شرکت برادران وارنر باید یک کلون ماریو کارت بسازد

73
0
شرکت برادران وارنر باید یک کلون ماریو کارت بسازد

بازی MultiVersus انواع IP‌های Warner Brothers را در یک بازی مبارزه‌ای جمع کرده است و این مفهوم می‌تواند در یک شبیه سازی یا کلون Mario Kart به خوبی کار کند. شرکت برادران وارنر باید یک کلون ماریو کارت بسازد. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای سکوبازی چند هفته گذشته را صرف مبارزه در بازی مبارزه‌ای جدید MultiVersus از برادران وارنر کرده‌اند. این عنوان برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های جهان را زیر یک سقف آورده است تا برای پیروزی با یکدیگر مبارزه کنند. در نهایت به سوالاتی پاسخ می‌دهد که خیلی‌ها نمی‌پرسیدند، مانند اینکه آیا غول آهنی قوی‌تر از آریا استارک است، آیا فین انسان در برابر سوپرمن قدرتمند شانسی دارد و آیا باگز بانی می‌تواند با مورتی اسمیت پا به پا شود. مولتی ورسوس یکی از عجیب‌ترین فهرست شخصیت‌ها را برای یک بازی مبارزه‌ای ایجاد کرده است و Player First Games تازه کار خود را شروع کرده است. تازه اول راه است.

مفهوم MultiVersus به شدت از بازی‌هایی همچون مانند Super Smash Bros. Ultimate الهام گرفته شده است، عنوانی که برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های بازی را در کمال شکوه و عظمت به کار برده‌اند. شخصیت‌هایی مانند ماریو و سونیک می‌توانند با سالید اسنیک، ساموس و حتی استیو از ماینکرفت مبارزه کنند. برادران وارنر امیدوارند که این سطح از موفقیت و محبوبیت را با MultiVersus تکرار کنند، اما یک بازی کراس اوور دیگر نینتندو وجود دارد که می‌تواند با کاتالوگ بزرگ IPهای وارنر مطابقت داشته باشد. در حالی که به تازگی شروع به جذب شخصیت‌های خارج از سری ماریو کرده است، Mario Kart نوع دیگری از بازی کراس اوور را ارائه می‌کند که می‌تواند به خوبی با شخصیت‌های Warner Brothers کار کند.

شرکت برادران وارنر باید یک کلون ماریو کارت بسازد

کلون‌های ماریو کارت همه جا هستند

به نظر می رسد بسیاری از استودیوها می‌خواهند به قطار Super Smash Bros. Ultimate با شخصیت‌های خود بپرند. بازی‌هایی مانند MultiVersus ،Nickelodeon All-Star Brawl ، Brawlhalla و Rivals of Aether همگی سعی کرده‌اند موفقیت مدل مبارزه‌ای کراس اوور Super Smash Bros را تکرار کنند، اما این تنها بازی نینتندو نیست که استودیوها می‌خواهند آن را کپی کنند. در طول سال‌ها، هنرصنعت بازی کلون‌های بسیاری از Mario Kart را به وجود آورده است. کلون‌هایی که انواع IPها را در ژانر مسابقه‌ای گرد هم آورده‌اند. همه اینها از نظر کیفیت متفاوت بوده‌اند و تقریباً هیچ یک از آنها نتوانسته‌اند به اوج محبوبیت و کیفیت عنوان مسابقات کارتینگ نینتندو برسند، اما همه آن‌ها سعی کرده‌اند ایده خود را در گیم پلی سرگرم کننده آن قرار دهند.

طرفداران مسابقات کارتینگ توانسته‌اند به عنوان شخصیت‌هایی مانند باب اسفنجی در سری Nickelodeon Kart Racers مسابقه دهند یا با فهرست شخصیت‌های Sonic در Team Sonic Racing مسابقه دهند. شخصیت‌های Crash Bandicoot از طریق Crash Team Racing لذت بازی‌های مسابقه‌ای را چشیده‌اند و حتی طرفداران دیزنی نیز با Disney Speedstorm سرگرم شده‌اند. با اینکه همه این بازی‌ها موفق نبوده‌اند، اما همه آن‌ها نشان داده‌اند که به نظر می‌رسد هنرصنعت و بازیکنان واقعاً فرمول Mario Kart را دوست دارند.

جذابیت بسیار زیاد ماریو کارت را می‌توان به تنهایی در میزان فروش Mario Kart 8 Deluxe مشاهده کرد. به نظر می‌رسد انتخاب و بازی کردن این بازی‌ها بسیار ساده‌تر از کلون Smash Bros باشد، زیرا گیم پلی بازی بسیار قابل دسترس‌تر است. بازیکنان فقط باید نحوه رانندگی ماشین را بیاموزند و می‌توانند در مقابل کسانی که مدت طولانی‌تری بازی کرده‌اند شانس رقابت و برتری داشته باشند. همچنین پیمایش در مسیرها بسیار سرگرم کننده است و گیم پلی می‌تواند بسیار سریع باشد. علاوه بر همه این‌ها، بازی یک گروه رنگارنگ از شخصیت‌های نمادین را ارائه می‌کند که بازیکنان عاشق آن‌ها شده‌اند، و این چیزی است که کلون‌های Mario Kart سعی در ارائه آن داشته‌اند.

ماریو

ماریو کارت گام بعدی فوق العاده‌ای برای برادران وارنر خواهد بود

بازی MultiVersus انواع شخصیت‌های Warner Brothers را گرد هم آورده است و یک شبیه‌سازی Mario Kart می‌تواند دقیقاً همین کار را انجام دهد. قرار دادن بازیکنان در کنترل شخصیت‌هایی مانند هری پاتر، سوپرمن، ریک سانچز یا ولما و اجازه دادن به آن‌ها برای شرکت در مسابقه‌های دیوانه‌وار جذاب خواهد بود. آن‌ها می‌توانستند در خیابان‌های شهر گاتهام، سرزمین میانه، داخل سالن‌های هاگوارتز و حتی بالای سیتادل ریکز رانندگی کنند. یک توسعه‌دهنده می‌تواند برخی از آیتم‌ها، کارت‌هایی با ظاهر عجیب، و همچنین جلوه‌های صوتی سرگرم‌کننده را وارد کار کند، و می‌تواند عنوانی شایسته در زیرسبک Mario Kart خلق کند.

تعداد بازیکنان MultiVersus نشان می‌دهد که بازیکنان به یک بازی مملو از IP برادران وارنر علاقه‌مند هستند و ممکن است بتوانند به یک مسابقه کارتینگ کراس اوور نیز جذب شوند. ژانر جدید می‌تواند حتی بازیکنان بیشتری را جذب کند که به ژانر مبارزه‌ای علاقه‌ای ندارند، و حتی می‌تواند چشمان بیشتری را به برخی از فرنچایزهای کمتر شناخته شده WB معطوف کند. همچنین می‌تواند به پر کردن خلأ Mario Kart که در خارج از سوییچ و نینتندو وجود ندارد، کمک کند، تا زمانی که همان سطح کیفیت MultiVersus را حفظ کند.

بازی MultiVersus هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ موافقید که شرکت برادران وارنر باید یک کلون ماریو کارت بسازد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس