سامسونگ ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Galaxy Enhance-X را عرضه کرد

85
0
ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Galaxy Enhance-X

برخی افراد علاقه زیادی دارند که عکس های خود را به طور مرتب در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و مدام از فیلترهای مختلف استفاده کنند. البته که چندان کار سختی نیست، برای اینکه بفهمید کدام فیلتر بهتر است، باید آن را اعمال کنید ، سپس می توانید عکس را منتشر کنید. ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Galaxy Enhance-X توسط سامسونگ معرفی شده است در ادامه بیشتر درباره این ویرایشگر بدانید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید عکس‌های خود را جذابتر کنید، باید از برنامه‌های ویرایشگر عکس مانند Picsart، Snapseed یا Lightroom استفاده کنید. این برنامه ها ابزارهای زیادی را ارائه می کنند. اما شما باید مدتی را صرف تمرین با این ابزارها کنید. اخیرا، Samsung یک برنامه جدید از این دست، به نام Galaxy Enhance-X معرفی کرده است.

این ویرایشگر عکس چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Galaxy Enhance-X
ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Galaxy Enhance-X

همانطور که حدس می زنید، برنامه Galaxy Enhance-X یک ویرایشگر عکس قدرتمند است که از هوش مصنوعی برای بهتر کردن عکس های شما استفاده می کند. از طریق این ویرایشگر کاربران می توانند عکس های خود را ویرایش کنند و به تصاویر خود روشنایی و وضوح بیشتری ببخشند. به علاوه، کاربران همچنین می توانندتغییراتی از قبیل حذف اشیا ناخواسته و این قبیل کارها را نیز انجام دهند.

علاوه بر این، از طریق هوش مصنوعی، برنامه Galaxy Enhance-X چهره‌ها را در عکس‌ها تشخیص می‌دهد و به شما امکان می‌دهد پوست، شکل فک و چشم‌ها را به دلخواه تنظیم کنید. هنگام عکاسی پرتره، می‌توانید میزان تاری را تغییر دهید و شدت آن را تنظیم کنید. چیزی که ما را بیشتر از هر چیزی شگفت زده کرد این بود که با یک ضربه می توانید تمام ویرایش های مناسب را روی عکس های خود اعمال کنید.

تمام عملیات ویرایش تصاویر تنها چند ثانیه طول می کشد. پس از اعمال تغییرات، می توانید پیش نمایش تغییرات را مشاهده کنید، آن را با نسخه اصلی مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا ذخیره کنید یا نه.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس