6 بهترین ماشین لباسشویی بوش در هند اوت 2023

66
0
بهترین ماشین لباسشویی بوش

ماشین‌های لباسشویی بوش به دلیل کیفیت عالی و قابلیت‌های همه جانبه عالی شناخته شده‌اند. برای پیدا کردن ماشین لباسشویی بوش مناسب برای خانه خود به راحتی بخوانید. بهترین ماشین لباسشویی بوش را بشناسید.

در سال 2015، بخش لوازم خانگی زیمنس توسط بوش خریداری شد. از آن زمان، این برند رشد چشمگیری داشته است، به خصوص در مورد ماشین های لباسشویی بوش. اگر به دنبال بهترین ماشین لباسشویی برای خرید در هند هستید، این برند بی معنی است. آنها ماشین های لباسشویی را با کیفیت بالا ارائه می دهند و به عنوان رهبران بازار در نظر گرفته می شوند. سهم بازار خیره کننده بیش از 40 درصدی آنها در این رده گواه بر درخشش آنهاست.

علاوه بر این، خدمات پس از فروش بی عیب و نقص و قابلیت اطمینان این برند، آن را به یکی از گزینه های با ارزش برای پول تبدیل کرده است. بازار ماشین لباسشویی در حال حاضر با گزینه های زیادی اشباع شده است.

با این وجود، ماشین‌های لباسشویی بوش در کنار سامسونگ، ال‌جی و ویرپول یکی از بهترین‌ها هستند.

بهترین ماشین لباسشویی بوش در هند – لیست 6 تای برتر

1. ماشین لباسشویی بوش WNA254U0IN

بهترین ماشین لباسشویی بوش
بهترین ماشین لباسشویی بوش

اول از همه، ما بوش WNA254U0IN را داریم. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی درجه یک از بوش هستید، بعید است که محصول بهتری در بازار پیدا کنید. یکی از بزرگترین مزایای این ماشین لباسشویی این است که فرآیندهای شستشو و خشک کردن شما را در کمتر از 60 دقیقه کامل می کند. این به لطف برنامه SpeedPerfect امضا شده بوش است که زمان کلی را تا 65 درصد کاهش می دهد.

به جز این، بوش ویژگی های مهم دیگری مانند Active Water Plus، Anti Tangle و Anti Wrinkle را نیز در نظر گرفته است. ترکیب این ویژگی‌ها که به صورت پشت سر هم کار می‌کنند منجر به شستشوی مناسب، بدون افت کیفیت لباس می‌شود. در واقع بوش بیان می کند که 99.99 درصد باکتری ها پس از شستن لباس ها با این دستگاه از بین می روند. علاوه بر این، شما 12 سال گارانتی برای موتور دریافت می کنید.

در مجموع، این قطعا یکی از بهترین ماشین لباسشویی های بوش است که می توانید امروز بخرید.

امکانات:

. بارگیری تمام اتوماتیک از جلو

. قدرت چرخش 1400 دور در دقیقه

. 10 کیلوگرم

مزایا

بخاری داخلی بسیار گران است

قدرت چرخش 1400 دور در دقیقه

معایب

استفاده بسیار آسان

2. ماشین لباسشویی بوش WAJ2426MIN

بهترین ماشین لباسشویی بوش
بهترین ماشین لباسشویی بوش

در مرحله بعد، ما Bosch WAJ2426MIN را داریم که تقریباً بهترین ماشین لباسشویی زیر 40000 در هند است. دلایل مختلفی برای حمایت از این بیانیه وجود دارد. برای شروع، قدرت چرخش خیره کننده 1200 دور در دقیقه را به میز می آورد.

ثانیاً توجه به جزئیاتی که این دستگاه با آن ساخته شده است بسیار چشمگیر است. نه تنها کیفیت ساخت عالی دارد، بلکه موارد خاصی نیز وجود دارد که آن را چشمگیرتر می کند.

این برند بر روی توسعه ماشین لباسشویی Anti Vibration تمرکز کرده است و این بهترین نمونه از تلاش های آنها است. دست پایین، یکی از بهترین ماشین لباسشویی های بوش که با پول می توان در هند خرید!

امکانات:

بارگیری تمام اتوماتیک از جلو

قدرت چرخش 1200 دور در دقیقه

رتبه انرژی 5 ستاره

8 کیلوگرم

مزایا

قدرت چرخش 1200 دور در دقیقه

ضد گره خوردن

ساخت ضد لرزش

معایب

گران

3. ماشین لباسشویی بوش WAB16161IN

بهترین ماشین لباسشویی بوش
بهترین ماشین لباسشویی بوش

اکنون، با WAB16161IN بوش، ما وارد محدوده ارزان‌تر ماشین‌های لباسشویی این برند می‌شویم. با توجه به قیمتی که این پیشنهاد ارائه می کند، تقریباً بی نظیر است. می توانید قدرت چرخش 800 دور در دقیقه را به اندازه کافی خوب ببینید. این کافی است تا مطمئن شوید که لباس های شما به خوبی شسته می شوند.

علاوه بر این، WAB16161IN دارای یک بخاری داخلی نیز می باشد. این اجازه می دهد تا لباس های شما در اکثر موارد خشک و آماده بیرون بیایند. نکته اصلی کیفیت ساخت عالی و قابلیت اطمینان کلی دستگاه است.

امکانات:

بارگیری تمام اتوماتیک از جلو

قدرت چرخش 800 دور در دقیقه

رتبه انرژی 5 ستاره

6 کیلوگرم

مزایا

بی صدا و قدرتمند

حداقل مصرف آب

شستشوی سریع

معایب

هیچ چیز

4. ماشین لباسشویی بوش WOE701W0IN

در ادامه، ما بوش WOE701W0IN را داریم که یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با بار بالا است. اگر ماشین های لباسشویی با بار بالا را به ماشین های لباسشویی درب جلو ترجیح می دهید، این برای شما مناسب است. این در واقع یکی از بهترین ماشین های لباسشویی در هند است که با پول می توان خرید.

این ماشین لباسشویی خاص بوش با فناوری ExpertCare عرضه می شود. به گفته این برند، این به پارچه لباس شما اجازه می دهد ساختار خود را حفظ کند و در عین حال تمیزی عمیقی را ارائه دهد.

علاوه بر این، ویژگی Smart Suggest آن را به یک ویژگی باورنکردنی تبدیل می کند. این شما را از جستجوی راهنمای آسان شستشو جلوگیری می کند. این به خودی خود یک راهنما است زیرا به طور خودکار بهترین گزینه ها را برای شما انتخاب می کند. فوق العاده راحت و فوق العاده هوشمند، درست است؟ در واقع یکی از بهترین ماشین لباسشویی های بوش در بودجه،.

امکانات:

بارگیری تمام اتوماتیک بالا

قدرت چرخش 680 دور در دقیقه

رتبه انرژی 5 ستاره

7 کیلوگرم

مزایا

فناوری ExpertCare

Smart Suggest دارای 8 برنامه شستشو است

معایب

پنل لمسی ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده به نظر برسد

قدرت چرخش 680 دور در دقیقه

5. ماشین لباسشویی بوش WOE652D0IN

بوش WOE652D0I یک انتخاب فوق العاده محبوب و یکی از پرفروش ترین گزینه های این برند است. این فقط به این دلیل نیست که یکی از مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی های بوش است که می توانید تهیه کنید. این بیشتر به دلیل نوع ارزشی است که برای پول شما ارائه می دهد.

حتی اگر مقرون به صرفه است، شما چیز زیادی را از دست نمی دهید. شما هنوز هم یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با بار بالا دارید. علاوه بر این، 8 برنامه شستشو را نیز برای شما ارائه می دهد تا بتوانید بین آنها بچرخید.

امکانات:

بارگیری تمام اتوماتیک بالا

قدرت چرخش 680 دور در دقیقه

رتبه انرژی 5 ستاره

6.5 کیلوگرم

مزایا

مقرون به صرفه

کیفیت ساخت عالی

8 برنامه شستشو برای انتخاب

معایب

قدرت چرخش 680 دور در دقیقه

6. ماشین لباسشویی بوش WVG3046SIN

بوش مدتهاست که مترادف با برتری و نوآوری بوده است و این ماشین لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی شده برای ارائه عملکرد و کارایی فوق العاده، ظرفیت سخاوتمندانه 8 کیلوگرم برای شستشو و 5 کیلوگرم برای خشک کردن را ارائه می دهد، که آن را به یک همراه عالی برای خانواده ها در هر اندازه تبدیل می کند. علاوه بر این، با بخاری داخلی آن، می توانید با لکه های سرسخت خداحافظی کنید و هر بار از لباس های تمیز بهداشتی لذت ببرید. قطعا یکی از بهترین ماشین لباسشویی های بوش برای خرید در حال حاضر!

امکانات

قدرت چرخش 1500 دور در دقیقه

شستشو با خشک کن

8 کیلوگرم

مزایا

بخاری داخلی

ظرفیت شستشو 8 کیلوگرم

معایب

بسیار گران

بهترین ماشین لباسشویی بوش – نظرات نهایی

بنابراین، این لیست ما از بهترین ماشین‌های لباسشویی بوش است که می‌توانید در هند به آن‌ها دست پیدا کنید. ما بهترین ها را بر اساس بررسی ها و رتبه بندی آنها در پلتفرم های خرید آنلاین انتخاب کرده ایم. علاوه بر این، وعده بوش به عنوان یک برند قابل اعتماد، همه این گزینه‌ها را بی‌معنا می‌سازد.

مهم نیست که انتخاب شما از این لیست چیست، این یک گزینه قوی خواهد بود. آنها مدت زیادی است که بازار ماشین لباسشویی را رهبری می کنند و می دانند که چه می کنند. با این اوصاف، امیدواریم این لیست به شما کمک کند ماشین لباسشویی مناسب خانه خود را پیدا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس