به‌روزرسانی هوآوی واچ 3 (Huawei Watch 3) آگوست 2022

54
0
هوآوی واچ 3 (Huawei Watch 3)

با شروع ماه آگوست، هواوی در حال ارائه چند ترفند جدید برای سری ساعت های هوشمند باشکوه خود است. بله، ما در مورد خط تولید هوآوی واچ 3 (Huawei Watch 3) صحبت می کنیم که شروع به جمع آوری به روز رسانی نرم افزار HarmonyOS اوت 2022 کرده است.

به روز رسانی هوآوی واچ 3 (Huawei Watch 3)

این به‌روزرسانی جدید دارای ویژگی‌های مهمی است که تجربه ساعت هوشمند را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. در کنار آن، برخی از قسمت های حیاتی پوشیدنی را به گونه ای بهینه می کند که بتواند کارایی بیشتری را برای کاربران فراهم کند. بنابراین، اگر صاحب Huawei Watch 3 یا Watch 3 Pro هستید، این فرصتی است که ظاهری تازه به دستگاه خود بدهید.

با نمایش تغییرات، این به‌روزرسانی چند صفحه ساعت جدید را برای سری مربوطه به ارمغان می‌آورد. این شامل یک شماره گیری از پیش تعیین شده کهکشانی و یک انیمیشن حیوان خانگی زیبا است. علاوه بر این، عملکرد کلید خودرو را به ساعت هوشمند اضافه می کند که در نهایت سهولت و راحتی را در هنگام رانندگی ارائه می دهد. برای استفاده از این عملکرد باید آن را از Huawei Health > Wallet فعال کنید.

در مورد بهینه سازی ها، آخرین سیستم عامل استفاده از مرکز کنترل صدا را افزایش می دهد. علاوه بر این، عملکرد پخش صدا را در برخی سناریوها بهبود می بخشد. در نتیجه، پس از وارد کردن جدیدترین به‌روزرسانی به دستگاه، کیفیت صدای فراگیر را مشاهده خواهید کرد.

از طرف دیگر، به روز رسانی استحکام برنامه Notes را نیز بهینه می کند. در نهایت، باعث می شود که برنامه به روشی موثرتر از قبل کار کند. به طور خلاصه، باید آخرین نسخه HarmonyOS 2.1.0.239 را نصب کنید تا بسته جالبی از ویژگی ها و پیشرفت ها را دریافت کنید.

تغییرات به‌روزرسانی آگوست 2022 Huawei Watch سری 3

ویژگی های جدید:

  •  یک شماره گیری از پیش تعیین شده کهکشانی و یک انیمیشن حیوان خانگی زیبا اضافه شده است.
  • یک عملکرد کلید ماشین اضافه شده تا تجربه سفر راحت ‌تر و هوشمندانه‌تری را به ارمغان بیاورد.

توجه: در حال حاضر فقط برخی از مدل های AITO را پشتیبانی می کند.

بهینه سازی ها:

  • تجربه استفاده از مرکز کنترل صدا را بهینه می کند.
  • تجربه پخش صدا را در برخی سناریوها بهبود می بخشد.
  • عملکرد سیستم و ثبات Notes را بهینه می کند.

به روز رسانی ژوئن 2022 برای Huawei MediaPad M6 10.8 در حال پخش است

آپدیت HarmonyOS (هارمونی او اس )در ژوئن 2022 اکنون برای دستگاه Huawei MediaPad M6 10.8 در دسترس است. با آخرین پیشرفت، این شرکت قصد دارد سیستم امنیتی را اصلاح کند و عملکرد کلی گجت صفحه نمایش بزرگ را بهبود بخشد.

طبق اطلاعات به‌روزرسانی ماه ژوئن 2022 هوآوی MediaPad M6 با شماره ساخت 2.0.0.261 بر فراز صفحه اصلی معلق است.

 در حال حاضر، ما هیچ سرنخی در مورد اندازه بسته آخرین سیستم عامل نداریم. با این حال پیشنهاد می کنیم حداقل 200 مگابایت فضای ذخیره سازی را در دستگاه خود خالی نگه دارید. از طرف دیگر، برای ارتقاء تبلت خود به جدیدترین نرم افزار، باید نسخه پایه 2.0.0.230 را داشته باشید.

Huawei MatePad Pro 10.8 به‌روزرسانی بهینه‌سازی ژوئیه 2022 را در چین دریافت می‌کند

هواوی ارسال آپدیت بهینه سازی جولای 2022 را برای کاربران تبلت MatePad Pro 10.8 آغاز کرده است. جدیدترین سیستم عامل با نسخه 2.0.0.261 HarmonyOS که از نسخه 2.0.0.239 ارتقا یافته است، در صفحه اصلی ظاهر می شود.

در حین بررسی تغییرات، هیچ افزوده جدیدی یا تغییر خاصی در سیستم پیدا نکردیم. با این حال، کاربران پس از پردازش آخرین نسخه HarmonyOS در دستگاه های مربوطه، ثبات بهتر و افزایش سطح عملکرد را مشاهده خواهند کرد.

به‌روزرسانی جدید ژوئیه ۲۰۲۲ HarmonyOS برای Huawei MatePad Pro 10.8 با مدل‌های خاص سازگار است. بنابراین، اگر هر یک از دستگاه‌های ذکر شده در زیر را حمل می‌کنید، واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی کوچک هستید.

دستگاه‌های واجد شرایط ویژگی اشتراک‌گذاری شبکه HarmonyOS 3.0 

HarmonyOS 3.0 دارای تعدادی ویژگی جدید است و یکی از این ویژگی ها شامل اشتراک گذاری شبکه هوشمند چند دستگاهی است. در حال حاضر، هواوی فهرستی از دستگاه‌های واجد شرایطی را منتشر کرده است که از ویژگی اشتراک‌گذاری شبکه هوشمند چند دستگاهی HarmonyOS 3.0 پشتیبانی می‌کنند.

ویژگی اشتراک‌گذاری شبکه هوشمند چند دستگاهی HarmonyOS 3.0 به شما امکان می‌دهد شبکه تلفن همراه را با دستگاه‌های تبلت یا شبکه تبلت را با دستگاه‌های تلفن همراه به اشتراک بگذارید. برای فعال کردن خدمات شبکه از جمله تماس، پیامک و اینترنت به طور مستقیم در دستگاه مشترک.

برای استفاده از این ویژگی، تلفن و تبلت هواوی باید همزمان WiFi و بلوتوث را به همراه شناسه(ID) فعال هواوی وارد شده در هر دو دستگاه فعال کنند.

بیایید نگاهی به دستگاه‌های واجد شرایط اشتراک‌گذاری شبکه HarmonyOS 3.0 بیندازیم.

بر اساس اطلاعات، این ویژگی از ماه سپتامبر شروع به کار خواهد کرد و در سه ماهه چهارم برای سایر دستگاه ها بیشتر گسترش خواهد یافت.

اولین گروه بتا عمومی – سپتامبر 2022:

  • P50
  • .P50 Pro
  • جیب. P50
  • MatePad Pro 11 اینچی

دومین دسته بتای عمومی – Q4 2022:

  • Mate 40
  • Mate 40 Pro
  • Mate 40E Pro
  • Mate 40 Pro+
  • Mate 40 RS Porsche Design
  • Mate X2 4G
  • Mate X2 5G
  • Nova 9
  • Nova 9 Pro
  • Nova 10
  • Nova 10 Pro
  • P50E
  • MatePad 11

توجه: ویژگی اشتراک شبکه چند دستگاهی فقط از طریق ارتقاء نرم افزار OTA در دسترس است. توسط دستگاه های HarmonyOS 2.0 پشتیبانی نمی شود و فقط گوشی های هوشمند و تبلت های هواوی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

بتا:

HarmonyOS 3.0 که در 27 جولای راه اندازی شد با ویژگی های جدیدی پوشانده شده است که تجربه کلی کاربر و جنبه های امنیتی را بهبود می بخشد. این شرکت پلتفرم ها و ویژگی های دستگاه های هوشمند بیشتری را برای مصرف کنندگان اضافه کرده است.

با راه اندازی، HarmonyOS 3.0 برای آزمایش بتا برای 14 گوشی هوشمند، تبلت و تلویزیون هوشمند باز شد. در همین حال، این شرکت در حال آزمایش این سیستم عامل بر روی ساعت های هوشمند Watch 3 و Watch 3 pro است.

جدا از مرحله آزمایش فعلی، هواوی در نظر دارد تا HarmonyOS 3.0 را در ماه سپتامبر برای عموم عرضه کند و در همان زمان دامنه خود را برای مدل‌های قدیمی‌تر گسترش دهد.

منبع : huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس