آیفون 16 پرو و پرو مکس با نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی

30
0
آیفون 16 پرو و پرو مکس

اپل از زمان معرفی آیفون 12 در سال 2020، اندازه نمایشگر آیفون‌ها را تغییر نداده است، بااین‌حال به نظر می‌رسد که سال آینده میلادی این موضوع تغییر می‌کند. شایعه‌ای جدید می‌گوید اپل اندازه نمایشگر مدل‌های آیفون 16 پرو و پرو مکس را افزایش می‌دهد.

آیفون 16 پرو و پرو مکس

درحالی‌که اپل هنوز سری آیفون 15 را معرفی نکرده است، شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی آن هستیم. طبق شایعه‌ای جدید، iphone 16 پرو با شماره مدل داخلی D93 به نمایشگر 6.3 اینچی و آیفون 16 پرو مکس با شماره مدل داخلی D94 به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز می‌شود.

درحال‌حاضر آیفون 14 پرو و پرو مکس به‌ترتیب به نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی مجهز شده‌اند، بنابراین اندازه آن‌ها در سال 2024 به اندازه 0.2 اینچ افزایش می‌یابد. این تغییر اندازه می‌تواند به معنای طراحی جدید باشد، البته این احتمال هم وجود دارد که اپل حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش دهد، اقدامی که احتمالاً برای مدل‌های پرو آیفون 15 هم شاهد آن باشیم.

این اولین‌باری نیست که شاهد انتشار شایعات درباره افزایش اندازه نمایشگر آیفون‌های آینده هستیم. در گذشته یکی از منابع دنیای فناوری به نام «راس یانگ» هم این موضوع را مطرح کرده بود، بااین‌حال به گفته یانگ، با نمایشگرهای 6.2 و 6.8 اینچی روبه‌رو خواهیم شد.

گزارش امروز همچنین می‌گوید اپل در مدل‌های پرو آیفون 16 از دوربین پریسکوپی استفاده می‌کند؛ قابلیتی که امسال تنها در آیفون 15 pro max  مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین پریسکوپی زوم اپتیکال 5 تا 6 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به زوم اپتیکال 3 برابری آیفون 14 پرو مکس محسوب می‌شود.

macrumors

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس