بررسی طرح پاک سازی فضای مجازی از محتوا‌های غیر اخلاقی

40
0
طرح پاک سازی فضای مجازی از محتوا‌های غیر اخلاقی

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا ، در راستای پاک سازی و حذف محتواهای نامناسب و مغایر با شئونات اخلاقی از صفحات و کانال های اشخاص در فضای مجازی هشدار داد. در این پست به بررسی طرح پاک سازی فضای مجازی از محتوا‌های غیر اخلاقی می پردزایم.

طرح پاک سازی فضای مجازی از محتوا‌های غیر اخلاقی

سرهنگ “رامین پاشایی” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص ” پاک سازی فضای مجازی از محتواهای غیر اخلاقی” که تهدید کننده امنیت روانی خانواده ها می باشد، ضمن رصد صفحات و کانال های فعال در فضای مجازی، در صورت مشاهده هر گونه محتوای نامتعارف و مغایر با شئونات اخلاقی؛ برخورد با مرتکبان کما فی السابق در دستور کار پلیس فتا کل کشور قرار دارد .

این مقام مسئول افزود : بیشترین حجم تولید و انتشار محتواهای نامناسب مربوط به تبلیغات صفحات تجاری فعال در حوزه مزون های لباس زنانه و مردانه، مدلینگ، سالن های زیبایی، پیکر تراشی و باشگاه های ورزشی است که تعدادی از فعالان این حوزه پس از دریافت اخطار و تذکر تلفنی از پلیس فتا نسبت به حذف محتوای نامناسب اقدام نموده اند.

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در این رابطه مجددا به صاحبان اینگونه کسب و کارها اخطار می دهیم تا قبل از رصد وتشکیل پرونده قضائی شخصا نسبت به حذف محتواهای نامتعارف از صفحات و کانال های خود اقدام کنند.

وی بیان داشت : با توجه به حجم بالای تماس های مردمی و گزارشات دریافتی از سوی کاربران گرامی و فهیم فضای مجازی مبنی بر برخورد با جرایم مذکور ؛ اولویت برخورد با مرتکبان تخلف در این حوزه در ابتدا تماس تلفنی و احضار مبنی بر ارشاد و حذف محتواهای نامناسب بوده و در صورت عدم توجه و تکرار مجدد؛ پرونده علیه آنها تشکیل وبه محاکم قضائی ارسال خواهد شد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس