شایعات درباره مک پرو 2022 اپل : دسکتاپ M1 اپل هنوز یک راز است

72
0
شایعات درباره مک پرو 2022 اپل

احتمالاً امسال یک Mac Pro مبتنی بر M1 عرضه می شود. در این مقاله احتمالات و شایعات درباره مک پرو 2022 اپل که میتوانیم انتظار وجود آنها را در این دستگاه داشته باشیم را، بررسی می‌کنیم.

Mac Pro اولین بار در سال 2019 وارد بازار شد. اکنون نسخه جدیدی ممکن است در آینده نزدیک رونمایی شود. اپل قرار است اولین رونمایی سال خود را در روز سه شنبه، ۸ مارس برگزار کند.

ما به طور قطع نمی‌دانیم چه رخ خواهد داد، اما ممکن است به‌روزرسانی هایی به iPhone SE، iPads اضافه شده و احتمالاً یک Mac جدید انجام شود. اپل احتمالاً در اواخر سال جاری دستگاه های بیشتری را مانند نسخه M1 mac pro به نمایش خواهد گذاشت.

حتی با وجود اینکه این اخبار در حد شایعات هستند، ما پیشینه اپل را با تحلیل های خودمان منطبق کرده‌ایم تا به حدس های خوبی در مورد ظاهر M1 Mac Pro برسیم.

Mac Pro جدید چه زمانی معرفی می شود؟

تقریباً مطمئن هستیم که یک مک پرو جدید امسال عرضه خواهد شد. مک پرو و ​imac 27 اینچی آخرین مدل هایی هستند که اپل برای تکمیل فرایند دو ساله تغییرات خود ارائه خواهد کرد.

طبق اطلاعات سایت فرانسوی Consomac، اپل سه رایانه مک جدید را در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. اطلاعات کمی در مورد محصول جدید وجود دارد (از جمله اینکه آیا Mac Pro یکی از مدل های ارائه شده است یا خیر)، این می تواند نشان دهد که اپل کامپیوترهای جدیدی را به زودی عرضه خواهد کرد.

به گفته ناظر با تجربه اپل Mark Gurman از بلومبرگ، اپل حداقل یک رایانه مک جدید در ماه مارس عرضه خواهد کرد، در حالی که سایر محصولات در ماه می یا ژوئن وارد بازار خواهند شد.

در حال حاضر ما چیز بیشتری از این نمی دانیم، حدس من این است که مدل جدید در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل، که معمولا در اوایل ژوئن اتفاق می افتد، معرفی خواهد شد. قابلیت های جدید یا منحصر به فردی وجود دارد که اپل قصد دارد با به‌روزرسانی سالانه سیستم عامل اضافه کند، توسعه دهندگان نرم افزار باید اولین کسانی باشند که باخبر می‌شوند.

همیشه این امکان وجود دارد که رونمایی بزرگ در رویداد سالانه ای که اپل در ماه مارس برگزار می‌کند، برگزار شود، اما این رویداد بیشتر بر آموزش متمرکز است.

چه چیزی جدید خواهد بود؟

این حدس هر کسی در این مرحله است. اپل باید به پشتیبانی از نسخه های قدیمی تر مک ادامه دهد و این نسخه جدید را به عنوان به‌روزرسانی آن منتشر کند. دلیل این موضوع این است که یکی از نکات سیستم های پیشرفته مانند مک این است که بیش از چند سال دوام می آورند.

احتمالاً این بدان معناست که اپل تغییرات قایل توجهی ایجاد نمی‌کند، به خصوص با توجه به اینکه اپل طراحی های سخت افزاری خود را به ندرت در شرایط عادی به روز می کند.

برای تغییر پردازنده های خود از پردازنده های Xeon اینتل و به‌روزرسانی به استانداردهای مدرن تر و پهنای باند بالا (مانند PCIe 4 و DDR5) احتمالاً نیاز به یک مادربرد بازطراحی شده دارد که امیدواریم همچنان طراحی پردازنده سوکتی را حفظ کند.

ما هنوز نمیدانیم که اپل چگونه قصد دارد مجموعه M1 خود را به سیستمی که به طور سنتی بر گرافیک مجزا و بیش از 10 هسته CPU در M1 Max فعلی خود متکی است، تغییر دهد.

آیا ماژول های گرافیکی جدیدی با استفاده از پردازنده گرافیکی ادغام شده در M1 ایجاد می‌کند یا همچنان به پردازنده های گرافیکی Radeon Pro AMD تکیه می‌کند؟ ذهن های پرسشگر می خواهند بدانند، اما هنوز چیزی معلوم نیست.

شایعاتی در مورد iMac 27 32 اینچی مبتنی بر M1 با صفحه نمایش کیفیت بالا و mini mac به روز شده وجود دارد، اما ما همچنین صبورانه منتظر نسخه ای ارزان تر از Pro Display XDR هستیم. این قضیه ممکن است به معنای یک mac pro میان رده باشد که عالی خواهد بود، مگر اینکه اپل قصد داشته باشد یک mini mac به روز شده ارائه کند.

چه زمانی می توانیم یک mac pro جدید بخریم؟

به احتمال زیاد جواب امسال خواهد بود، اگر مشکل زنجیره تامین برای مدت طولانی ادامه یابد، دسکتاپ جدید Mac Pro احتمالاً تا اوایل سال آینده در عرضه محدود خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس