آموزش انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون

63
0
چت های واتساپ از اندروید به آیفون

مدتی است که امکان انتقال چت های واتس اپ از iOS به اندروید وجود دارد، انتقال مکالمات از اندروید به ios  تاحدودی پیچیده تر است.  اما شرایط اینطور نخواهد ماند. در این پست به آموزش انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون می پردازیم.

آموزش انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون

واتس‌اپ در نهایت فرآیند انتقال پیام‌های واتس‌اپ و تاریخچه چت خود از Android به iOS را آسان‌تر کرده است.  این ویژگی توسط خود مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در یک پست در فیس بوک به تاریخ، 13 ژوئن 2022 اعلام شد. توجه داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا آن موجود است.

اما این ویژگی چگونه کار می کند؟  واتس اپ با اپل قراردادی امضا کرده است تا از اپلیکیشن Move to iOS برای ساده کردن عملیات استفاده کند.  این برنامه می‌تواند مخاطبین، تاریخچه پیام ها، عکس‌ها، ویدیوها، حساب‌های ایمیل و … را از دستگاه اندروید به آیفون و موارد دیگر منتقل کند.

چت های واتساپ از اندروید به آیفون
چت های واتساپ از اندروید به آیفون

همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام برنامه های خود را در دستگاه iOS خود دانلود کنید.  زیرا نمادهای برنامه های موجود در اپ استور مستقیماً در صفحه اصلی آیفون شما ظاهر می شود.  فقط روی آن کلیک کنید تا نصب آنها شروع شود.

واتس اپ: اکنون می توانید پیام ها را از اندروید به iOS بسیار راحت تر از قبل انتقال دهید.

از روز سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن، واتس‌اپ ادغام Move to iOS را فعال کرده است.  به عبارت دیگر، زمانی که از این برنامه برای انتقال کل اطلاعات خود از گوشی هوشمند اندرویدی به آیفون استفاده می کنید.  WhatsApp به عنوان یک منبع داده ظاهر می شود.  بنابراین، تمام داده ها (پیام ها، تاریخچه مکالمه و غیره) به آیفون شما منتقل می شوند.

سپس می توانید خیلی راحت برنامه واتس اپ را در iPhone  خود دانلود کنید و با استفاده از همان شماره تلفن مورد استفاده در Android برای تأیید اعتبار، وارد حساب خود شوید.

توجه داشته باشید که برای ادامه عملیات، حداقل باید از یک گوشی هوشمند با اندروید 5.0 استفاده کنید.  و همچنین یک آیفون با iOS 15.5.

همچنین اگر از قبل سابقه چت واتس اپ در دستگاه iOS خود داشته باشید، به طور خودکار توسط داده های دستگاه اندرویدی شما بازنویسی می شود.

منبع : gizchina

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس