ساخت فصل سوم سریال ویچر قبل از انتشار فصل دو تایید شد

Netflix قبل از انتشار فصل دوم سریال The Witcher ساخا فصل سوم این سریال را تایید کرد. در ادامه به فصل سوم سریال ویچر می‌پردازیم.

58
0
ساخت فصل سوم سریال ویچر تایید شد

Netflix قبل از انتشار فصل دوم سریال The Witcher ساخا فصل سوم این سریال را تایید کرد. این سری که شروع محبوبیت خود را از صنعت کتاب شروع کرد و محبوبیت جهانی را با بازی Witcher ۳ کسب کرد. حال درحال محبوب شدن در صنعت سریال و پلتفرم‌های استیریم آنلاین است. در ادامه به فصل سوم سریال ویچر می‌پردازیم.

ساخت فصل سوم سریال ویچر تایید شد

1 ساخت فصل سوم سریال ویچر تایید شد

Netflix در رویداد بزرگ Tudum خود تأیید کرد که فصل سوم The Witcher را خواهد ساخت. هیچ جزئیات دیگری به اشتراک گذاشته نشد، بنابراین نمی‌دانیم هنوز چه زمانی انتظار آن را باید داشته باشیم. نتفلیکس همچنین گفت که به گسترش The Witcher با دومین فیلم انیمه‌ای آن، مجموعه‌ای که برای بچه‌ها و خانواده‌ها طراحی شده است، ادامه می‌دهد.

این اطلاعیه‌ها محتوای Witcher را که روز به روز در حال افزایش است، گسترش می‌دهد. در این رویداد، Netflix همچنین کلیپ‌های جدیدی از فصل دوم را پیش از نمایش ۱۷ دسامبر خود و صحنه‌ی The Witcher: Blood Origin، مجموعه پیش درآمد انیمه‌ای به اشتراک گذاشت. اطلاعات جدیدی از اولین اسپین آف انیمه، The Witcher: Nightmare of the Wolf، که در ماه آگوست منتشر می‌شود ارائه شد.

انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر ۳

2 ساخت فصل سوم سریال ویچر تایید شد

این نمایش‌ها همچنین ممکن است جان دوباره‌ای به این سری بازی‌های پرطرفدار داشته باشند، که به زودی می‌تواند لحظات بزرگی را برای خود داشته باشد: ارتقاء نسل بعدی برای The Witcher ۳ در دست ساخت است و توسعه دهنده CD Projekt Red اواخر تاریخ سال ۲۰۲۱ آن را منتشر خواهد کرد.

چند سال پیش با انتشار فصل اول سریال ویچر فروش بازی‌های آن بسیار بالا رفت. افرادی که با این سری آشنایی نداشتند وارد صنعت گیم شده و بازی ویچر را خریداری کردند. به صورت کلی سریال‌هایی که از بازی‌ها ساخته می‌شود کیفیت بالا و در حد بازی ندارد و این خوب است که افراد شروع به بازی می‌کنند.

حال که با فصل سوم سریال ویچر آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس