25 بهترین لوازم آرایشی و زیبایی زمستانی

99
0
بهترین لوازم آرایشی و زیبایی زمستانی

از آرایش‌های رمانتیک منتشر شده که به لیست آرزوهای روز ولنتاین خود اضافه می‌کنیم تا بهترین و جدیدترین محصولات مراقبت از پوست که آرزو می‌کنیم زودتر داشته باشیم، زمستان هیجان زیادی را در بخش زیبایی به ارمغان می‌آورد. با راه اندازی های جدید از برخی از مارک های مورد علاقه ویراستاران ما – مانند شارلوت تیلبری، گراند لوازم آرایشی، آناستازیا بورلی هیلز و غیره – می خواهید روال خود را (زمان مناسب برای تنظیم مجدد سال نو!) با این محصولات نوآورانه اصلاح کنید. 

با شروع با عطرهای مورد علاقه برخی از سردبیران، تمام آرایش های برتر، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و عطرهایی که ارزش امتحان کردن در این زمستان را دارند را بررسی کنید. 

فهرست محتوا پنهان

راه اندازی های زیبایی زمستانی مورد علاقه ما 

ژل فریز ابرو آناستازیا بورلی هیلز 

بر کسی پوشیده نیست که آناستازیا بورلی هیلز برخی از محصولات ابروی مورد علاقه ما را تولید می کند، و این عرضه تنها به مجموعه چشمگیر محصولات آرایش ابرو این برند می افزاید. ژل ابرو شفاف همراه با اپلیکاتور شانه مانند است که به راحتی می‌تواند ظاهر ابروهای لمینت شده داشته باشد. فرمول پس از استفاده کاملاً مرطوب است و سپس برای ماندگاری قوی و تمام روز خشک می شود. 

کرم مرطوب کننده جلبک سفت کننده Mara SeaDream 

این مرطوب‌کننده غنی در پوست ذوب می‌شود و سلول‌های بنیادی گیاهی، پپتیدهای گیاهی، جلبک‌های اختصاصی و خزه‌های دریایی را برای مزایای ضد پیری ارائه می‌کند. به لطف قوام ضخیم آن، این یک گزینه آبرسان برای زمستان است – و کمی به شما کمک می کند. 

لوسیون مرطوب کننده آرام بخش Tula Super Soothe 

خنک و با طراوت، این ماسک ژلی با یک اپلیکاتور آسان و بدون ظروف ارائه می شود. فوق العاده آبرسان و سبک است، به علاوه اندازه مناسب TSA آن را به گزینه ای عالی برای دفاع در برابر سفرهای زمستانی خشک تبدیل می کند. 

براق کننده مو Ouai 

با درمان براق کننده موی جدید Ouai به موهای خود درخشش ماندگاری ببخشید. ترکیبات مفید برای مو مانند آب برنج، اسید هیالورونیک و چغندرقند قفل ها را بهبود می بخشد و براقیت و لطافت را افزایش می دهد. زمان درمان سریع پنج دقیقه ای گیلاس در بالا است. 

عرضه لوازم آرایش زمستانی 

آرایش توسط ماریو سوپر ساتین رژ لب 

این رژ لب براق در 18 رنگ، از قرمزهای پر جنب و جوش گرفته تا رنگ‌های کاملاً بی‌نظیر موجود است، برای ارائه رنگ کرمی و رنگدانه‌ای فقط به یک انگشت نیاز دارد. 

پالت لوکس شارلوت تیلبری ملکه شانس 

شارلوت تیلبری عرضه‌های هیجان‌انگیز زیادی در سال جاری دارد و این برند با این پالت چشمی با نسخه محدود با سایه‌های طلایی و زیبا شروع به کار کرده است. 

بالم لب و گونه لوازم آرایشی Colourpop 

مجموعه سرگرم کننده روز ولنتاین Colourpop دارای محصولاتی به شکل قلب است، مانند این رنگ لب و گونه با کاربرد چندگانه. جمع و جور زیبا رنگ قابل ساخت را در سه سایه ارائه می دهد. 

پت مک گراث لبز دارینگ دیزایر: پالت سایه چشم لوکس 

به دنبال آرایش V-day هستید؟ مجموعه Heart’s Desire با نسخه محدود پت مک گراث پر از سایه های رمانتیک است. این سایه چشم چهارتایی برای ظاهری دود و با رنگ توت عالی است. 

پرایمر ریمل Essence Lash Princess با طول و حجم بیشتر 

با محصول جدید Essence مژه های خود را پر کنید تا طول و حجم بیشتری داشته باشید. قبل از اینکه ریمل مورد علاقه خود را بزنید، روی این فرمول سبز بکشید تا جلوه اغراق آمیزی داشته باشید. 

راه اندازی مراقبت از پوست در زمستان 

کرم دور چشم براق کننده فول اوربیت 

کرم دور چشم جدید زیر 30 دلار گلوسیر بر روشن کردن و صاف کردن زیر چشم با اسید هیالورونیک، نیاسینامید و ریزجلبک تمرکز دارد. این یک کرم ژل سبک وزن است که به راحتی زیر آرایش استفاده می شود. 

سرم بانکی Pro-Collagen Dermalogica 

اولین خط دفاعی در برابر علائم پیری، این سرم با هدف حفظ کلاژن پوست، محکم و سالم نگه داشتن آن است. همچنین با اسیدهای آمینه و اسید پلی گلوتامیک پوست را هیدراته و حجیم می کند. 

Virginskin Daily Glow Active Hydrator 

این مانند مراقبت از پوست لوکس است، اما در قفسه های مطب متخصص پوست نیز می توانید پیدا کنید. فرمول توسعه یافته درم پوست را با نیاسینامید، پپتیدها و اسید پلی گلوتامیک تغذیه می کند. 

مرطوب کننده ترمیم کننده و حجیم کننده سرامید بیو اکتیو Inkey List 

جدیدترین محصول Inkey List به مجموعه ای مقرون به صرفه، گزینه ای عالی برای انواع پوست های خشک است. سرامیدهای زیست فعال از پوست حمایت می کنند، در حالی که کره شی و گلیسیرین در این مرطوب کننده جدید آبرسانی ماندگاری را ایجاد می کنند. 

سرم تقویت کننده رطوبت شانی داردن 

شانی داردن، متخصص چهره مشهور، با این ژل راحت و آبرسان، به خط همیشه محبوب مراقبت از پوست افزایش دهنده درخشندگی خود اضافه می کند. این یکی از آن محصولاتی است که هر کسی می تواند به لطف ترکیب آبرسان گلیسیرین، عصاره میوه های آنتی اکسیدانی و جلبک از آن بهره مند شود. 

سرم حباب آب اسلاید 

سرم آبرسان مقرون به صرفه Bubble که تقریباً بدون وزن است، پوست را با اسید هیالورونیک و پپتیدها در یک مایع سبک پر می کند. اضافه کردن یک لایه اضافی از مواد مرطوب کننده در طول سال که پوست مستعد خشک شدن است، هرگز ضرری ندارد. 

پرایمر صاف و محو لباس دوتایی Estée Lauder 

یک پرایمر صاف کننده و مات کننده، این پایه مات کننده به کنترل چربی کمک می کند – بنابراین آرایش شما ماندگاری بیشتری دارد – و در فرمول ژل-کرم راحت اعمال می شود. 

مرطوب کننده پوست حساس دکتر Jart+ Cicapair برای قرمزی 

این کرم صورت دارای بافت غلیظ تری است که به راحتی در پوست نرم می شود و لایه ای از آبرسانی را با کره شی، آلانتوئین و عصاره تسکین دهنده سنتلا آسیاتیکا ارائه می دهد که قرمزی را آرام می کند. 

Glow Recipe Cloudberry Bright Essence Toner 

ابر بری سرشار از ویتامین C، این کوکتل غنی از آنتی اکسیدان از مواد مراقبت از پوست را تقویت می کند. اسانس همچنین حاوی کوآنزیم Q10، آب برنج و گلیسیرین برای تقویت درخشندگی پوست است. 

راه اندازی مراقبت از مو در زمستان 

شامپو و نرم کننده فول بوست گراند آرایشی و بهداشتی GrandeHAIR 

این شامپو و نرم کننده حجم دهنده باعث می شود موها احساس سبکی و درخشندگی داشته باشند و در عین حال موهای سر را تمیز کرده و باعث سلامت پوست سر می شود. به علاوه، این دوتایی موهای شما را بویی شبیه به آرایشگاه می‌دهد. 

K18 Biomimetic Hair Science Damage Shield Protective Conditioner 

این نرم کننده از مو در برابر آسیب محافظت می کند و از مو در برابر اشعه UV، گرما و عوامل محیطی محافظت می کند. به طور کلی سلامت مو را افزایش می دهد تا قفل های قوی تر و براق تر شود. 

اسپری غلیظ کننده ULTRAfiller+ John Frieda 

موهای نازک و رشته‌ای می‌توانند با مجموعه جدید ULTRAfiller+ جان فریدا به موهای ضخیم‌تر و پرتر تبدیل شوند. این اسپری محافظت در برابر حرارت، حجم و نگه داشتن را برای یک محصول یک ظاهر طراحی شده چند کاره ارائه می دهد. 

شامپو سم زدایی شفاف کننده Living Proof 

هرکسی که با آب سخت زندگی می کند، از مبارزه شستن موهای خود و داشتن احساس ناپاک بودن به دلیل آب غنی از مواد معدنی آگاه است. این شامپو به طور خاص برای مبارزه با این عوارض جانبی و پاک نگه داشتن مو و پوست سر از تجمع ساخته شده است. 

عرضه عطر زمستانی 

 عطر بدن و موی نادر Beauty Find Comfort 

برند زیبایی سلنا گومز با مجموعه ای از محصولات لوسیون و عطر به بخش مراقبت از بدن راه یافت. این مه معطر دارای نت هایی از پوست لیموی درخشان، یاسمن و چوب کشمیر است، در حالی که موادی مانند بیوتین و نیاسینامید فواید سالمی را ارائه می دهند. 

Tom Ford Vanilla Sex Eau de Parfum 

رایحه ای گرم و تند وانیلی، این عطر لذیذ رایحه ای تند از نت سنتی شیرین ارائه می دهد. وانیل با اسانس بادام تلخ و نت‌های گلی ترکیب می‌شود و رایحه‌ای وسوسه‌انگیز به پوست می‌دهد. 

Sol de Janeiro Cheirosa 59 Perfume Mist 

میست های عطر سول دو ژانیرو به محبوبیت های ویروسی تبدیل شده اند. این اسپری عطر با نت های خوشمزه ارکیده وانیلی، بنفشه شکری و چوب صندل شفاف، خلق و خوی را تقویت می کند. پس از استفاده از کره بدن جدید Delicia Drench آن را اسپری کنید تا ماندگاری عطر بیشتر شود. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس