بررسی رویداد PC Gaming Show سال 2023

60
0
رویداد PC Gaming Show سال 2023

رویداد PC Gaming Show سال 2023 شاهد حضور تعداد زیادی بازی جدید مثل Dune: Awakening و Baldur’s Gate 3 است که بسیاری از آن‌ها برای اولین‌بار به گیمرها معرفی خواهند شد.

بررسی رویداد PC Gaming Show سال 2023

با اینکه نمایشگاه E3 امسال لغو شد، رویدادهای گیمینگ زیادی در ماه ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهند شد که گیمرها می‌توانند انتظار اخبار هیجان‌انگیزی را از آن‌ها داشته باشند. یکی از این موارد، PC Gaming Show است که در تاریخ ۱۱ ژوئن برگزار خواهد شد و میزبانی آن برعهده Sean “Day[9]” Plott و فرانکی وارد خواهد بود. در جدیدترین اخبار PC Gamer آمده که این مراسم شاهد حضور ۵۵ بازی مختلف خواهد بود که ۱۵ مورد از آن‌ها برای اولین‌بار معرفی می‌شوند.

رویداد PC Gaming Show توسط رسانه پی‌سی گیمر میزبانی می‌شود که با تمام قوا برای برگزاری این رویداد تلاش می‌کند. شان پلات ملقب‌به Day[9] بار دیگر برای میزبانی پی‌سی گیمینگ شو باز خواهد گشت. از جمله بازی‌هایی که در این مراسم به نمایش گذاشته خواهند شد باید به Baldur’s Gate 3 از استودیوی Larian اشاره کرد که در ماه اوت به فاز دسترسی اولیه وارد می‌شود.

Frostpunk 2 از استودیوی 11Bit و یک بازی جدید از تیم توسعه‌دهندگان Klei Entertainment از دیگر مواردی است تاکنون تایید شده است. همچنین بازی Dune: Awakening از استودیوی Funcom نیز در پی سی گیمینگ شو امسال حضور خواهد داشت. Dune Awakening اثری در ژانر جهان‌باز/نقش‌آفرینی MMO و بقا است که در آن گیمر در سرزمین‌های سیاره‌ی آراکیس باید با انواع تهدیدهای محیطی و غیرمحیطی که وجود دارد، مقابله کند.
در این مراسم از هوش مصنوعی برای اعلام اخبار استفاده خواهد شد. به‌گفته برگزار کنندگان این مراسم گفتند که از نتیجه‌ی این کارت کاملا اطمینان دارند. باید دید که آیا این یک رویکرد فان و کمدی برای رویداد امسال است یا اینکه یک استفاده واقعی و شایان توجه از فناوری ترند این روزهای جهان تکنولوژی است.

رویداد The Summer Game Fest برای برگزاری در تاریخ ۸ ژوئن و رویداد Ubisoft Forward برای برگزاری در تاریخ ۱۲ ژوئن برنامه‌ریزی شده است. همچنین باید چهارشنبه هفته‌ی آینده، ۲۴ می منتظر نمایش جدیدی از پلی استیشن شوکیس باشیم.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس