بیش از 20 بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید

91
0
بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندرویدی

اینها بهترین بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید هستند. زیرا هیچ چیز بهتر از انجام یک بازی رایانه شخصی کلاسیک در گوشی هوشمند نیست.

همچنین مطلب 5 بازی چند نفره که همه می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند را هم بخوانید.

بسیاری از بازی‌های موبایلی ناامیدکننده هستند. منجنیق کردن پرندگان در خوک ها می تواند سرگرم کننده باشد، اما حتی بهترین بازی های موبایل نیز اغلب فراموش شدنی هستند. آنچه شما نیاز دارید بازی های رایانه شخصی در اندروید است.

بازی‌های رایانه‌ ای می‌توانند شما را تا حد زیادی تکان دهند، شما را به روایت داستان بکشانند و پس از پایان بازی با شما بمانند. بنابراین ما در این مقاله لیستی از بازی های رایانه شخصی کلاسیک را برای بازی در دستگاه اندرویدی شما گردآوری کرده ایم.

1.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Grand Theft Auto III Series

یکی از موفق ترین سری بازی های تمام دوران دارای چندین نسخه در اندروید است. یکی از Grand Theft Auto III، GTA: Vice City و GTA: San Andreas را انتخاب کنید.

هر کدام تجربه متفاوتی را در سه دنیای جرم محور ارائه می دهند. گیم پلی در اندروید به مراتب با نسخه رایانه شخصی متفاوت است، با کنترل های صفحه لمسی فقط یک مشکل گاه به گاه ثابت می شود. با گزینه های بسیار زیادی برای کنترلرهای بلوتوث و USB در اندروید، این مشکل نباید مهم باشد.

2. RollerCoaster Tycoon Classic

با آوردن بهترین RollerCoaster Tycoon و RollerCoaster Tycoon II به اندروید، این تجربه مدیریت پارک موضوعی نهایی است.

شما می توانید پارک های جدید شگفت انگیزی را با سواری های هیجان انگیز، طراحی تجربیات جدید و در عین حال مدیریت کارکنان و امور مالی برای گسترش و کسب سود ایجاد کنید. پارک را چشم انداز کنید، نیازهای مشتریان را مدیریت کنید و خود را در برابر 95 سناریو کلاسیک شگفت انگیز به چالش بکشید.

3.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Carmageddon

Carmageddon تجربه رانندگی بسیار تاریک تر و غیر واقعی تر از GTA را ارائه می دهد. در حالی که بی مزه بود (در برخی کشورها ممنوع بود)، اما Carmageddon در زمان انتشار محبوب بود و همچنان یک بازی PC عالی در اندروید است.

به طور خلاصه، برای ضربه زدن به سایر کاربران جاده، چه وسیله نقلیه یا عابران پیاده، امتیاز دریافت می کنید. شما چاره ای ندارید جز اینکه کثیف بازی کنید – اگر این کار را نکنید، حریف هوش مصنوعی این کار را انجام می دهد و معمولاً ماشین شما در نتیجه نابود می شود.

4. Dragon’s Lair

Dragon’s Lair اصلی در سال 1983 بر روی ماشین‌های آرکید مجهز به لیزر دیسک ظاهر شد و آن را به قدیمی‌ ترین عنوان در این فهرست تبدیل کرد. با وجود انیمیشن تاثیرگذار Don Bluth، گیم پلی بازی به چند مرحله تکراری محدود شد.

هدف شما هدایت قهرمان، Dirk the Daring، در اطراف چالش های مختلف است. رویدادهای زمانی سریع منجر به یک سیستم کنترلی در حال تغییر می‌ شد که با چالش همراه بود و شخصیت به طور خودکار در مراحل دیگر و صحنه‌های اولیه حرکت می‌کرد.

Dragon’s Lair دنباله‌ها و بازی‌های دیگر ساخته شده با همین فناوری (مانند Space Ace) را ایجاد کرد که همگی در اندروید منتشر شده‌ اند.

5.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندرویدی: The seven Guest: Remastered

این بازی اغلب آزاردهنده، یک ماجراجویی با نقطه و کلیک با ویدیوهای HD پیشرفته و سازگار با صفحه لمسی، یک چالش ساده را به شما ارائه می‌کند: یک شب در یک خانه خالی از سکنه زنده بمانید.

به‌طور غیرمعمول، The 7th Guest از ویدیوی تمام حرکتی بهره می ‌برد، تکنیکی که از زمان انتشار آن در سال 1993 تا حد زیادی توسط بازی‌ها نادیده گرفته شد. The 7th Guest یک تجربه بازی به یاد ماندنی با بیش از دو ساعت گیم پلی جذاب و فراگیر است.

6. Doom and Doom II

نسخه های موبایل تیراندازی Doom و Doom II نیز در اندروید موجود است. دو تا از جهنمی ‌ترین، ترسناک ‌ترین و هیجان ‌انگیزترین بازی‌های تیراندازی اول شخص (FPS) تا به حال، Doom و Doom II به طرز شگفت‌انگیزی روی موبایل خوب بازی می‌ کنند.

ما واقعاً نمی توانیم چیزی در مورد سری Doom به شما بگوییم که قبلاً نشنیده اید، بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ویدیو را تماشا کنید و سپس پول خود را به Google Play جهت خرید این بازی بدهید.

توجه داشته باشید که علاوه بر نسخه های رسمی Doom، چندین پورت منبع باز برای اندروید منتشر شده است. در این میان Freedoom بهترین گزینه است.

7. Baldur’s Gate: Enhanced Edition

Baldur’s Gate یکی دیگر از عنوان‌های کلاسیک برای رایانه‌های شخصی با نقطه کلیک است که برای اندروید احیا شده است. این بازی دارای شخصیت های به یاد ماندنی متنوع و داستانی چشمگیر است که ده ها سال پس از انتشار اولیه همچنان گیمرها را به هیجان می آورد.

دروازه Baldur’s Gate یک بازی فانتزی معمولی است، با شخصیت پردازی قوی، صداگذاری و خط داستانی. کمی گیم ‌پلی Soft را اجرا کنید، و بازی ‌ای دارید که احتمالاً بارها و بارها به آن بازمی ‌گردید. بسته‌های الحاقی و محتوای ممتاز نیز برای خرید در دسترس هستند، در حالی که Baldur’s Gate II برای اندروید نیز در دسترس است.

8.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Max Payne Mobile

این تیرانداز بسیار تاثیرگذار از Rockstar چندین دنباله و حتی دو فیلم را ایجاد کرده است.

Max Payne یک پلیس فراری است که به قتل متهم شده و باید نام خود را پاک کند و حقیقت را کشف کند. چه کسی خانواده اش را کشت؟ و چرا آن را به پین ​​ Pin کردند؟

Max Payne Mobile با داستانی تاریک، بازی اصلی رایانه شخصی در اندروید است. مراقب گیم پلی Bullet Time اسلوموشن باشید، اولین باری که این تکنیک در بازی های ویدیویی استفاده شد.

9. Star Wars: Knights of the Old Republic

مسلما بهترین بازی جنگ ستارگان از دوران پیش از دیزنی، شوالیه جمهوری قدیم، 4000 سال قبل از وقایع “The Skywalker Saga” رخ می دهد. با این حال به طرز قابل تشخیصی جنگ ستارگان باقی مانده است.

به عنوان یک RPG، این بازی کلاس های شخصیتی و مسیرهای مختلفی را در طول داستان به شما می دهد. ماموریت ها و مبارزات بر اساس شخصیت شما از نظر سختی متفاوت است زیرا تیمی را برای مبارزه با Sith Armada می سازید.

شوالیه‌های جمهوری قدیم (معروف به KOTOR) برای اولین بار در سال 2004 منتشر شد که مطمئناً امتحان زمان را پس داده است. با داشتن یک خط داستانی عالی و برخی از بهترین کات سین های دوران، از هر ثانیه از این کار لذت خواهید برد. دنباله بازی، Knights of the Old Republic II نیز برای اندروید در دسترس است.

10.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Simon the Sorcerer

Simon the Sorcerer که یک بازی ماجراجویی بسیار دوست‌داشتنی است، قهرمان همنام را به ابعادی عجیب می‌اندازد تا جادوگری به نام کالیپسو را از دست یک جادوگر شیطانی به نام Sordid نجات دهد.

نسخه 25th Anniversary که اکنون در اندروید موجود است، کنترل‌های بازی، منوهای جدید و تنظیمات یکپارچه سازی با سیستم عامل اختیاری را برای اجرای بازی همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، بهبود بخشیده است.

11. XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Within یک بازی استراتژی زمان واقعی (RTS) است که در آن شما کنترل یک تیم رزمی را دارید که وظیفه دارد زمین را از دست بیگانگان نجات دهد.

به جای شکار بیگانگان (به نسخه قبلی XCOM: Enemy Unknown مراجعه کنید)، در XCOM: Enemy Within تیم شما وظایف گسترده تری دارد. این بار، هدف ردیابی و نابود کردن مهاجمان بیگانه است، در حالی که با EXALT، یک جناح سرکش فراانسانی سر و کار دارید. این یک بسط/عاقبت عالی برای عنوان قبلی است که خط داستانی را به سمتی به یاد ماندنی و سینمایی می برد.

دنباله، XCOM 2 نیز در اندروید موجود است.

12. Planescape: Torment: Enhanced Edition

یک بازی RPG کلاسیک با چشم انداز ایزومتریک، Planescape: Torment یک بازی 50 ساعته با خط داستانی غیر متعارف، شخصیت های غیرمعمول، بیگانگان عجیب و غریب و مکانی غنی و به یاد ماندنی در شهر Sigil است.

همانطور که عنوان نشان می دهد، این نسخه ارتقا یافته Planescape: Torment در سال 1999 است که برای تبلت ها بهینه شده است. همچنین دارای یک موسیقی متن بهبود یافته است و اگر رابط کاربری کلاسیک مبتنی بر موس را ترجیح می دهید، این نیز در دسترس است.

13.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Icewind Dale: Enhanced Edition

از همان ناشر Planescape: Torment (Beamdog) نسخه بهبودیافته Icewind Dale است که در ابتدا در سال 2000 منتشر شد.

با گیم پلی مشابه Baldur’s Gate، Icewind Dale یک جست و جوی فانتزی است که دوباره از زاویه دید دوربین ایزومتریک استفاده می کند. عناصر پیشرفته این بازی شامل چندنفره کراس پلتفرم، رابط کاربری بهبود یافته و کلاس قابل بازی جدید است.

این یکی دیگر از نقش‌های RPG عظیم است که با خط داستانی تغییر می‌کند. اگر طرفدار بازی‌های RPG هستید یا نسخه اصلی را بازی می‌کنید، این را دوست خواهید داشت.

14. Syberia

Syberia که در اروپای شرقی و در سرتاسر روسیه می گذرد، یک بازی ماجراجویی گرافیکی است که در آن وکیل کیت واکر با موجودات عجیب و غریب و ربات های ساعت گرد در مکان های خیالی برخورد می کند.

یک بازی محبوب، Syberia (و دنباله آن، Syberia II)، قابل توجه است که توسط هنرمند کمیک بلژیکی Benoît Sokal ساخته و طراحی شده است. دو بازی به سادگی برای تطبیق با مقیاس عظیم این مفهوم توسعه داده شدند.

15. The Last Express

این بازی ماجراجویی عاشقانه و دسیسه‌های بین‌المللی از خالق شاهزاده ایرانی، جردن مچنر، منتشر شده در سال 1997 است که در Orient Express اتفاق می‌افتد و دارای چند انیمیشن خیره ‌کننده است.

داستان The Last Express که در سال 1914 و در آستانه جنگ جهانی اول اتفاق می افتد، شامل مکانیک های گیم پلی انقلابی است که ما از بازی های مدرن انتظار داریم. این شامل تأثیرگذاری بر رفتار NPC است (هر بار که بازی می‌کنید یک بازی متفاوت ایجاد می‌شود). نسخه اندرویدی The Last Express دارای دستاوردهای بازشدنی و یک سیستم راهنمایی سه لایه برای کمک به تکمیل است.

16.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: The Bard’s Tale

The Bard’s Tale که به عنوان “بزرگترین بازی اندروید ساخته شده تا کنون” توصیف می شود، یک پورت از RPG اکشن 2004 است. با جادو و سلاح های موجود برای انجام وظایف و مقابله با حریفان، مسیر بازی با پاسخ هایی که برای شخصیت خود انتخاب می کنید شکل می گیرد که توسط بازیگر کری الوز (The Princess Bride) صداگذاری می شود. در این میان، راوی تمسخر آمیز را تونی جی بازی می کند.

این جریان پنهان طنز، همراه با داستان، The Bard’s Tale را به یکی از خاطره انگیزترین بازی های ماجراجویی رایانه شخصی تبدیل می کند. مطمئناً ارزش بررسی در اندروید را دارد.

17. Runescape و Old School Runescape

Runescape (همچنین به عنوان Runescape 3 شناخته می شود) یک MMO فانتزی در یک محیط جهان باز است که می توانید به تنهایی یا به صورت گروهی آن را کشف کنید. یک بازی بسیار محبوب که در سال 2001 بر روی رایانه شخصی عرضه شد، بیش از 270 نصب و طرفداران زیادی را جمع آوری کرده است.

علاوه بر این، Old School Runescape – مبتنی بر نسخه‌ ای از Runescape قبل از قرارگیری Runescape 3 – در اندروید نیز موجود است. این بازی تعداد کاربران بیشتری نسبت به Runescape 3 و رابط کاربری متفاوتی دارد.

18.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Rome: Total War

نبردهای عظیم شامل فیل‌های جنگی، ارابه‌ ها، کمانداران، سواره نظام و بسیاری موارد دیگر در رم: توتال جنگ مال شماست که برنده شوید. این یک تجربه بازی شگفت‌انگیز است، یک سناریوی بازی کاملا دیجیتالی. با کمپین هایی در سراسر اروپا، شمال آفریقا و خاور نزدیک، این یکی از شگفت انگیزترین بازی های رایانه شخصی کلاسیک است که در اندروید خواهید یافت.

عناوین دیگری از سری Total War نیز موجود است.

19. Tropico

آیا تا به حال تصور کرده اید که بر یک جزیره کارائیب حکومت کنید؟ در Tropico، شما می توانید! Tropico که نوعی شهر سیم کوبایی است، ابزارهایی را به شما می دهد تا کشور جزیره ای خود را از زیر آوار بیرون بکشید. آیا می توانید آینده ای باشکوه برای شهروندان خود بسازید؟

Tropico با دسترسی کامل به اهرم های قدرت (مدیریت افراد، تجارت، سیاست خارجی و حتی ارتش)، کمی چالش برانگیز است اما برای اندروید عالی است.

20.بازی رایانه ای کلاسیک برای بازی در اندروید: Company of Heroes

اگر Rome: Total War برای سلیقه شما کمی تاریخی است، Company of Heroes چالشی به روزتر است. این RTS که در جنگ جهانی دوم می گذرد، فرماندهی دو گروه کرک سربازان آمریکایی را در تئاتر رزمی اروپا به شما می دهد.

با محیط های تخریب پذیر و 15 ماموریت بر اساس رویدادهای واقعی، Company of Heroes یک کامپیوتر کلاسیک واقعی برای اندروید است.

بازی‌های کلاسیک در اندروید که امروز می ‌توانید بازی کنید

برخی از بازی‌های این فهرست حتی بر روی رایانه‌های شخصی مدرن بدون نرم‌ افزار اضافی اجرا نمی ‌شوند، بنابراین دیدن آن‌ها برای اندروید شگفت‌ انگیز است.

با تعداد زیادی تیراندازی کلاسیک، ماجراجویی و عناوین استراتژیک که می‌ توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، بازی‌هایی را تجربه می‌کنید (یا برای اولین بار نمونه ‌برداری می ‌کنید) که امتحان خود را پس داده‌اند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس