بهترین کیبوردهای گیمینگ در سال 2022

52
0
بهترین کیبوردهای گیمینگ 2022

اگرچه به نظر می‌رسد رایانه قدرتمند کنار شما از مهم ترین ابزار بازی شماست، اما این دستگاه‌های جانبی شما هستند که به طور منظم با آنها تعامل دارید.

در واقع شما همیشه بازی را با استفاده از یک ماوس یا صفحه کلید استاندارد شروع می‌کنید. استفاده از تجهیزات اختصاصی برای گیم تجربه شما را از یک بازی رایانه ای بسیار متفاوت خواهد کرد.

البته به راحتی می‌توان گران‌ترین صفحه‌کلیدها را به‌عنوان بهترین‌ها توصیه کرد، اما به احتمال زیاد نمی‌خواهید تا 250 دلار برای یک صفحه‌ کلید خرج کنید. کیبوردهای گیمینگ ویژگی‌ها، عملکرد و ارزش متفاوتی دارند و در درجه اول بیشتر آن‌ها بر روی صفحه‌کلیدهای مکانیکی با فاکتور click-clack تمرکز می‌کنند.

بهترین کیبوردهای گیمینگ در یک نگاه

  • بهترین کیبوردهای گیمینگ : Logitech G513
  • بهترین صفحه کلید گیمینگ ارزان قیمت: Corsair K55 RGB Pro XT
  • بهترین صفحه کلید گیمینگ بی سیم: Logitech G915 Lightspeed
  • بهترین کیبوردهای گیمینگ توصیه شده: Keychron K2
  • بهترین صفحه کلید گیمینگ TKL: Corsair K70 RGB TKL Tournament Edition
  • بهترین کیبوردهای با اندازه 65٪ : Razer BlackWidow V3 Mini Hyperspeed
  • بهترین صفحه کلید با اندازه 60٪: Corsair K65 RGB Mini
  • بهترین کیبوردهای مرسوم: Keychron Q1

بهترین صفحه کلید گیمینگ : Logitech G513

بهترین صفحه کلید بازی: Logitech G513
بهترین صفحه کلید بازی: Logitech G513

چرا باید این صفحه کلید را بخرید:

  • Logitech G513 یک کیبورد مکانیکی با طراحی شیک و گرد با مجموعه ای از ویژگی‌های عالی است.
  • این کیبوردهای برای چه کسی مناسب است:
  • این کیبورد برای هر کسی که به صفحه کلید سوئیچ مکانیکی براق و راحت علاقه دارد، مناسب است.

چرا ما Logitech G513 را انتخاب کردیم:

این صفحه کلید ممکن است در سال 2018 عرضه شود، اما G513 در بازار امروزی با مجموعه ای از ویژگی‌های کامل که آن را به یک رقیب جالب تبدیل می‌کند، به خوبی خود را حفظ خواهد کرد. اگرچه دارای کلیدهای رسانه ای اختصاصی نیست، اما این تنها ایراد طراحی عالی آن است.

لاجیتک G1513 همچنین دارای طراحی آلومینیومی ‌زیبا، کابل USB با روکش ضخیم با درگاه USB-Passthrough، انتخابی از سوئیچ‌های خطی و لمسی Romer-G، و یک تکیه گاه مچ برای دست می‌باشد که بسیار راحت است.

در واقع ترکیب تکیه گاه مچ دست با سوئیچ‌های لمسی، این صفحه‌کلید را به یکی از راحت‌ترین صفحه‌کلیدهای گیمینگ تبدیل می‌کند که می‌توان خریداری کرد. این یکی از مهمترین ویژگی‌های یک کیبورد است خصوصا زمانی که به دنبال یک صفحه‌کلید برای بازی‌های طولانی هستید.

بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان قیمت: Corsair K55 RGB Pro XT

بهترین صفحه کلید بازی ارزان قیمت: Corsair K55 RGB Pro XT
بهترین صفحه کلید بازی ارزان قیمت: Corsair K55 RGB Pro XT

چرا باید این صفحه کلید را بخرید:

  • این صفحه کلید مقرون به صرفه و مقاوم در برابر ریزش است که با اکثر موارد مورد انتظار بازی همراه است.
  • این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:
  • هر کسی که می‌خواهد از نورپردازی RGB Corsair استفاده کند اما نمی‌خواهد پول زیادی برای یک برد مکانیکی کامل جمع‌آوری کند می‌تواند این صفحه کلید را خریداری نماید.

چرا Corsair K55 RGB Pro XT را انتخاب کردیم:

K55 RGB Pro XT یک گزینه جدید است که با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شود. اگرچه مکانیکی نیست، اما دارای طراحی صفحه ‌کلید غشایی است که تایپ کردن روی آن به طرز شگفت‌آوری دلپذیر است و تمام ویژگی‌هایی که معمولاً در یک صفحه‌کلید گیمینگ می‌خواهید را دارد از جمله نورپردازی RGB با هر کلید، پشتیبانی ماکرو، طرح‌بندی کامل، استراحتگاه مچ دست و کلیدهای رسانه ای.

در واقع،K55 RGB Pro XT حتی یک قدم فراتر از آنچه بسیاری از کیبوردهای مکانیکی ارائه می‌دهند، می‌رود و آن این است که اگر شما فردی هستید که از خوردن و نوشیدن در کنار رایانه شخصی خود لذت می‌برید، این کیبور برای شما مناسب است چون در برابر نفوذ آب مقاوم است و این ویژگی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر به‌دنبال صفحه‌کلیدی همه‌جانبه‌ای هستید که از هر لحاظ عالی هم باشد، همچنین بیشتر ویژگی‌های بازی را داشته باشد که انتظارش را دارید و به ضرر شما نباشد،Corsair K55 RGB Pro XT قطعاً یکی از گزینه‌های نهایی و ایده آل است.

بهترین کیبوردهای گیمینگ بی سیم: Logitech G915 Lightspeed

چرا باید این صفحه کلید را بخرید:

  • این بهترین صفحه کلید گیمینگ مکانیکی بی سیم و شیک حال حاضر در بازار است.
  • این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:
  • اگر از آن دسته خریدارانی هستید که می‌گویند «پول هیچ چیز نیست» پس این گزینه با توجه به ویژگی‌هایش برای شما مناسب است.

چرا ما Logitech G915 Lightspeed را انتخاب کردیم:

کیبوردهای مکانیکی لایت اسپید لاجیتک G915 هر چیزی را که هر کسی می‌تواند از یک صفحه کلید مکانیکی انتظار داشته باشد را برای گیمرهایی ارائه می‌دهد. خصوصا خریدارانی که مایلند کمی بیشتر برای طراحی عالی سرمایه گذاری کنند.

اگر این کیبورد را انتخاب کنید، ناامید نخواهد شد. G915 Lightspeed از بدنه آلومینیومی شیک و کم حاشیه تا سوئیچ‌های مکانیکی، نورپردازی عالی RGB برای هر کلید، و عمر باتری بسیار خوب (مخصوصاً با توجه به RGB فوق العاده آن)، صفحه کلیدی است که شما را برای سال‌ها خوشحال و راضی نگه می‌دارد.

عمر باتری آن هم عالی است. اگر کل روز روشن باشد و حتی 12 ساعت بیشتر هم روشن باشد، بیش از یک هفته دوام می‌آورد. تایپ کردن با این کیبورد فوق‌العاده راحت است و عملکرد بازی آن به همان اندازه که از طریق اتصال بی‌سیم لاجیتک لایت اسپید سریع سیم‌کشی می‌شود، سریع است.

تکیه گاه مچ برای دست وجود ندارد، اما این مسئله با طراحی زیبای آن جبران شده است، در واقع باید بگوییم در این کیبورد به دلیل طراحی خوب آن نیازی به تگیه گاه مچ ندارید. Lightspeed به دلیل زمان پاسخگویی بی‌سیم صفحه ‌کلید جزو کیبوردهایی است که در این مورد به خوبی شناخته شده است، بنابراین نیازی نیست نگران مشکلات تاخیر باشید. همچنین یک نسخه TKL (Tenkeyless) برای طرفداران طرح‌بندی‌های فشرده یا چیدمان‌های فشرده وجود دارد.

بهترین کیبوردهای گیمینگ توصیه شده: Keychron K2 v2

بهترین کیبوردهای گیمینگ توصیه شده: Keychron K2 v2
بهترین کیبوردهای گیمینگ توصیه شده: Keychron K2 v2

چرا باید این کیبوردهای را بخرید:

  • این صفحه کلید مقرون به صرفه و با اتصال بی سیم است.

این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:

  • گیمرهایی که زیبایی شناسی کمتری را ترجیح می‌دهند، یعنی طراحی ظاهری کیبورد برایشان اهمیتی ندارد.

چرا ما Keychron K2 v2 را انتخاب کردیم:

اگرچه این کیبورد مخصوص بازی نیست، اما دارای سوئیچ‌های مکانیکی و نورپردازی اختیاری RGBاست. Keychron K2 v2 به طور شگفت انگیزی در میان گیمرها محبوب است.

جدیدترین تکرار Keychron از یک صفحه کلید مکانیکی با ویژگی‌های کم است و می‌توان آن را مطابق با نیازهای شما با قیمت مناسب پیکربندی کرد. این کیبورد می‌تواند به صورت بی سیم یا از طریق USB-C کار کند و برای هر دو نسخه ویندوز و مک دارای کلیدهای اصلی است.

آیا یک صفحه کلید با اندازه کامل و مناسب یا TKL می‌خواهید؟ می‌خواهیدRGB داشته باشد یا فقط از نور پس زمینه سفید راضی هستید؟ آیا سوئیچ‌های کم حاشیه قرمز، آبی یا قهوه ای می‌خواهید؟ K2 را می‌توان برای انجام همه این کارها پیکربندی کرد و همه انواع آن، اتصال بی سیم بلوتوث را ارائه می‌دهند.

طرح بندی 75 درصدی باعث صرفه جویی در فضا می‌شود یعنی اندازه آن هم مناسب است و در عین حال همه چیزهایی را که برای بازی نیاز دارید حفظ می‌کند و از یک قاب آلومینیومی ‌بادوام استفاده می‌کند.

Keychron K2 یک صفحه کلید گران قیمت نیست در حالیکه ارزش و قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. تنها نگرانی واقعی در اینجا تأخیر اتصال بی سیم است، اما در عمل در حالی می‌تواند نگران کننده باشد که بازی‌های آنلاین فوق رقابتی انجام دهید اما باید بگوییم که ما تا به حال متوجه نشده ایم که اتصال بی سیم مشکل ساز شده باشد.

بهترین صفحه کلید گیمینگ TKL: Corsair K70 RGB TKL Tournament Edition

بهترین صفحه کلید گیمینگ TKL: Corsair K70 RGB TKL Tournament Edition
بهترین صفحه کلید گیمینگ TKL: Corsair K70 RGB TKL Tournament Edition

چرا باید این صفحه کلید را بخرید:

  • با نرخ 8000 هرتز، سوئیچ‌هایMX Speed-Silver، کلیدهای PBT و موارد دیگر، این صفحه کلید یکی از بهترین کیبوردهای TKL حال حاضر بازار است.

این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:

  • این صفحه کلید مناسب خریدارانی است که یک صفحه کلید TKL با کیفیت بالا برای بازی‌های رقابتی می‌خواهند.

چرا ما K70 RGB TKL Tournament Edition را انتخاب کردیم:

اگرچه کمی گیج کننده است که چرا Corsair تا سال 2021 طول کشید تا یک صفحه کلید TKL با امکانات کامل عرضه کند، اما نمی‌توان انکار کرد که یک صفحه کلید گیمینگ عالی با کلیدهای مکانیکی فوق العاده است.

این مدل دارای نظرسنجی Hyper Axon 8000 هرتز است که همراه با سوئیچ‌های سریع Cherry MX Speed ​​Silver، آن را به یکی از سریع‌ترین صفحه‌کلیدهای بازی TKL که می‌توان خرید کرد، تبدیل می‌کند.

البته وجود سوئیچ‌های نوری نیز یک پیشرفت خواهند بود، اما باید قدردانی کرد که K70 TKL RGB Tournament Edition با تمرکز بر کیفیت، همه چیز را مقرون به صرفه‌تر نگه می‌دارد.

K70 RGB TKL Tournament Edition با شاسی آلومینیومی Corsair، اکوسیستم RGB عالی، پاسخ‌دهی سریع و کلیدهای PBT شامل تعداد شگفت‌انگیز ویژگی‌ها در قیمت خود ارائه می‌کند و مطمئناً طرفداران TKL را که منتظر جدیدترین صفحه‌کلیدهای Corsair هستند، خوشحال می‌کند .

بهترین صفحه کلید گیمینگ 65%: Razer BlackWidow V3 Mini Hyperspeed

بهترین صفحه کلید گیمینگ 65%: Razer BlackWidow V3 Mini Hyperspeed
بهترین صفحه کلید گیمینگ 65%: Razer BlackWidow V3 Mini Hyperspeed

چرا باید این صفحه کلید را بخرید:

  • چیدمان 65٪، اتصال بی سیم، نور RGB و سوئیچ‌های عالی، این صفحه کلیدی است که می‌تواند همه این کارها را انجام دهد.

این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:

  • طرفداران صفحه کلید کوچک که کلیدهای پیکان (کنترل مکان نما) و حذف اختصاصی را با اتصال بی سیم جفت می‌کنند.

چرا Razer BlackWidow V3 Mini را انتخاب کردیم:

Razer’s Blackwidow V3 Mini Hyperspeed یک صفحه کلید کوچک است که می‌تواند همه این کارهایی که گفتیم را انجام دهد. این برد دارای طرح بندی 65 درصدی است که کمی بزرگتر از کیبوردهای فوق فشرده 60 درصدی می‌باشد؛ اما این 5 درصد اضافه شده، کلیدهای جهت نما، کلید حذف اختصاصی، صفحه به بالا-پایین و درج را اضافه می‌کند و آن را برای استفاده روزمره کاربردی کرده است.

در همین حال، Razer تصمیم گرفت تا تمام نمونه‌های قبلی را کنار بگذارد و تمام فناوری‌های خوب را در V3 Mini Hyperspeed قرار دهد. این فناوری‌ها شامل اتصال بی سیم عالی و سوئیچ‌های فوق العاده Razer Yellow این شرکت است که برخی از لذت بخش ترین عملکردهای تایپ را دارند. .

بهترین کیبوردهای گیمینگ 60%: Corsair K65 RGB Mini

بهترین کیبوردهای گیمینگ 60%: Corsair K65 RGB Mini
بهترین کیبوردهای گیمینگ 60%: Corsair K65 RGB Miniبهترین کیبوردهای گیمینگ 60%: Corsair K65 RGB Mini

چرا باید این کیبورد را بخرید:

  • یک صفحه کلید ساده و بدون حاشیه 60% با نورپردازی عالی RGB است.

این کیبوردها برای چه کسی مناسب است:

  • خریدارانی که به دنبال صفحه کلید 60 درصدی هستند، این گزینه قطعا مناسب خواهد بود.

چرا ما Corsair K65 RGB Mini را انتخاب کردیم:

Corsair ممکن است اولین نامی نباشد که وقتی به کیبوردهای جمع و جور 60 درصد فکر می‌کنید، به ذهنتان خطور می‌کند؛ این کیبورد دارای یک چیدمان کلاسیک 60٪ است؛ به این معنی که شما باید به داشتن کلیدهای زیادی به عنوان یک عملکرد ثانویه عادت کنید، اما با فضای سخاوتمندانه ای که ارائه می‌دهد و ظاهر مینیمالیستی به شما حس خوبی می‌دهد.

در واقع، بورد 60 درصدی Corsair به قدری کوچک است که فضای بسیار بیشتری برای ماوس در اطراف وجود دارد و این در تیراندازی آنلاین رقابتی که همه چیز در مورد اکشن ماوس می‌باشد، عالی است.

بهترین کیبوردهای گیمینگ مرسوم Keychron Q1

بهترین کیبوردهای گیمینگ مرسوم Keychron Q1
بهترین کیبوردهای گیمینگ مرسوم Keychron Q1

چرا باید این کیبوردها را بخرید:

  • این یک صفحه کلید فوق العاده کاربردی و قابل تنظیم است که خرید آن هزینه زیادی برای شما ندارد.

این صفحه کلید برای چه کسی مناسب است:

  • این صفحه کلید برای دوستداران کیبوردهای مرسوم که به دنبال چیزی عالی هستند، بدون اینکه هزینه ای را از دست بدهند، مناسب است.

چرا Keychron Q1 را انتخاب کردیم:

کیکرون Q1 شاید به عنوان یک پخش کننده کمی غیرعادی وارد بازار کیبورد شود، اما ممکن است یکی از بهترین کیبوردهایی باشد که تا کنون ساخته شده است.

از قاب آلومینیومی آسیاب شده و سوئیچ‌ها و تثبیت کننده‌های روغن کاری شده با قابلیت تعویض گرفته تا نورپردازی RGB، میرایی داخلی و کابل سیم پیچی ممتاز، همگی از قابلیت‌های این کیبورد هستند و هنوز هم چیزهای زیادی در مورد Q1 وجود دارد.

چیدمان 75 درصدی آن نیز برای بسیاری از لودهای کاری مختلف مناسب است و تعادل عالی بین اندازه کوچک برای بازی و در عین حال کلیدهای کافی برای انجام بیشتر کارهای روزمره ارائه می‌دهد.

خرید Keychron Q1 هزینه زیادی برای شما ندارد و بسته به نیازهای سفارشی‌سازی شما، گزینه‌هایی را برای یک کیست کامل یا یک برد خالی ارائه می‌دهد.

در واقع با توجه به کیفیتی که در ساخت دارد مانند ساخت شاسی آلومینیومی و آنودایز CNC، سوئیچ‌های Gateron روان‌کاری شده و کابل USB-C سیم پیچ ممتاز، ما متعجبیم که چگونه Keychron در این مورد ضرر مالی نمی‌کند.

سوالات متداول جهت خرید کیبورد

بهترین کیبوردها برای گیمینگ کدام است؟

به طور کلی، صفحه‌کلیدها دارای طرح‌بندی استاندارد 104 کلیدی هستند که با یک صفحه اعداد کامل می‌شوند. اما برای بازی، در نظر گرفتن طرح‌بندی‌های صفحه‌کلید کوچک‌تر می‌تواند جالب باشد و عملی کردن این کار باعث می‌شود که صفحه‌کلید فشرده‌تر شود.

دلیل اصلی اینکه کیبوردها کوچکتر باشد این است که فضای میز را برای ماوس خالی کنید. داشتن یک فضای باز برای ماوس در کنار یک صفحه کلید کوچک به شما امکان می‌دهد با تنظیمات DPI پایین‌تر بازی کنید و بدون اینکه وارد صفحه‌کلید خود شوید، حرکت‌های طولانی‌تری انجام دهید. بنابراین عملکرد خود را در بازی افزایش می‌دهید.

یک کیبورد با اندازه کامل اگر تنها صفحه‌کلید شما باشد، گزینه خوبی است؛ اما باید به‌عنوان یک صفحه‌کلید کاری دو برابر شود. پاسخ دیگر می‌تواند این باشد که 60 درصد چیدمان کیبورد برای تیراندازی‌های اول شخص بهترین است، اما از آنجایی که کیبوردهای TKL برای فشرده سازی کیبورد کارهای زیادی انجام دادند، معمولاً تعادل مطلوب تری از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند.

آیا انواع سوئیچ کیبوردها واقعا مهم است؟

در دنیای کیبوردهای گیمینگ، سوئیچ‌ها بسیار جذاب هستند. به طور کلی، کیبوردهای مکانیکی همیشه در این رده به دلیل احساس حرکت مکانیکی در آن‌ها، رتبه این قسمت را به خود اختصاص می‌دهند. به طور سنتی، سه نوع اصلی سوئیچ وجود دارد: خطی، لمسی و کلیکی. سوئیچ‌های خطی با نیروی مساوی به سمت پایین حرکت می‌کنند، در حالی که سوئیچ‌های لمسی دارای یک برآمدگی مشخص در مسیر پایین هستند.

سوئیچ‌های کلیکی دارای حرکت لمسی هستند اما در نیمه راه یک کلیک ارائه می‌دهند تا با استفاده از آن سیگنال را فعال کرده و به رایانه شخصی ارسال کنند.

گزینه‌های سوئیچ بیشتری به جز Cherry MX قرمز، قهوه ای و آبی وجود دارد. اینها در حال حاضر نیز در سطح پایین عرضه می‌شوند و یک سوئیچ جدید نقره ای MX Speed ​​در بازار وجود دارد که مانند یک سوئیچ قرمز خطی است اما دارای نقطه تحریک سریعتر و حرکت سبک تر است.

در همین حال، بسیاری از تولیدکنندگان کیبورد با سوئیچ‌های خود مانند سوئیچ نوری OPX Corsair وارد بازار می‌شوند. Razer و لاجیتک سوئیچ Romer-G روی بسیاری از صفحه‌کلیدهای خود دارند، و سوئیچ‌سازهای شخص ثالثی مانند Kailh و Gateron وجود دارند که سوئیچ‌هایی را ارائه می‌دهند که در بسیاری از صفحه‌کلیدهای امروزی نیز استفاده می‌شوند.

به طور کلی، سوئیچ‌های خطی را برای گیمرهای قدیمی و حرفه ای و سوئیچ‌های لمسی را برای کسانی که زیاد تایپ می‌کنند توصیه می‌کنیم. اگر فقط در حال تایپ هستید، یک سوئیچ آبی کلیکی می‌تواند بسیار رضایت بخش باشد.

اگر صفحه‌کلید شما هنوز خیلی بلند است، همیشه می‌توانید حلقه‌های اورینگ را در نظر بگیرید تا انتهای حرکت کلیدهایتان را خنثی کرده و از صدای تق تق در هنگام پایین آمدن کلیدها جلوگیری کنید.

آیا نور RGB روی کیبوردها یکسان است؟

حتی اگر شما به نورهای RGB اهمیت ندهید، امروزه همه سخت افزارهای بازی با نورپردازی RGB عرضه می‌شوند. بهترین اکوسیستم‌ها، مانند اکوسیستم‌های Corsair، Logitech وRazer، نرم‌افزاری دارند که روی رایانه شخصی شما اجرا می‌شود که به شما امکان می‌دهد در مورد جلوه‌های نورپردازی خود بسیار برنامه‌ریزی باشید و امکان پشتیبانی را فراهم می‌کند و می‌تواند با سایر نورپردازی‌های RGB سازگار در تنظیمات شما همگام شود.

صفحه‌کلیدهای ارزان‌تر ممکن است سیستم‌های مشابهی داشته باشند اما عموماً به پروفایل‌های نورپردازی روی صفحه‌کلید متکی هستند که فاقد هرگونه گزینه سفارشی‌سازی قابل توجهی هستند و چیزی فراتر از چند نوع افکت و گزینه‌های رنگی ارائه نمی‌دهند.

علاوه بر این کیفیت نور RGB نیز می‌تواند بین کیبوردها بسیار متفاوت باشد. برخی پیاده سازی‌های RGB بسیار ضعیف هستند و فاقد جلوه و روشنایی منایب می‌باشند.

در حالی که برخی دیگر با کیفیت بسیار بالا این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند. این می‌تواند به درپوش کلید، نوع سوئیچ و رنگ صفحه پشتی زیر سوئیچ‌ها بستگی داشته باشد.

آیا ارگونومی کیبوردها مهم است و تفاوتی ایجاد می‌کند؟

ما واقعاً طراحی صفحه‌کلید ارگونومیک را برای بازی پیشنهاد نمی‌کنیم، زیرا استفاده از کلیدهای تغییر موقعیت ممکن است برای اهداف بازی دشوار باشد. با این حال، یک کیبورد خوب با نوع سوئیچ مناسب، ارتفاع بالا، و یک تکیه گاه مچ با کیفیت می‌تواند برای راحتی تایپ شما معجزه کند.

وضعیت بدن شما نیز مهم است: خیلی پایین بنشینید و شانه‌های خود را بالا بیاورید یا جای خیلی بلند بنشینید و به بازوهایتان فشار بیاید.

استراحت مچ دست را می‌توان با حوله گرم انجام داد، اما بهبودی درد مچ دست هفته‌ها طول می‌کشد. باید صندلی، میز و مانیتور خود را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید تا مجبور نشوید بازی با دوستان خود را از دست بدهید.

بهترین کیبوردهای بازی‌های ورزشی چیست؟

باید گفت بخشی از انتخاب شما برای صفحه کلید ترجیحات شخصی است، اما عملکرد نیز می‌تواند تفاوت ایجاد کند. زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر و سفارشی‌سازی ویژگی‌های عالی برای ورزش‌های الکترونیکی است.

برخی از بازیکنان همچنین کیبوردهای جمع و جورتر 60% را دوست دارند تا مجبور نباشند با هر دو دست حرکات بزرگتر و وقت گیر انجام دهند، اگرچه این مورد هم می‌تواند متفاوت باشد. انتخاب Corsair K70 RGB TKL Tournament Edition یک نقطه شروع عالی است.

با این حال ممکن است شما بخواهید قبل از اینکه بازی‌های رقابتی را بطور جدی شروع کنید، کیبوردهای مختلف را امتحان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس