انیمه ارباب حلقه ها | زمان اکران انیمیشن The Lord of the Rings

117
0
انیمه ارباب حلقه ها

پروژه بزرگ بعدی تالکین مورد انتظار مجموعه آمازون پرایم، یک فیلم انیمیشنی است. Warner Bros روز دوشنبه اعلام کرد
The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim ( انیمه ارباب حلقه ها) در 12 آوریل 2024 اکران خواهد شد. در ادامه این خبر با اول نیوز همراه باشید.

انیمه ارباب حلقه ها

اکران انیمه ارباب حلقه ها
اکران انیمه ارباب حلقه ها

The war of Rohirrim برای اولین بار در ژوئن سال گذشته اعلام شد و بر Helm Hammerland، نهمین پادشاه Rohan تمرکز خواهد کرد.

داستان فیلم در J.R.R. (جهان سرزمین میانه تالکین) و به تاریخ Helm’s Deep ( مکان معروف نبرد هورنبورگ در طول جنگ حلقه)که در فیلم ارباب حلقه ها دو برج اثر پیتر جکسون نشان داده شد، خواهد رفت.

کار ساخت انیمیشن از سال گذشته آغاز شد و صداپیشگان آن “به زودی” اعلام خواهند شد. این فیلم توسط کمپانی New Line Cinema و Warner Bros Animation ساخته می شود. فیلیپا بوینز Philippa Boyens، که 20 سال پیش با پیتر جکسون و فران والش Fran Walsh روی سه گانه ارباب حلقه ها کار کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند و کنجی کامیاما Kenji Kamiyama، کارگردان فیلم Ghost in the Shell آن را می سازد.

Boyens روز دوشنبه گفت: من از استعداد های خلاقی که گرد هم آمده‌اند تا به این داستان حماسی و تپنده، از تسلط کنجی کامیاما گرفته تا یک بازیگر واقعاً مستعد، لذت میبرم. نمی توانم صبر کنم تا هیجان این ماجراجویی را با طرفداران در همه جا به اشتراک بگذارم.

اکران انیمه ارباب حلقه ها
اکران انیمه ارباب حلقه ها

این اعلامیه پس از انتشار اولین تریلر مجموعه تلویزیونی Lord of the Rings: The Rings of Power از Amazon Prime در جریان Super Bowl یکشنبه منتشر شد.

حلقه های قدرت قرار است در 2 سپتامبر در آمازون پرایم به نمایش درآید و 20 حلقه را که سائورون برای نژادهای مردان، کوتوله ها و الف ها ساخته است، به همراه حلقه ی خودش بررسی خواهد کرد.

منبع : cnet

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس