تحلیل تکنیکال بیت کوین 8 بهمن 1401

54
0
تکنیکال بیت کوین 8 بهمن 1401

پس از دو هفته رالی خیره‌کننده، قیمت بیت کوین و بیشتر ارزهای دیجیتال در این هفته تا حد زیادی ثابت بوده است. این یک علامت مثبت است؛ زیرا نشان می‌دهد که فعالان بازار قبل از برگزاری جلسات بانک مرکزی در هفته آینده، احساسی عمل نمی‌کنند. طبق گزارش‌ها، فدرال رزرو ایالات متحده، بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی انگلیس قرار است تصمیمات سیاستی خود را هفته آینده اعلام کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 8 بهمن 1401 می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 8 بهمن

بیت کوین و آلت کوین‌های برتر نزدیک به بالاترین سطح اخیر خود تثبیت می‌شوند و این موضوع، احتمال یک بریک آوت صعودی را افزایش می‌دهد.
در تاریخ ۲۵ ژانویه، قیمت بیت کوین به ۲۳،۸۱۶ دلار رسید، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند.

تکنیکال بیت کوین 8 بهمن 1401
تکنیکال بیت کوین 8 بهمن 1401

شکست مکرر جفت BTC/USDT در حفظ سطوح بالاتر از ۲۳ هزار دلار ممکن است معامله‌گران کوتاه‌مدت را وسوسه کند تا سود خود را برداشت کنند. در مسیر نزولی، اولین حمایت در نزدیکی ۲۲،۲۹۲ دلار قرار دارد. اگر این سطح حمایتی از دست برود، قیمت بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱،۱۷۲ دلار) کاهش یابد. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود؛ زیرا بازگشت شدید از آن، نشان‌دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین‌تر است. در چنین شرایطی، این جفت ارز می‌تواند دوباره حرکت صعودی خود را از سر بگیرد و به مقاومت بالاسری در ۲۵،۲۱۱ دلار برسد.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این نشان می‌دهد که گاوها ممکن است در حال خروج از بازار باشند. در این صورت، خرس‌ها می‌توانند با کاهش قیمت به زیر ۲۰،۴۰۰ دلار، دوباره کنترل اوضاع را به دست بگیرند.

cointelegraph

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس