Redmi K50 Pro Plus به Dimensity 9000 مجهز خواهد شد!

63
0
Redmi K50 Pro Plus با تراشه دایمنسیتی

ردمی به تازگی از اولین گوشی هوشمند سری K50 خود با نام Redmi K50‌ Gaming Edition رونمایی کرده است که از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 SoC استفاده می‌کند. مدیر عامل ردمی طی مصاحبه‌ای به‌طور غیر مستقیم اعلام کرد که گوشی Redmi K50 Pro Plus با تراشه دایمنسیتی 9000 روانه‌ی بازار می‌شود.

 لو ویبینگ، مدیرعامل Redmi به تازگی در طی مصاحبه ای اعلام کرد که گوشی آینده Redmi K50 Pro Plus با تراشه دایمنسیتی 9000 عملکرد خوبی خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، نسخه Pro Redmi K50 از تراشه Dimensity 8100 استفاده می کند و تنها نسخه Pro Plus روی این تراشه مدیاتک اجرا می شود.

Redmi K50 Pro Plus با تراشه دایمنسیتی
Redmi K50 Pro Plus با تراشه دایمنسیتی

انتظار می رود Redmi K50 Pro Plus به زودی در چین معرفی شود و POCO F4 Pro احتمالاً یک نسخه اصلاح شده در سایر نقاط جهان خواهد بود. عملکرد Redmi K50 Pro Plus فوق العاده به نظر می رسد. زیرا گفته می شود که دایمنسیتی ۹۰۰۰ تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام را در بنچمارک‌هایی مانند گیک‌بنچ شکست می‌دهد.

یکی از دلایل عملکرد بهتر Diamond 9000 نسبت به نسل اول اسنپدراگون 8 این است که Diamond 9000 به جای سامسونگ از فرآیند TSMC 4 نانومتری استفاده می کند و در نتیجه راندمان انرژی بهتر و حرارت کمتری دارد. واحد پردازش از یک هسته‌ی فوق‌العاده Cortex-X2، سه هسته‌ی بزرگ Cortex-A710 و چهار هسته‌ی کوچک Cortex-A510 تشکیل شده که با پردازنده گرافیکی Mali-G710 همراه است.

همچنین مقایسه عملکرد نسخه گیمینگ Redmi K50‌ مجهز به نسل اول اسنپدراگون 8 با Redmi K50 Pro Plus آینده نیز جالب خواهد بود. تا به امروز، OPPO Find X5 Pro جدیدترین تلفنی است که از تراشه 9000 استفاده می کند و در حال حاضر فقط در چین به فروش می رسد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس