4 راه برای یافتن اتاق های جالب در Clubhouse

84
0
اتاق های جالب در Clubhouse

Clubhouse یک پلتفرم فوق العاده برای پیدا کردن افرادی با علایق مشابه خودتان است و می توانید به روش های مختلفی اتاق های بسیار جذابی را در این پلتفرم کشف کنید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که مدت زیادی صفحه اصلی Clubhouse را بالا و پایین کنید تا بتوانید یک اتاق جالب برای پیوستن به آن پیدا کنید؟ اگر پیش آمده، بدانید که تنها نیستید.

Clubhouse یک پلتفرم عالی برای برقراری ارتباط با افرادی با علایق مشابه خودتان است، اما اگر نتوانید اتاق هایی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود پیدا کنید، می تواند به مکانی بسیار خسته کننده تبدیل شود.

اگر به این دلیل که نتوانستید اتاق های هیجان انگیزی برای خود پیدا کنید، علاقه خود را به برنامه Clubhouse از دست داده اید، حتما راهنمای ما را مطالعه کنید. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در برنامه Clubhouse جستجو کنید تا بهترین اتاق های مناسب خود را پیدا کنید.

اتاق در Clubhouse به چه معنی است؟

اتاق های Clubhouse جایی هستند که می توانید به آن بپیوندید، در آنجا تنها شنونده باشید و یا در گفتگوها مشارکت کنید. اگر هم ایده ای داشته باشید، می توانید خودتان یک اتاق ایجاد کنید. یا اینکه می توانید به اتاق های افراد دیگری بپیوندید.

اگر تصمیم دارید به یکی از اتاق های موجود در این پلتفرم بپیوندید، نکات زیر به صرفه جویی در وقت شما در هنگام جستجو کمک می کند.

1. علایق خود را در Clubhouse ویرایش کنید

پس از ورود به سیستم، Clubhouse معمولاً از کاربران جدید می خواهد موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنند. سپس الگوریتم آن، اتاق هایی را بر اساس این علایق به کاربران توصیه می کند.

با این حال، خیلی عجیب و دور از ذهن نیست که کاربران جدید در این مرحله فقط روی یک سری گزینه کلیک کنند، تا بتوانند سریع تر صفحه علایق را رد کنند و وارد برنامه اصلی شوند. این موضوع به خصوص برای کسانی که باید منتظر می ماندند تا برنامه Clubhouse برای همه باز شود، بسیار بیشتر صدق می کند.

اگر در هنگام ثبت نام در Clubhouse علایقی برای خود انتخاب کردید، اما آن علایق به هر دلیلی تغییر کردند، می توانید تغییراتی در آنها ایجاد کنید و آن مرحله را ویرایش کنید. همچنین اگر احساس می کنید اتاق هایی به شما پیشنهاد می شوند، که مطابق با علاقه شما نیستند نیز می توانید این کار را انجام دهید.

برای تغییر صفحه علایق خود، به قسمت Profile > Settings > Interest بروید. صدها موضوع را در آنجا می توانید پیدا کنید و هر تعداد که می خواهید را انتخاب کنید.

2. برای یافتن اتاق های جالب در Clubhouse به Niche Clubs بپیوندید

اگر علایق خود را ویرایش کردید اما همچنان نتوانسته اید اتاق های جالبی را در Clubhouse پیدا کنید، باید در کلاب های خاصی در زمینه مورد علاقه خود عضو شوید. به این ترتیب، هر زمان که اتاقی در این کلاب ها برگزار شود، به شما اطلاع داده می شود.

با جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده در آن زمینه ها می توانید کلاب های مرتبط با موضوعات مختلف را پیدا کنید. برای مثال، اگر می خواهید به یک کلاب ارزهای دیجیتال بپیوندید، می توانید هر کلمه ای که با ارز دیجیتال مرتبط است (“bitcoin”، “ethereum” و غیره) را در نوار جستجو تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، چندین کلاب به شما پیشنهاد داده می شود که به ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده اند.

3. کارشناسانِ حوزه مورد علاقه خود را دنبال کنید

راه دیگر برای یافتن اتاق های هیجان‌انگیز در Clubhouse این است که کارشناسانی در یک زمینه خاص را در این پلتفرم دنبال کنید. با انجام این کار، می توانید کلاب هایی که این افراد ایجاد کرده اند یا اداره می کنند را ببینید.

از طریق پروفایل های این افراد، نگاه کنید و ببینید که آیا اتاقی شما را جذب خود می کند یا خیر. سپس می توانید به هر کدام که برایتان جالب تر است، بپیوندید.

4. اتاق های Clubhouse را در Twitter جستجو کنید

Twitter می تواند یک موتور جستجوی بسیار عالی باشد، البته اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. و همچنین می تواند به شما کمک کند اتاق های Clubhouse را در زمینه مورد علاقه خود پیدا کنید. روند پیدا کردن اتاق های Clubhouse در Twitter شبیه به جستجو در صفحه جستجوی Clubhouse است.

یک کلمه کلیدی مرتبط با زمینه مورد علاقه خود را در نوار جستجوی Twitter تایپ کنید، سپس “clubhouse” را اضافه کنید. به همان مثال ارزهای دیجیتال بر می گردیم، می توانید « cryptocurrency clubhouse » یا « NFT clubhouse » را جستجو کنید. اسکرین شات های زیر را ببینید تا بهتر متوجه شوید.

قطعا یک اتاق مناسب در Clubhouse برای هر کسی وجود دارد

Clubhouse مکانی عالی برای افرادی است که می خواهند به نظرات مردم در مورد موضوعات مختلف گوش دهند. کارشناسان در هر زمینه ای هر روز تجربه خود را در Clubhouse با شنوندگان به اشتراک می گذارند.

اتاق هایی مناسب برای همه با موضوعاتی از بلاکچین و ارزهای دیجیتال گرفته تا فلسفه و بازاریابی در Clubhouse وجود دارد. و با ویرایش و مشخص کردن علایق خود و استفاده از جستجو در Clubhouse و Twitter، همیشه اتاق های جالبی برای پیوستن پیدا خواهید کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس