فیفا باید FIFA Street را برای رقابت با VOLTA بازگرداند

38
0
فیفا باید FIFA Street را برای رقابت با VOLTA بازگرداند

بازی FIFA Street یکی از محبوب‌ترین عناوین منتشر شده با نام فیفا است و باید برای رقابت با EA Sports FC و VOLTA دوباره بازگردانده شود. فیفا باید FIFA Street را برای رقابت با VOLTA بازگرداند. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

پس از انحلال شراکت افسانه‌ای EA Sports و FIFA، هر دو شرکت فاش کردند که بازی‌های آینده منتشر خواهند شد، EA Sports عنوان EA Sports FC را برگزید و فیفا قول داد به انتشار بازی‌ها با نام خود ادامه دهد. این در نهایت به این معنی است که این دو شرکت شروع به رقابت در بازار بازی‌های ویدیویی فوتبال خواهند کرد، و در حالی که EA Sports فاش کرد که بسیاری از حالت‌های بازی مورد علاقه طرفداران در بازی‌های EA Sports FC مانند VOLTA و FUT وجود خواهند داشت، فیفا در مورد آنچه که دارد و قرار است ارائه دهد سکوت کرده. اما می‌دانیم بازی‌های جدیدی برای طرفداران در نظر گرفته شده است. برای رقابت عناوین آتی فیفا با EA Sports FC و دیگر بازی‌های آینده مانند UFL، این سری باید به ریشه‌های خود بازگردد و حالت‌های بازی محبوب مانند FIFA Street را در خود داشته باشند.

بازی FIFA Street اولین برداشت از فوتبال خیابانی در قالب بازی ویدیویی بود که در نهایت به VOLTA تبدیل شد. برخلاف VOLTA، بازی FIFA Street بیشتر روی عناصر آرکید متمرکز بود، و یک قدم از عناوین فیفا که در آن زمان شبیه سازی صرف بودند فاصله داشت. این موضوع به طرفداران این فرصت را داد تا به عنوان برخی از بازیکنان مورد علاقه خود در قالب 5 نفره بازی کنند. حالتی که در آن خطاها دیگر وجود نداشت و ترفندها پر زرق و برق بودند. بازگرداندن FIFA Street بهترین راه برای رقابت عناوین آینده فیفا با VOLTA و EA Sports FC خواهد بود و این چیزی است که بسیاری از طرفداران آن را درخواست کرده‌اند.

فیفا باید FIFA Street را برای رقابت با VOLTA بازگرداند

FIFA Street

گیم پلی بازی FIFA Street به سبک آرکید بود که برای محیط فوتبال خیابانی عالی بود، زیرا به بازیکنان فرصت بیشتری برای انجام کارهایی می‌داد که در نسخه‌های معمولی فیفا به سادگی ممکن نبود یا بسیار دشوار بود. برای نمونه، اجرای ترفندها و حرکات نمایشی در FIFA Street بسیار آسان‌تر بود، و این باعث می‌شد بازی‌ها بسیار سرگرم‌کننده‌تر شوند و نیاز به به خاطر سپردن دقیق حرکات آنالوگ راست برای انجام ساده‌ترین ترفندها و حرکات را از بین ببرند. این به بازیکنان اجازه می‌داد تا ذهنیت فوتبال خیابانی را بپذیرند و بسیاری از حالت‌های بازی منحصربه‌فرد، از جمله چالش‌های Panna، راه‌های زیادی برای لذت بردن از گیم‌پلی سبک آرکید در اختیار بازیکنان قرار می‌داد.

بازگشت به گیم پلی سبک شبیه سازی برای عناوین FIFA Street در نهایت به شکل گیری VOLTA به شکل امروزی انجامید، اما هرگز به جذابیت و موفقیت انبوه FIFA Street نبود. در حالی که FIFA Street به عنوان یک بازی مستقل منتشر شد، افزودن آن به عناوین آینده فیفا، مشابه حالت بازی VOLTA در عناوین فعلی فیفا، محتوای بسیار بیشتری را برای بازیکنان اعطا می‌کند و به بسیاری از طرفداران مسن حس نوستالژی عظیمی می‌دهد. ترکیب بازیکنان افسانه‌ای، ترفندهای پر زرق و برق و ترکیب‌های به ظاهر فوق بشری، FIFA Street را به یکی از بهترین عناوین فیفا در تمام دوران تبدیل کرد.

ولتا

VOLTA vs FIFA Street

افزودن FIFA Street به عناوین آینده فیفا آن را به رقیب مستقیم VOLTA تبدیل می‌کند و این کار برای فیفا کاملاً منطقی است. با توجه به اینکه EA Sports بسیاری از حالت‌های بازی که خودش ایجاد کرده و در بازی‌های گذشته فیفا رایج شده را نگه خواهد داشت، بدنه حاکمه فوتبال باید اطمینان حاصل کند که طرفدارانش با برخی از حالت‌های بازی واقعاً عالی در عناوین آینده برخورد می‌کنند. Career Mode و FUT احتمالاً هر دو راه خود را در هر دو بازی پیدا می‌کنند و احتمالاً تفاوت زیادی با هم ندارند، اما رقابت VOLTA و FIFA Street می‌تواند آینده دنیای بازی‌های فوتبال را شکل دهد.

در واقع VOLTA یک حالت بازی است که بر ارائه گیم‌پلی واقعی‌تر به بازیکنان از فوتبال خیابانی تمرکز دارد و شامل چندین نوع مسابقه است، اما بسیاری از طرفداران VOLTA را درست مانند حالت‌های بازی معمولی عناوین فیفا بازی می‌کنند. اینجا جایی بود که FIFA Street متمایز شد، زیرا به طرفداران تجربه‌ای کاملا متفاوت داد و محتوا را به عنوان یک بازی مستقل منتشر کرد. امروزه، میلیون‌ها طرفدار هنوز منتظر یک عنوان جدید FIFA Street هستند که گیم‌پلی سبک آرکید را در بر بگیرد و به بازیکنان این فرصت را بدهد که تیم‌ها را با ترفندهای جذاب و گل‌های مضحک نابود کنند.

با توجه به اینکه عناوین آینده فیفا قرار است با EA Sports FC رقابت کنند و سبک گیم پلی آن از قبل تثبیت شده است، FIFA Street می‌تواند تنها حالت بازی باشد که بازی هیئت حاکمه فوتبال را بالاتر از EA Sports قرار می‌دهد. بازگشت FIFA Street نه تنها به این معنی است که بسیاری از هواداران در نهایت به آنچه خواسته‌اند می‌رسند، بلکه نشان می‌دهد که فیفا بیشتر نگران ارائه محتوای لذت‌بخش به عناوین خود است و نه صرفاً غرق کردن بازیکنان با واقعیت‌گرایی فوق‌العاده. آینده دنیای بازی‌های فوتبال نامشخص است، اما از آنجایی که هم EA Sports و هم FIFA آماده می‌شوند تا وارد عصر جدیدی شوند، بازگرداندن یک بازی قدیمی مانند FIFA Street می‌تواند بسیاری از طرفداران را متقاعد کند که فیفا گزینه مناسبی است و به آن اجازه می‌دهد از شریک قدیمی خود پیشی بگیرد.

بازی FIFA 23 قرار است در تاریخ 30 سپتامبر 2022 برابر با ۸ مهر ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس منتشر شود. نسخه نینتندو سوییچ نیز تحت عنوان LEGACY EDITION عرضه خواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ موافقید که فیفا باید FIFA Street را برای رقابت با VOLTA بازگرداند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس