معرفی بازی Meta Wars و کسب ارز دیجیتال از آن

بازی Meta Wars یک بازی استراتژی چند نفره‌ی بسیار جذاب است. در ادامه به بازی Meta Wars و نحوه‌ی کسب توکن از این بازی می‌پردازیم.

115
0
معرفی بازی Meta Wars و کسب ارز دیجیتال از آن

بازی Meta Wars یک بازی استراتژی چند نفره بسیار جذاب است. با یک جهان بی‌نهایت که در یک metaverse دیجیتالی استقرار یافته است، بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از NFT‌ها برای تعیین سفر خود در بازی استفاده کنند. MetaWars به ​​بازیکنان سراسر جهان اجازه می‌دهد تا از طریق گیم پلی، “با استفاده از بلاک چین در صنعت پر رونق بازی” درآمد کسب کنند.

صنعت پررونق بازی‌های

1 معرفی بازی Meta Wars و کسب ارز دیجیتال از آن

اندازه بازار جهانی صنعت بازی با رشد ۴۸ درصد سرسام آور است. با افزایش محبوبیت صنعت بازی، سرمایه گذاران در جستجوی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین هستند تا بتوانند درآمد کسب کرده و تجربه‌ای عالی داشته باشند.

MetaWars امیدوار است بتواند یک تجربه بازی بسیار اعتیادآور NFT را برای همه فراهم کند تا از چالش‌ها و جستجوهای تعاملی لذت ببرند و سود کسب کنند.

معرفی بازی Meta Wars

3 معرفی بازی Meta Wars و کسب ارز دیجیتال از آن

بازی Meta Wars یک بازی استراتژی علمی تخیلی آینده نگر با یک میدان جنگ تاکتیکی چند لایه و مهم است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از بازی درآمد کسب کنند. بازیکنان می‌توانند خود را در یک اکتشاف فضایی واقع بینانه با منابعی که می‌توانند حفظ و استفاده کنند، تصویر کنند. از طریق MetaWars، همه می‌توانند صنعتی رو به رشد با قدرت کنترل متاورس بازی ایجاد کنند.

بازی Meta Wars همکاری با فرماندهان مختلف بازی را قادر می‌سازد تا انقلابی در کهکشان و در ماموریت‌های مختلف ایجاد کند. اکوسیستم بازی برای کسب درآمد به بازیکنان اجازه می‌دهد در حین کسب NFT و جمع آوری روبات‌های نسخه محدود از طریق حراج‌های مختلف، سرگرم شوند.

متاوارز بر اکتشاف فضا متمرکز است و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا کهکشان‌های مختلف را کشف کنند، اسرار را باز کنند و از اشیاء با ارزش در برابر دشمنان محافظت کنند. این چالش‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد درآمد کسب کنند و مجموعه‌های NFT را جمع آوری کنند. این درآمد آنها را قادر می سازد تا توکن این بازی یعنی $WARS را دریافت کنند.

گیم پلی بازی همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ارتش خود را با کشتی‌های منحصر به فرد، کلاس‌ها و گزینه‌های مختلف بهینه سازی گسترش دهند. بازیکنان می‌توانند ماژول‌ها، سلاح‌ها، دستگاه‌ها را ترکیب کرده و امتیازات را تجهیز کنند و به شخصیت‌های خود کمک کنند تا قدرت خود را بالا ببرند و پاداش‌های شگفت انگیزی در سراسر metaverse دریافت کنند.

حال که با بازی Meta Wars و نحوه‌ی کسب توکن از آن، آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس