LETV Y2 PRO، کپی چینی آیفون 13 پرو با یک دهم قیمت

104
0
کپی چینی آیفون 13 پرو

شرکت Letv به تازگی گوشی هوشمند پایین‌رده Y2 Pro را رسما برای پیش‌فروش معرفی کرده است. این گوشی از لحاظ ظاهری یک کپی چینی تمام‌ عیار از آیفون ۱۳ پرو به حساب می‌آید. چینش دوربین‌های پشتی دقیقاً به شیوه این نسخه از آیفون است و این گوشی حتی با رنگ نارنجی عرضه خواهد شد که می‌توان آن را تقلیدی از رنگ برنز احتمالی آیفون ۱۴ پرو در آینده دانست. کپی چینی آیفون 13 پرو را بیشتر بشناسید.

بنابراین، مقامات رسمی ادعا می‌کنند که Y2 Pro دارای «هفت بروزرسانی عمده» است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باز کردن قفل با اثر انگشت و تشخیص چهره اشاره کرد.

مشخصات کپی چینی 89 دلاری آیفون ۱۳ پرو

بنا به گزارش‌ها، LETV Y2 PRO از یک پردازنده هشت هسته‌ای با عملکرد سطح بالا و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، ولی از فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است.

مشخصات کپی چینی 89 دلاری آیفون ۱۳ پرو
مشخصات کپی چینی 89 دلاری آیفون ۱۳ پرو

علاوه بر این، Y2 PRO سیستم عامل اندروید 11 به همراه سرویس‌های Huawei HMS را ارائه می‌کند. ضمن اینکه قابلیت‌هایی نظیر Software Clone ، تقسیم صفحه یا همان اسپلیت اسکرین و تشخیص چهره و اثر انگشت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی چینی Y2 PRO در سه نسخه عرضه می‌شود: نسخه اول با رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت، نسخه دوم با رم 4 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت و نسخه سوم با رم 6 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت. این سه نسخه به ترتیب دارای قیمت 599 یوان (89 دلار)، 799 یوان (118 دلار) و 999 یوان (148 دلار) خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس