برنامه نتفلیکس برای بازی واقعی Squid Game با جایزه 4.56 میلیون دلاری

71
0
بازی واقعی Squid Game

نتفلیکس در حال جذب شرکت کنندگان برای یک برنامه تلویزیونی واقعی است که از محبوب ترین سریال تاریخ خود، بازی مرکب (Squid Game) الهام گرفته شده است. در این خبر به بازی واقعی Squid Game با جایزه 4.56 میلیون دلاری می پردازیم.

بازی واقعی Squid Game با جایزه 4.56 میلیون دلاری

با این حال، همانطور که در درام دیستوپیایی(dystopian)کره جنوبی به تصویر کشیده شده است، زندگی کسی در خطر نیست.
در عوض، 456 استخدام‌کننده از سراسر جهان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که بدترین سرنوشت، دست خالی رفتن به خانه است، که این مجازات از دست دادن یک جایزه 4.56 میلیون دلاری (3.8 میلیون پوند) می باشد.
نتفلیکس همچنین تایید کرد که این سریال محبوب در اوایل این هفته برای فصل دوم تمدید خواهد شد.شرکت کنندگان باید حداقل 21 سال سن داشته باشند. آنها باید انگلیسی صحبت کنند و در اوایل سال 2023 تا 4 هفته برای فیلمبرداری در دسترس باشند.
456 شرکت‌کننده، اشاره‌ای به سریال تخیلی دارند که تعداد بازیکنان آن یکسان است و قهرمان اصلی آن سئونگ گی‌هون نیز به عنوان Player 456 شناخته می‌شود.

سریال مهیج کره جنوبی داستان افراد بدهکار را روایت می کند که برای یک جایزه نقدی هنگفت در یک سری بازی های مرگبار رقابت می کنند.
این سریال به عنوان محبوب ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران رکورددار است و در 28 روز اول عرضه آن توسط 111 میلیون کاربر پخش شد.
کارگردان، نویسنده و تهیه کننده اجرایی Squid Game هوانگ دونگ هیوک روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “سال گذشته 12 سال طول کشید تا اولین فصل Squid Game پخش شود. اما 12 روز طول کشید تا Squid Game به بهترین فصل تبدیل شود.”
نتفلیکس با رقابت شدیدی از سوی رقبای استریم مواجه است، اما پس از افزایش قیمت ها و ترک روسیه نیز مورد ضربه قرار گرفت.
در ماه آوریل(فروردین)، کاهش شدید مشترکین را فاش کرد و هشدار داد که میلیون‌ها نفر دیگر قرار است این سرویس پخش را ترک کنند.
این امر بیش از 50 میلیارد دلار از ارزش بازار شرکت را از بین برد، زیرا کارشناسان هشدار داده بودند که شرکت برای بازگشت به مسیر با مشکل مواجه است.

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس