بازی فوتبال EA Sports FC در تیرماه رونمایی خواهد شد

63
0
بازی فوتبال EA Sports FC

به نظر می‌رسد EA قرار است در اواسط ژوئیه امسال، یک رویداد ویژه برگزار کند و در آن اطلاعات زیادی راجع به آینده‌ی سری فوتبالی خود به اسم بازی فوتبال EA Sports FC را با هوادارها به اشتراک گذارد. به‌گفته‌ی تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ، درحالی‌که تاریخ‌های برنامه‌ریزی شده ممکن است تغییر کنند، اما منابع داخلی گفته‌اند EA رویداد مذکور را در روز 12 ژوئیه یا 13 ژوئیه امسال برگزار خواهد کرد.

بازی فوتبال EA Sports FC

به‌عنوان بخشی از این رویداد انتظار می‌رود EA جزئیات زیادی را در مورد EA Sports FC منتشر کند؛ تا طرفدارها شاهد رونمایی کامل از بازی، طرح روی جلد، تاریخ پیش‌خرید، نگاهی به گیم‌پلی و موارد دیگر داشته باشد. EA Sports FC به‌عنوان دنباله‌ای برای FIFA 23 شناخته می‌شود و اولین بازی football شرکت الکترونیک آرتز پس از پایان همکاری EA با سازمان فیفا خواهد بود. در ماه آوریل، تیزر کوتاهی برای EA Sports FC منتشر شد که لوگوی بازی و وب‌سایت رسمی آن را معرفی کرد.

شرکت EA در جلسه مالی اخیر خود اعلام کرد که آخرین نسخه مجموعه فوتبالی فیفا یعنی FIFA 23 موفق شده است در مدت ۶ ماه به میزان فروش بیشتر از کل فروش FIFA 22 دست یابد. با این‌حال موفقیت تجاری چشمگیر این بازی نباید تعجب‌آور باشد. چرا که فیفا ۲۳ رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ مجموعه فیفا را به نام خود زده است.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس