نقد و بررسی کتاب کتابخانه نیمه شب

35
0
کتاب کتابخانه نیمه شب

بین مرگ و زندگی یک کتابخانه است. وقتی نورا سید خود را در کتابخانه نیمه شب می یابد، فرصتی برای اصلاح اوضاع پیدا می کند. تاکنون زندگی او پر از بدبختی و پشیمانی بوده است. او احساس می کند همه از جمله خودش را ناامید کرده است. اما همه چیز در شرف تغییر است. کتاب کتابخانه نیمه شب را در ادامه معرفی میکنیم.

کتاب های موجود در کتابخانه نیمه شب نورا را قادر می سازد تا طوری زندگی کند که گویی کارها را به گونه ای متفاوت انجام داده است. با کمک یک دوست قدیمی او اکنون می تواند هر یک از پشیمانی های خود را در حال انجام ببینید. اما همه چیز همیشه آنطور نیست که او تصور می کرد و به زودی انتخاب های او کتابخانه و خودش را در معرض خطر شدید قرار می دهد.

قبل از اینکه زمان تمام شود، او باید به این سوال نهایی پاسخ دهد: بهترین راه برای زندگی چیست؟

بررسی های مطبوعاتی مت هیگ

رمان بسیار بدیع و قابل تامل درباره اهمیت قدردانی از زندگی که دارید.

Independent

کتاب کتابخانه نیمه شب تفکر برانگیز و نشاط آور. بررسی رابطه ما با پشیمانی و آنچه واقعاً یک زندگی عالی را می سازد.

Harper’s Bazaar

کتاب کتابخانه نیمه شب داستان فرصت های دوم و زندگی با حسرت. شما زندگی های مختلف نورا را از نگاه او می بینید. آیا پشیمانی ارزش دارد که ما روی آنها سرمایه گذاری کنیم؟

Stylist

کتاب کتابخانه نیمه شب بسیار درخشان و سرگرم کننده برای داشتن داستان های بسیار در یک کتاب.

Daily Mail

هیگ یکی از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان محبوب در زمینه سلامت روان در عصر ما است و در آخرین رمانش مفهومی هوشمندانه و جذاب را در پیش گرفته و داستانی دل‌گرم خلق کرده است که دانایی و عقل را به همان شیوه‌ای فریبنده و ساده مانند میچ آلبوم ارائه می دهد.

Independent

شگفت‌انگیز و بسیار زیبا. کتابخانه نیمه‌شب همه آن چیزی است که از داستان‌نویس نابغه مت هیگ انتظار دارید. رمانی نشاط‌آور و تکان‌دهنده در مورد پشیمانی، امید و فرصت های دوم.

درباره مت هیگ

مت هیگ نویسنده ی کتاب های کودکان و بزرگسالان است. کتاب His memoir Reasons to Stay Alive یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها بود و به مدت 46 هفته در فهرست ده کتاب برتر بریتانیا ماند.

کتاب کودک A Boy Called Christmas بسیار موفق بود و به بیش از 40 زبان ترجمه شده است. او در حال ساخت فیلمی با بازی مگی اسمیت، سالی هاوکینز و جیم برودبنت است و گاردین آن را instant classic نامید.

رمان‌های او برای بزرگسالان شامل کتاب‌های برنده جایزه “چگونه زمان را متوقف کنیم”، “ردلی‌ها”، “انسان‌ها” و پرفروش‌ترین “کتابخانه نیمه‌شب” است. او بیش از سه میلیون کتاب در سراسر جهان فروخته است.

نظر مت هیگ در مورد رمان ردلی ها

این کتاب داستانی در مورد بزرگ شدن است. در مورد اینکه چگونه یاد می گیریم مستقل از ایده هایی که والدینمان برای ما داشتند، با آنچه هستیم کنار بیاییم.

در مورد اینکه چگونه برای هویت خود تصمیم می گیریم و آنچه که این هویت‌ها را شکل می‌دهد. چه کسانی را دوست داشته باشیم، متنفر باشیم، تحسین کنیم و از چه کسانی بترسیم. این کتاب در مورد این است که چگونه گاهی اوقات انکار خودمان می تواند خطرناک تر از تسلیم شدن در برابر وسوسه باشد.

خون آشام به عنوان استعاره ای برای زندگی نوجوانی می تواند مناسب باشد. زندگی پر از تغییرات فیزیکی، هوس های ممنوعه و اشتیاق زیاد است. از این نظر احتمالاً همه ما در مرحله‌ای خون‌آشام بوده‌ایم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس