تحلیل تکنیکال بیت کوین 12 بهمن

57
0
تکنیکال بیت کوین 12 بهمن

قیمت بیت کوین یک اصلاح نزولی دیگر را زیر ۲۳۲۵۰ دلار آغاز کرد. قبل از اینکه گاوها نزدیک به ۲۲۲۰۰ دلار ظاهر شوند، بیت کوین در معرض خطرات منفی بیشتر باقی ماند. در حال حاضر قیمت زیر ۲۳۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در نمودار ساعتی جفت BTC/USD به زیر خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۲۳۰۰۰ دلار رسیده است. به نظر می‌رسد باید منتظر اصلاح قیمت بیت کوین باشیم. در این مطلب به تحلیل تکنیکال بیت کوین 12 بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 12 بهمن

قیمت بیت کوین برای حرکت به بالای منطقه مقاومت ۲۳۵۰۰ دلار سرعت گرفت. بیت کوین حتی به بالای ۲۳۸۰۰ دلار هم صعود کرد، اما برای رسیدن به منطقه مقاومت ۲۴۰۰۰ دلاری ناکام بود. یک نوسان جدید در نزدیکی ۲۳۹۵۰ دلار شکل گرفت و قیمت شاهد یک اصلاح نزولی بود. حرکت واضحی به زیر سطوح حمایتی ۲۳۵۰۰ و ۲۳۲۰۰ دلاری وجود داشت. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت بیت کوین/دلار آمریکا یک شکست به زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۲۳۰۰۰ دلار وجود داشت.

در حال حاضر حرکت بالاتر از سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۳۰۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳۲۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

تکنیکال بیت کوین 12 بهمن
تکنیکال بیت کوین 12 بهمن

سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی، کاهش اخیر از نوسان ۲۳,۹۵۰ دلار به پایین ۲۲,۵۱۹ دلار نیز نزدیک به منطقه ۲۳,۲۵۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است افزایش شدیدی را آغاز کند. در مورد ذکر شده، ممکن است قیمت تا سطح ۲۳۶۵۰ دلار افزایش یابد. مقاومت بعدی می‌تواند نزدیک به سطح ۲۴۰۰۰ دلار باشد. هر گونه رشد بیشتر ممکن است قیمت btc را به سطح ۲۵۰۰۰ دلار برساند.

ریزش بیت کوین تا کجا ممکن است؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۲۳۲۵۰ دلاری را رد کند، می‌تواند به اصلاح نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به منطقه ۲۲۶۵۰ دلاری است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲۵۰۰ دلاری است. یک شکست به زیر سطح ۲۲۵۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سطح ۲۲۲۰۰ دلار برساند. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به ۲۲۰۰۰ دلار برساند.

ساعتی MACD : اکنون در منطقه نزولی سرعت خود را از دست می‌دهد.
ساعتی RSI : برای جفت BTC/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.
سطح اصلی حمایت : ۲۲۵۰۰ و در ادامه ۲۲۲۰۰ دلار است
سطح اصلی مقاومت : ۲۳۲۵۰ و در ادامه ۲۳۸۰۰ دلار است

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس