تلگرام پریمیوم در اواخر این ماه با ویژگی‌های اضافی عرضه می‌شود

107
0
تلگرام پریمیوم

مدتی است که شایعاتی مبنی بر اینکه تلگرام روی طرح اشتراک پولی کار می کند منتشر شده است. امروز، پاول دوروف، موسس و مدیر عامل اپلیکیشن تلگرام، تایید کرد که طرح تلگرام پریمیوم در حال توسعه می باشد و تا پایان این ماه راه‌اندازی خواهد شد.

Telegram Premium اواخر ماه ژوئن راه‌اندازی می‌شود و ویژگی‌های اضافه‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دوروف مدعی شد که ویژگی‌های موجود در نسخه رایگان کاهش نمی‌یابد و در واقع به زودی ویژگی‌های جدیدی هم به آنها اضافه می‌شود. وی همچنین اظهار داشت که حتی کاربرانی که در تلگرام پریمیوم اشتراکی ندارند نیز می‌توانند از برخی ویژگی‌های آن مانند مشاهده اسناد، رسانه‌ها و استیکرهای بزرگ ارسال شده توسط کاربران Premium استفاده کنند.

دوروف اظهار کرد که سرویس Premium به منظور پاسخگویی به تقاضای کاربران برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر بدون کاهش توانایی تلگرام برای ارائه خدمات رایگان به دیگران است.

همچنین دوروف می‌گوید: «بعد از گفت و گوی فراوان تصمیم گرفتیم در عین رایگان نگه‌داشتن ویژگی‌های موجود، ویژگی های جدیدی را که قرار است به این اپلیکیشن اضافه شود را به گزینه‌ای پولی تبدیل کنیم.

هنوز جزئیات دقیقی از نسخه Premium مشخص نیست. با این حال، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که 4.99 دلار در ماه برای کاربران خود هزینه در بر دارد. البته قیمت ها ممکن است برای مناطق مختلف متفاوت باشد.

Telegram Premium بسیاری از محدودیت های تلگرام کنونی را نخواهد داشت. به عنوان مثال کاربران می توانند با عضویت در این سرویس در هزار کانال عضو شوند یا امکاناتی مانند ایجاد ۲۰ پوشه، سنجاق کردن ده چت، ۱۰ لینک عمومی و یا حتی داشتن چهار حساب کاربری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین آنها می‌توانند برای آپلود، فایل هایی با ظرفیت حداکثر ۴ گیگابایت را انتخاب کنند. همچنین از دیگر قابلیت نسخه اشتراکی می توان به تجزیه و تحلیل پیامهای صوتی و تبدیل گفتار به متن اشاره کرد.

در پی نگرانی‌های به وجود آمده در رابطه با به خطر افتادن حریم خصوصی در اپلیکیشن واتس‌اپ، که متعلق به Meta Platforms، می باشد، تلگرام شاهد افزایش کاربران خود بوده است. به گزارش وب سایت خود، تلگرام در حال حاضر 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و یکی از ده اپلیکیشن برتر با بیشترین دانلود در دنیا می باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس