجدید نظر کرد و به جای پوشاندن آن، از ترکیبات مفید برای پوست شما مانند عصاره میوه ها و ویتامین ها استفاده کرد. محصولات آنها دوبرابر کار می کنند تا رنگ سالمی به آن ببخشند، در حالی که به طور طبیعی پوستی روشن تر، انعطاف پذیرتر و احیا شده را نیز تهویه می کنند. طیف محصولات آنها شامل رنگدانه های مرطوب کننده برای چشم ها، لب ها و صورت، همراه با مجموعه کامل مراقبت از پوست است که درخشش طبیعی پوست را افزایش می دهد.

رژگونه زیبای Pixi On-the-Glow

استفاده از این رژگونه کرم چند منظوره را دوست داریم. کشیدن انگشت در امتداد گونه‌ها، رنگ‌های زیبایی را به ارمغان می‌آورد و می‌توان آن را با انگشتان یا برس برای برافروختگی دلخواه ترکیب کرد.

بهترین مینیمالیست: Thread

عکس

آنچه ما دوست داریم

. مقرون به صرفه

. محصولات چند منظوره

. گزینه های رنگ شاداب

چیزی که ما دوست نداریم

. مجموعه محصولات محدود

این برند زیبایی خوش‌ بین و شوخ، جشن واقعی رنگ است. این با جامعیت و اصالت به عنوان هسته طراحی شده است، و طرح های محصول ساده ای را ارائه می دهد – مانند چوب های چند منظوره با قابلیت استفاده آسان – که الهام بخش بیان خود و آزمایش با آرایش است. طیف محصولات تلفیقی را می توان با انواع رنگ های سرگرم کننده برای بازی برای کل صورت به راحتی پیمایش کرد. فرمول ها به طرز چشمگیری تمیز هستند و هنگام استفاده احساسی مخملی و غنی می کنند. آنها همچنین به طور یکپارچه ترکیب می شوند، لایه بندی زیبایی دارند و هر محصول زیر 10 دلار است.

Thread Face It Complexion Stick

این استیک رنگ کرمی پوششی راحت و قابل ساخت را ارائه می دهد که به راحتی قابل استفاده است و پوشیدن طولانی مدت دارد. چند حرکت انگشت روی صورت برای ترکیب شدن برای پوشش کامل کافی است، یا کشیدن در امتداد خط فک و کنار بینی برای یک کانتور تراشه‌دار و مشخص‌تر شدن صورت کافی است.

بهترین ابزار: Sonia Kashuk

آنچه ما دوست داریم

. امتیاز قیمت مقرون به صرفه

. دستگیره های مخروطی برای کنترل

. بدون ظلم

چیزی که ما دوست نداریم

. از بسته بندی پلاستیکی استفاده می کند

داشتن ابزار مناسب برای اپلیکیشن آرایش شما می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند و این برند دلیلی بر این است که لازم نیست هزینه حساب پس انداز شما را خرج کند. سونیا کشوک مجموعه گسترده ای از برس ها و ابزارهای زیبا و باکیفیت را با قیمت های قابل دسترس ارائه می دهد. این برند بدون ظلم دارای برس‌های فوق‌العاده با ظاهری است که با موهای الیافی دوتایی و دسته‌های مخروطی ساخته شده‌اند که همان کنترل و احساس حرفه‌ای برس‌های گران‌تر را به شما می‌دهند. مجموعه کامل محصولات شامل برس‌ها، اسفنج‌ها، غلتک‌های صورت، و سازمان‌دهنده‌ها است که خانه‌ای عالی برای ذخیره‌سازی ظریف و حمل ابزارهای زیبایی‌تان به سبک همراهتان می‌دهد.

ست برس آرایش کامل کالکشن سونیا کشوک Essential

این برس طلایی فوق العاده شما را با یک برس فوق العاده نرم برای هر نیاز زیبایی مسلح می کند. آنها به اندازه کافی زیبا هستند که در معرض نمایش قرار گیرند، و در حالی که ظاهر و ظاهری لوکس دارند، می توانید این مجموعه 10 براش کامل را به قیمت یک برس سطح بالا تهیه کنید.

بهترین برای ناخن: Olive & June

آنچه ما دوست داریم

. محصولات هوشمندانه

. مانیکور آسان در خانه

. مراقبت از ناخن حالت دهنده

چیزی که ما دوست نداریم

. بهترین زمانی که به عنوان یک سیستم کامل استفاده می شود

در اینجا برندی وجود دارد که مشکلات تسلط بر یک مانیکور یا پدیکور در خانه را درک می کند و مجموعه ای هوشمندانه از محصولات را برای کمک به ساده سازی کل فرآیند طراحی کرده است. ابزار صورتی زیبای آن‌ها با محصولاتی مانند Poppy – یک روکش سیلیکونی نابغه که به خوبی روی بطری پولیش قرار می‌گیرد، شما را برای مانتوهای DIY خود هیجان زده می‌کند تا به آن در دست گرفتن ارگونومیک و راحت‌تر باشد و کار را آسان‌تر کند. بیش از هر زمان دیگری ناخن های خود را رنگ کنید. مجموعه‌ای از محصولات شامل لاک‌های زیبا و سریع خشک با رنگ‌های مد روز برای هر مناسبتی، برچسب‌های ناخن شیک به چیزهای جاز در چند ثانیه، و پرس‌های با بالاترین کیفیت است که شما را وادار می‌کند هر چیزی را که تا به حال در مورد ناخن‌های چوبی فکر می‌کردید تجدید نظر کنید. آنها حتی در مورد لاک زدن و مراقبت کلی از ناخن ها با فرمول ملایم تر بدون استون و قطره های خشک کننده سریع تر فکر کردند که باعث می شود مانیکور (یا پدیکور) در خانه بیشتر شبیه یک درمان باشد تا یک کار طاقت فرسا.

Olive & June Press-On System

ما عاشق این هستیم که این کیت های فشاری با طرح های ناخن شیک و اشکال مختلف ناخن در دسترس هستند. آنها با 42 ناخن (در 21 اندازه) عرضه می شوند، بنابراین یافتن یک تطابق کامل برای سریع ترین مانیکور تا کنون آسان تر از همیشه است و بهترین کیت در آزمایش ناخن ما با فشار بود.

بهترین بودجه: Makeup Revolution

عکس

آنچه ما دوست داریم

. بافت های مخملی

. محدوده 50 سایه

. قیمت قابل دسترس

چیزی که ما دوست نداریم

. در دسترس بودن سایه ناسازگار در Target

در اینجا یک نام تجاری است که در هنر جایگزین مقرون به صرفه تسلط دارد. آن‌ها درباره برخی از محبوب‌ترین اقلام زیبایی که ارزش زیادی دارند – مانند پالت‌های سایه‌های بزرگ و مخملی و فونداسیون‌های سبک و سبک وزن – مورد توجه قرار گرفتند تا محصولات باکیفیت را با کسری از قیمت برای شما به ارمغان بیاورند. فرمول های آنها اثبات می کند که آرایش با کیفیت منحصر به برچسب های قیمت بالا نیست. رنگدانه‌ها غنی، فرمول‌های ابریشمی و راحت هستند، و همگی در بسته‌بندی رزگلد زیبا قرار گرفته‌اند که آن را نیز شیک نشان می‌دهد.

Makeup Revolution Conceal & Define Full Coverage Foundation

فرمول لباس طولانی فوق العاده همه کاره است و این دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن دوست داریم. به اندازه کافی راحت برای پوشاندن کامل در تمام نقاط، و به اندازه کافی برای پوشاندن و مشخص کردن هدفمندتر قابل ترکیب است. بعلاوه، در گزینه‌های 60 سایه‌ای موجود است. گنجاندن نیاسینامید آن را به انتخابی عالی برای زیرسازی داروخانه برای پوست های مستعد آکنه تبدیل می کند.

بهترین Cruelty-Free: Pacifica

آنچه ما دوست داریم

. فرمول های گیاهی

. آرایش، مراقبت از پوست و مراقبت از مو را ارائه دهید

. بسته بندی سازگار با محیط زیست

چیزی که ما دوست نداریم

. نسبت به سایر برندهای زیبایی Target گران تر است

Pacifica برندی است که محصولات سازگار با محیط زیست را از سال 1996 در اولویت قرار داده است، یعنی مدت ها قبل از اینکه محبوبیتی برای این کار داشته باشد. فرمول‌های گیاهی آن‌ها برای پوست و کره زمین ملایم است، با مجموعه‌ای گسترده برای آرایش، مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو که پس از دهه‌ها همچنان خریداران را جذب می‌کند. فضای مطبوع و گرمسیری از بسته بندی های رنگارنگ آنها طنین انداز می شود و محصولات آنها را به ویژه هنگام مرور راهروی Target چشم نواز می کند.

به علاوه، فرمول‌های با کارایی بالا و بافت‌های ابریشمی آن‌ها به همان اندازه فریبنده هستند. مجموعه آرایش آنها شامل تعداد انگشت شماری ریمل بلند کننده مژه، پالت سایه ها، روغن های لطیف کننده لب، براق کننده ها و استیک ها، همراه با رنگ های کامل کننده پوست، کانسیلرها، برنز کننده ها و فونداسیون است که درخشندگی طبیعی شما را برجسته می کند. آنها انواع محصولاتی هستند که استفاده از آنها احساس خوبی دارد .

اسپری تنظیم کننده روشن کننده نوزاد Pacifica Glow SPF 45

ما دوست داریم که این اسپری تنظیم کننده با محافظت در برابر آفتاب با SPF 45، آن را برای استفاده روزمره عالی می کند. یک اسپریت سریع روی صورت تمام چیزی است که برای جلوگیری از تکان خوردن آرایش در طول روز نیاز دارید و به پوست شما درخشندگی طبیعی می بخشد.

بهترین برای کل خانواده: Honest Beauty

آنچه ما دوست داریم

. فرمول های تهویه

. بدون پارابن

. بدون ظلم

چیزی که ما دوست نداریم

. گزینه های رنگی محدودتر

Honest Beauty توسط جسیکا آلبای محبوب در لس آنجلس در سال 2015 تاسیس شد، به عنوان وسیله ای برای ارائه محصولات با کارایی بالا بدون مواد محرک مضر مانند پارابن ها، فتالات ها، عطر مصنوعی و سولفات ها. هدف این بود که به مردم محصولاتی بدهند که بتوانند احساس خوبی نسبت به آنچه روی صورت و بدن خانواده‌شان می‌زنند داشته باشند. برند Honest چندین دسته از جمله آرایش، مراقبت از پوست و مراقبت از کودک (از جمله لباس، پوشک، دستمال مرطوب و سایر لوازم ضروری کودک) را در بر می گیرد که به خریداران گزینه های بهتری برای کل خانواده ارائه می دهد. همه محصولات Honest در دو آزمایشگاه داخلی در دفتر مرکزی LA این شرکت طراحی و فرموله شده‌اند و خود جس با فیدبک بی‌درنگ در این کار عمل می‌کند.

Honest Beauty CCC Clean Corrective با مرطوب کننده رنگی ویتامین C SPF 30

ما این مرطوب‌کننده رنگی را برای هر روز دوست داریم زیرا راحت و حالت‌دهنده روی پوست است، قرمزی را یکدست می‌کند و دوز قابل توجهی از محافظت در برابر آفتاب با SPF دارد.

سوالات متداول

سیاست بازگشت Target چیست؟

تارگت پس از 90 روز پس از دریافت رسید، حتی اگر محصول باز شده باشد، می پذیرد. دارندگان RedCard هدف تا 120 روز فرصت دارند تا برگردانند. وجوه به شکل اصلی پرداخت واریز می شود. بدون رسید، اقلام را می توان برای کارت برگشت کالا بازگرداند (شبیه به کارت هدیه هدف که در خرید بعدی شما استفاده می شود).

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس