به‌روزرسانی بهینه‌سازی Huawei Watch GT 2 آگوست 2022 در حال گسترش است

21
0
به‌روزرسانی بهینه‌سازی Huawei Watch GT 2

چند روز پیش، هواوی آپدیت بهینه سازی آگوست 2022 را برای پوشیدنی فوق چابک خود – ساعت هوشمند Watch GT 2 در بازار جهانی منتشر کرد. اکنون این شرکت توسعه سیستم عامل مربوطه را برای کاربران بیشتری در منطقه آغاز کرده است. به‌روزرسانی بهینه‌سازی Huawei Watch GT 2 در حال انتشار است.

همانطور که در مقاله قبلی ما ذکر شد، عرضه اولیه فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس بود و این شرکت به تدریج root های این تکرار جدید را به مصرف کنندگان بیشتری گسترش خواهد داد. در نتیجه، هواوی شروع به کار بر روی روند گسترش آخرین سیستم عامل پوشیدنی کرده است.

آپدیت آگوست 2022 برای Huawei Watch GT 2 دارای شماره ساخت 11.0.16.10 و بسته نرم افزاری با حجم 75 مگابایت است. با بررسی تغییرات، متوجه می‌شویم که سیستم عامل جدید بهبودهایی در پایداری سیستم برای دستگاه به ارمغان می‌آورد که مطمئناً سطح عملکرد را افزایش می‌دهد.

قابل ذکر است که نسخه آپدیت همانند نسخه اولیه است و تغییرات لاگ ( changelog) نیز همینطور است. با این حال، ما به کاربران دستگاه مربوطه توصیه می‌کنیم این به‌روزرسانی را نصب کنند تا از تجربه‌ای پایدار و سازنده در ابزار پوشیدنی خود لذت ببرند.

اگرچه این شرکت در حال سرعت بخشیدن به رویکرد به روز رسانی از طریق روش OTA است. با این وجود، اگر سیستم عاملی را که دستگاه شما را لمس می کند پیدا نکردید، می توانید به سادگی از برنامه Huawei Health کمک بگیرید. کافیست مراحل زیر را برای نصب موفقیت آمیز دنبال کنید.

. به برنامه Huawei Health بروید

. به بخش Device بروید

. دستگاه خود را انتخاب کنید – Watch GT 2

. روی Firmware Updates کلیک کنید

. دستورات روی صفحه را دنبال کنید و سیستم عامل را نصب کنید

Huawei Watch GT 4 – عضو جدید خانواده ساعت ها

هواوی مشغول آخرین تاچ آپ های سری میت 50 است. اما در این میان، این شرکت همچنین در حال دست زدن به برخی دستگاه‌های جدید است که یکی از آنها می‌تواند Watch GT 4 باشد. طبق منابع، سازنده فناوری چینی می‌تواند این گجت دستی جدید را اواخر امسال عرضه کند.

Huawei Watch GT 3/Runner August 2022 update brings new door key feature

به‌روزرسانی Huawei Watch GT 3/Runner در آگوست 2022 ویژگی جدید کلید درب را به همراه دارد

بار دیگر، هواوی به‌روزرسانی آگوست 2022 را برای پوشیدنی‌های هوشمند خود – Watch GT 3 / Runner – آغاز کرده است. اما در کمال تعجب، این به‌روزرسانی این بار تغییرات و بهینه‌سازی‌های جدیدی را در کیف خود دارد. علاوه بر این، ویژگی منحصر به فرد کلید درب را به ارمغان می آورد که تجربه سفر را به سطح بعدی تقویت می کند.

پس این عناصر جدید چیست؟ بیایید آن را دریابیم.

با به‌روزرسانی اوت 2022 HarmonyOS، سازنده چینی عمدتاً روی برخی از ویژگی‌های هوشمند خود برای ساعت‌های هوشمند Huawei Watch GT 3 و GT Runner کار کرده است. چندین عملکرد را اجرا کرده است که ناوبری خودرو را برای کاربر کارآمدتر می کند.

با این حال، ستاره نمایش یک ویژگی کلیدی مهم درب است که با حرکات لمسی ساده در را باز می کند. علاوه بر این، عملکرد مربوطه از استاندارد و همچنین نسخه حرفه ای قفل درب هوشمند هوآوی پشتیبانی می کند.

پس از آن، به‌روزرسانی تعداد انگشت شماری بهینه‌سازی جدید مربوط به حالت‌های بازتابی مختلف دستگاه را نیز به ارمغان می‌آورد. این حالت مزاحم نشوید و حالت شنا را برای یک تجربه جامع بهبود می بخشد. علاوه بر این، پاسخگویی فعالیت های خارج از منزل را بهبود می بخشد. در نتیجه، اکنون کاربران می توانند به گزارش آموزشی دقیق تری دست یابند.

سفت‌افزار جدید به ابزارهای پوشیدنی با نسخه HarmonyOS 2.1.0.399 نزدیک می‌شود و حجم عظیمی از بسته‌بندی 125.36 مگابایتی دارد. بنابراین، مطمئن شوید که فضای کافی در گجت کوچک خود دارید تا آن را با آخرین به روز رسانی تغذیه کنید.

برای جزئیات بیشتر، می توانید تغییرات کامل را در زیر بررسی کنید.

. اضافه شدن عملکرد کلید ماشین AITO M5، ساعت می تواند قفل درب ماشین را باز کند و همچنین می تواند ماشین را از راه دور کنترل کند.

. عملکرد کلید ماشین BYD NFC اضافه شده است، ساعت می تواند با یک لمس در را باز کند.

. همچنین می توان از ساعت به عنوان کلید در استفاده کرد، قفل در را لمس کرد و به راحتی در را باز کرد. (در حال حاضر از قفل هوشمند درب هواوی و قفل درب هوشمند هوآوی پشتیبانی می کند)

. پیامک از دریافت و پاسخ به عبارات ایموجی پشتیبانی می کند.

بهینه سازی ها

. حالت مزاحم نشوید می تواند چندین دوره زمانی را تنظیم کند.

. رابط حالت شنا را بهینه می کند. اکنون می توانید طول استخر پیش فرض یا طول سفارشی را با چرخاندن تاج در رابط آماده سازی استخر انتخاب کنید، که برای کار راحت تر است.

. دقت مسافت شنا و دقت تشخیص ضربه را بهینه می کند.

. می توانید با چرخاندن تاج و فشار دادن دکمه ترکیبی پایین، یک دوره دویدن سفارشی یا طرح دویدن هوشمند را وارد کرده و اجرا کنید.

. اضافه شدن نشانه های فاصله شدت برای دوره های دویدن سفارشی و برنامه های هوشمند دویدن، مشاهده و تنظیم وضعیت تمرین را در هر زمان آسان می کند.

به‌روزرسانی بهینه‌سازی Huawei Watch GT 2 در حال انتشار است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس