سامسونگ گلکسی A04s با کسب گواهینامه FCC، به عرضه نهایی نزدیک تر شد

22
0
سامسونگ گلکسی A04s

گوشی گلکسی A04s سامسونگ به تازگی موفق به کسب گواهینامه FCC شده است که نشان می‌دهد آماده ورود به بازار شده است. گوشی ارزان قیمت سامسونگ در دیگر سایت‌ها مثل GeekBench و BIS India نیز معرفی شده که به لطف آن‌ها مشخصات فنی اصلی آن فاش شده است. این گوشی اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد که احتمالاً رابط کاربری One UI 4.1 آن را همراهی می‌کند. در قلب تپنده این گوشی هم اگزینوس ۸۵۰ و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 حضور دارند.

گوشی گلکسی A04s سامسونگ با شماره مدل SM-A045M موفق به کسب گواهی FCC شده است. این گوشی با یک شارژر 5V/3A و خروجی 9V/2.77A همراه است که از USB PD پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای یک باتری با توان ۲۵ واتی شارژ می باشد.

بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات بوده و یک حسگر اثر انگشت هم روی فریم کناری آن قرار دارد. نوع پنل نمایشگر این گوشی LCD است و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در زیر آن تعبیه شده است.

از امکانات ارتباطی آن باید به وای فای a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه ۵ و NFC اشاره کرد. علاوه بر این از کارت حافظه microSD نیز برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. در این فهرست به جز این‌ها، اطلاعات دیگری ارائه نشده است.

طبق گزارشات واصله، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A04s به‌زودی در بازار هند عرضه شود و با قیمت مقرون‌به‌صرفه حدود 11000 روپیه عرضه شود.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود این دستگاه از پردازنده Exynos 850 با حداکثر 4 گیگابایت رم استفاده کند. این گوشی هوشمند ممکن است دارای پردازنده گرافیکی Mali G52 نیز باشد. همچنین انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش LCD، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB Type-C باشد.

ممکن است دستگاه دارای دوربین دوگانه درقسمت پشت باشد. انتظار می رود سامسونگ گلکسی A04s را در ماه آگوست عرضه کند. امیدواریم در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد این محصول آشنا شویم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس