EMUI 12 برای هوآوی Mate 20 Lite در بریتانیا عرضه شد

60
0
EMUI 12 برای هوآوی Mate 20 Lite

هواوی در حال گسترش عرضه EMUI 12 پایدار برای کاربران Mate 20 Lite در بریتانیا است. به‌روزرسانی احتمالاً در روزهای آینده به مناطق بیشتری گسترش خواهد یافت. EMUI 12 برای هوآوی Mate 20 Lite عرضه شده است.

در حال حاضر، هوآوی EMUI 12 را در دستگاه های قدیمی و مقرون به صرفه خود به کار می گیرد. هواوی میت 20 لایت نیز یک دستگاه میان رده سه ساله است که اکنون به‌روزرسانی EMUI 12 را مستقیماً از نسخه قدیمی EMUI دریافت می‌کند.

در دو ماه گذشته، EMUI 12 برای گوشی های هوشمند Mate 20 Lite در بازار اروپا با نسخه ساخت 12.0.0.226 در حال اجرا بود. قابل ذکر است که این به روز رسانی با همان شماره ساخت 12.0.0.226 (C782E3R1P1) وارد بازارهای بریتانیا می شود.

به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار دارای ویژگی‌های جدید فراوانی است تا تجربه کاربری عالی را به شما ارائه دهد. رابط کاربری با انیمیشن های جدید پر جنب و جوش تر به نظر می رسد. وزن فونت را می توان سفارشی کرد، یک کنترل پنل کاملاً جدید، یک سیستم فایل توزیع شده جدید و بسیاری ویژگی های دیگر وجود دارد که مطمئناً کار دستگاه را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، بخش Device Plus جدیدی در کنترل پنل برای همکاری چند صفحه نمایش وجود دارد. نسخه نرم افزار همچنین ویژگی تماس های ویدیویی موجود MeeTime را بهبود می بخشد.

با تشکر از مشاور بن برری برای به اشتراک گذاشتن اسکرین شات به روز رسانی.

برای دریافت به روز رسانی:

برای نصب به روز رسانی، به تنظیمات گوشی خود و سپس به روز رسانی نرم افزار و گزینه های دانلود و نصب مراجعه کنید. در نهایت بر روی دکمه Download >> Install now>> Restart کلیک کنید.

قبل از به روز رسانی به یاد داشته باشید:

قبل از شروع فرآیند ارتقا، ما به شما توصیه می کنیم مطمئن شوید که گوشی شما حداقل 50 درصد باتری دارد. همچنین، این یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ است، بنابراین فضای ذخیره‌سازی بیشتری را مصرف می‌کند، بنابراین حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در دستگاه خود حفظ کنید.

فراموش نکنید که از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این، ما همچنین از شما درخواست می کنیم تا زمانی که فرآیند نصب کامل نشده است، گوشی را مجددا راه اندازی نکنید. اگر در حین ارتقاء به مشکلی برخورد کردید، فوراً با خدمات مشتری هوآوی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. EMUI 12 برای هوآوی Mate 20 Lite را خواندیم.

منبع: huaweicentral

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس