برخی از کاربران گوشی‌های پیکسل پس از بروزرسانی و نصب اندروید ۱۳ قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم نیستند!

76
0
غیر فعال شدن شارژ بی سیم گوشی های پیکسل

به تازگی چند نفر از کاربران گوشی‌های پیکسل پس از به‌روزرسانی و نصب اندروید ۱۳ روی دستگاه خود، دیگر قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم نیستند.گوشی‌های پیکسل پس از بروزرسانی و نصب اندروید ۱۳ قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم نیستند!

واکنش های زیادی در ردیت درمورد این مشکل ازطرف کاربران پیکسل ۶، پیکسل ۴، پیکسل 4XL و پیکسل ۶ پرو منتشر شده است که نشان می دهد جدیدترین آپدیت سیستم‌عامل اندروید، هنگام استفاده از انواع شارژرهای بی‌سیم ازجمله استندهای پیکسل گوگل، با مشکل روبرو می شوند. این مورد برای کاربران پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو می‌تواند مشکل بزرگ‌تری ایجاد کند زیرا آن‌ها نمی‌توانند پس از نصب اندروید ۱۳ دوباره به اندروید ۱۲ برگردند.

براساس گزارش‌های برخی کاربران به‌نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل پس از نصب به‌روزرسانی اندروید ۱۳ تشخیص می‌دهند که روی شارژر بی‌سیم قرار دارند و حتی یکی از این کاربران اظهار کرده است که پیکسل 4XL او آیکون شارژ باتری را هم نشان می‌دهد، اما عملیات شارژ انجام نمی‌شود. یا در برخی موارد دیگر، پدهای شارژ بی‌سیم نشان می‌دهند که گوشی به طور درست روی آن‌ها قرار نگرفته است یا یک خطای کلی در فرایند شارژ وجود دارد.غیر فعال شدن شارژ بی سیم گوشی های پیکسل!

غیر فعال شدن شارژ بی سیم گوشی های پیکسل: آیکون اتصال نمایش داده می شود اما شارژ نمی شود.

راه حل های زیادی برای استندهای شارژ بی‌سیم پیکسل پیشنهاد شده است. یکی از کاربران می‌گوید پس‌ از غیرفعال کردن برنامه‌ی پیکسل استند و راه‌اندازی دستگاه درحالت امن، فرایند شارژ آغاز خواهد شد. البته تعدادی از کاربران گوشی‌های پیکسل اظهار کردند که این روش نیز کمکی به رفع مشکل آن‌ها نکرده است. اما آزمایش theverge با پیکسل ۶ پرو و پیکسل استند نسل یک نشان می‌دهد این راهکار برای حل مشکل شارژ بی‌سیم کارساز است.

تعدادی از کاربران نیز گزارش داده‌اند که مدل‌های مختلف پیکسل، با شارژ سریع نیز مشکل دارند. یکی از این کاربران می‌گوید پیکسل 4A 5G فقط با گذشت یک‌ساعت فقط ۱۰ درصد شارژ می‌شود به علاوه اینکه دمای دستگاه نیز به‌شدت افزایش می‌یابد. البته این کاربر مشخص نکرده است که از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند یا شارژ سیمی، اما روی این موضوع تاکید داشت که گوشی خود را چند بار از شارژر جدا و دوباره آن را متصل کرده است، که این موضوع خود بیانگر این است که از روشی سیمی استفاده کرده است.

Google به سؤالات The Verge درباره این مشکل یا اینکه آیا راه حلی برای آن اندیشیده اند یا خیر پاسخی نداده است.

با همه اینها بروز چنین مشکلاتی در اندروید ۱۳ تاحدودی ناامید‌کننده به‌نظر می‌رسد زیرا برخی کاربران این مسائل را در نسخه‌های آزمایشی نیز گزارش کرده بودند. این یعنی گوگل زمان زیادی را برای دریافت بازخوردهای کاربران و رفع مشکلات آن‌ها صرف نکرده است. این واقعیت که Android 13 با مسئله ای مانند شارژ کردن مشکل دارد، نشان دهنده‌ی این است که گوگل هنوز در بروزرسانی های خود به ثبات نرسیده است.گوشی‌های پیکسل پس از بروزرسانی و نصب اندروید ۱۳ قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم نیستند!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس