بررسی ویژگی Chat Lock واتساپ

67
0
ویژگی Chat Lock واتساپ

ویژگی جدید واتساپ موسوم‌ به Chat Lock، گام جدید این پیام‌رسان برای افزایش حریم خصوصی کاربران است. در این پست به بررسی ویژگی Chat Lock واتساپ می پردازیم.

بررسی ویژگی Chat Lock واتساپ

واتساپ اخیراً قابلیتی به نام Chat Lock را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد برخی مکالمات را خصوصی‌تر نگه‌ دارند. با این ابزار می‌توانید هر مکالمه‌ای که تمایل دارید را قفل کنید. ویژگی مذکور چت‌های شما را در پوشه‌ی اختصاصی قرار می‌دهد که فقط از طریق حسگرهای بیومتریک مثل اثر انگشت و تشخیص چهره یا گذرواژه دردسترس خواهند بود. این ابزار همچنین اعلان‌های چت‌های قفل‌شده را مخفی می‌کند.

استفاده از Chat Lock واتساپ آسان به‌نظر می‌رسد. بدین‌منظور باید روی نام چت موردنظر ضربه بزنید و گزینه‌ی Lock را انتخاب کنید. برای دسترسی به گفت‌وگوهای قفل‌شده‌ی خود می‌توانید از رمزعبور یا اسکن بیومتریک مثل اثر انگشت بهره ببرید. واتساپ می‌گوید این قابلیت برای افرادی که گوشی خود را با اعضای خانواده به‌اشتراک می‌گذارند بسیار کاربردی و مفید است.

واتساپ در حال آماده‌سازی قابلیت‌های جدیدی برای Chat Lock است که ازجمله می‌توان به امکان ایجاد رمز عبور سفارشی برای هر چت و ابزار قفل کردن مکالمه‌ها در چندین دستگاه اشاره کرد. این قابلیت جدید اکنون دردسترس همه‌ی کاربران قرار گرفته است.

engadget

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس