بهترین بازی هایی که Nintendo Switch در آینده منتشر می کند

128
0
بهترین بازی های Nintendo Switch

نینتندو سوییچ یکی از محبوب‌ترین کنسول‌هایی است که نینتندو تا به حال تولید کرده است. این کنسول، بازی‌های متنوعی برای انتخاب و ویژگی‌های منحصر به ‌فرد فراوانی دارد. حتما قبلاً ورودی‌های جدیدی را در سری‌های Zelda، Super Mario و Pokémon در نینتندو سوییچ بازی کرده اید، اما هنوز بازی‌های عالی زیادی برای کنسول هیبریدی در راه است که شامل بازی‌های انحصاری توسعه‌یافته داخلی توسط نینتندو و همچنین عناوین و پورت‌های شخص ثالث (Third party يا نقل و انتقالات وابسته بر شخص ثالث يه معامله تجاريه كه يه شخص يا يه نهاد به غير از اون شركت يا فرد اصلي را شامل می شود) نیز هست که در پلتفرم‌های دیگر نیز موجود است. بهترین بازی های Nintendo Switch و مورد انتظار ترین بازی های نینتندو سوئیچ در سال 2022 را باهم مرور میکنیم.

از آنجایی که بسیاری از بازی های معرفی شده در E3 2021 Nintendo Direct و September Direct در حال حاضر راه اندازی شده اند، لیست بازی های قابل ارائه در آینده در حال کاهش است. با این حال، ما از تعداد زیادی بازی در آینده که قرار است لانچ شود، آکاهی داریم و علاوه بر آن، هنوز زمان زیادی برای اعلام بازی های بیشتر وجود دارد. بنابراین ممکن است بازی‌های بیشتری را در طول سال 2022 دریافت کنیم.

با در نظر گرفتن این موضوع، هنوز بازی های زیادی روی پلتفرم وجود دارد که باید منتظر آنها بود. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌های Nintendo Switch برای سال 2022 و بعد از آن را معرفی کنیم.

Pokémon Legends: Arceus —  انتشار January 28, 2022

Pokémon Legends: Arceus — January 28, 2022
Pokémon Legends: Arceus — January 28, 2022

در حالی که ILCA روی بازسازی‌های Brilliant Diamond و Shining Pearl کار می‌کند، Game Freak در حال آماده کردن چیزی خاص با Pokémon Legends: Arceus است. این یک RPG اکشن جهان باز خواهد بود. اولین مورد برای این سری و قبل از رویدادهای Diamond and Pearl در منطقه Sinnoh اتفاق می افتد. طرفداران ده‌ها سال است که درخواست یک RPG اکشن پوکمون جهان باز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که Game Freak این آرزو را برآورده خواهد کرد.

این بازی همچنان از ساختاری مشابه با بازی‌های نوبتی پیروی می‌کند، اما دارای نبرد بی‌درنگ خواهد بود. می‌توانید این جهان باز را کاوش کنید و آزادانه پوکمون‌هایی را که در سراسر آن پرسه می‌زنند، بگیرید. در حال حاضر، هنوز چیز زیادی در مورد این بازی نمی دانیم، اما Pokémon Legends: Arceus در حال شکل‌گیری است که یک بازی واقعاً متفاوت برای این سری ارائه دهد. در حال حاضر برای اکران در 28 ژانویه 2022 برنامه‌ریزی شده است.

Dying Light 2: Stay Human — انتشار February 4, 2022

Dying Light 2: Stay Human — February 4, 2022
Dying Light 2: Stay Human — February 4, 2022

Dying Light 2: Stay Humanبرای مدت طولانی توسط طراحان آن در حال توسعه بوده است و پس از تحمل تاخیرهای متعدد، به نظر می رسد که در فوریه 2022 عرضه می شود. این بازی برای سخت افزارهای مدرن و پیشرفته ساخته شده است؛ بنابراین نسخه نینتندو سوییچ که قرار است ارائه شود بر پایه ابر (cloud) خواهد بود، درست مانند Hitman 3، Control، و نگهبانان کهکشان- Guardians of the Galaxy.

این بدان معناست که برای اجرای این بازی باید همیشه یک اتصال اینترنتی پایدار و قدرتمند داشته باشید که ممکن است برای برخی از بازیکنان مشکل ساز باشد. خود بازی امیدوارکننده به نظر می‌رسد، با یک دنیای باز عظیم برای کاوش و مسیرهای شاخه‌ای مختلف که بازی‌ها و تجربه های متعددی را ارائه می دهند.

Triangle Strategy — انتشار March 4, 2022

Triangle Strategy — March 4, 2022
Triangle Strategy — March 4, 2022

جدای از انتخاب نامی عجیب برای این بازی توسط شرکت سازنده، به نظر می رسد Triangle Strategy یکی دیگر از بازی های تاکتیک نوبتی خارق العاده ای باشد که توسط Square Enix ساخته شده است. این بازی به‌عنوان دنباله‌ای برای Octopath Traveler است، اگرچه داستان‌های آن‌ها لزوماً به هم مرتبط نیستند.

جامعه اسکوئر انیکس و طرفداران آن از ارائه این بازی هیجان زده به نظر می رسند، زیرا این اولین بازی تاکتیکی است که این شرکت در مدت زمان طولانی توسعه داده است. موقع بازی به سرعت متوجه سبک هنری زیبای این بازی خواهید شد. به‌جای نبرد نوبتی، شاهد یک سیستم نبرد تاکتیک‌های شبکه‌ای، از جمله داستان‌سرایی جذاب خواهید بود.

Chocobo GP — انتشار March 10, 2022

Chocobo GP — March 10, 2022
Chocobo GP — March 10, 2022

بعید است نینتندو به این زودی Mario Kart 9 را منتشر کند، اما حداقل Square Enix تجربه دیگری برای بازی در این مدت برای ما دارد. Chocobo GP یک بازی ویدئویی مسابقه ای کارتونی است و بازیکنان را به مراحل محبوب Final Fantasy همراه با انواع مختلف مسابقه می فرستد و حتی از حالت های چند نفره تا 8 نفره پشتیبانی می کند. مطمئناً یک ماجراجویی زیبا و جذاب برای لذت بردن از آغاز سال 2022 است. قرار است در 10 مارس 2022 عرضه شود، اما پیش‌سفارش‌ها هنوز فعال نشده‌اند.

Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp —تاریخ عرضه بهار 2022

Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp — Spring 2022
Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp — Spring 2022

باورش سخته ولی Advance Wars برگشته است. حتی اگر جدیدترین ورودی های آن از بازی های اصلی و نسخه اورجینال آن نباشند. همانطور که در جریان E3 2021 Nintendo Direct اعلام شد، Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp در اواخر سال 2022 به سوییچ می رود و به عنوان بازسازی دو بازی اول این سری عمل می کند.

Advance Wars یک بازی تاکتیکی نوبتی است که دارای طرفداران اختصاصی است. در واقع، طرفداران سال‌هاست که خواستار جنگ‌های پیشرفته‌تر شده‌اند و نینتندو سرانجام آن را ارائه خواهد کرد. آخرین ورودی، Advance Wars: Days of Ruin در سال 2008 برای Nintendo DS عرضه شد، اما این سری از آن زمان تا کنون غیر فعال بوده است. به احتمال زیاد نینتندو در حال سنجش علاقه به سری Advance Wars است تا احتمالاً یک بازی جدید توسعه دهد. متأسفانه این مجموعه از دسامبر 2021 به بهار 2022 به تعویق افتاد. امیدوارم به زودی آماده راه اندازی شود.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga —تاریخ عرضه بهار 2022

Lego Star Wars: The Skywalker Saga — Spring 2022
Lego Star Wars: The Skywalker Saga — Spring 2022

Lego Star Wars: The Skywalker Saga چندین سال است که طراحان این بازی در حال ساخت آن هستند، اما پس از یک تاخیر، به نظر می رسد که در نهایت در بهار 2022 آماده عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه در مورد این بسته این است که همه چیز را از جمله 9 فیلم جنگ ستارگان در حماسه اسکای واکر، شامل صداپیشگی و مراحل متعدد از کل مجموعه را در خود گنجانده است. جدای از پیشرفت های بصری، این مجموعه دارای نبردهای پیشرفته برای بازی در هر دو بخش لایت شمشیر و بلستر خواهد بود. امیدوارم این یکی به زودی راه اندازی و عرضه شود!

Kirby and the Forgotten Land — انتشار در بهار 2022

Kirby and the Forgotten Land — Spring 2022
Kirby and the Forgotten Land — Spring 2022

فرض کاوش در دنیای سه بعدی پسا آخرالزمانی به عنوان کربی (محبوب ترین موجود صورتی رنگ دایره ای شکل بازی های ویدیویی است) وحشی و عجیب اما جذاب است. این دقیقاً همان چیزی است که در Kirby and the Forgotten Land، بازی‌ای که در سپتامبر 2021 Nintendo Direct معرفی شد، بازی کردیم.

این جدیدترین بازی اصلی Kirby از زمان Star Allies در سال 2018 است و به نظر می‌رسد از نظر گیم پلی پیشرفت بزرگی باشد. در حالی که مطمئناً دارای یک دنیای پسا آخرالزمانی است، اما همچنان یک بازی کربی است، به این معنی که نسبت به تجربه ای که در The Last of Us دریافت می‌کنید، بسیار ضعیف‌تر خواهد بود.

البته کربی همچنان می‌تواند حملات دشمنان خود را کپی کرده و از آنها برای غلبه بر مشکلات استفاده کند. Kirby and the Forgotten Land به نظر می رسد که از نظر فضاهای باز بزرگ، در همان مسیر Super Mario Odyssey باشد.

Marvel’s Midnight Suns — انتشار در سال 2022

Marvel’s Midnight Suns — Second half of 2022
Marvel’s Midnight Suns — Second half of 2022

بازی Marvel’s Midnight Suns توسط توسعه دهنده Firaxis، تیم سازنده XCOM و یک RPG تاکتیکی ارائه شده است. این بازی دارای گیم پلی مشابه سری XCOM خواهد بود، اما با چند تغییر که باعث شده است آن را از قبلی ها جدا نگه دارد. در این بازی شما به عنوان یک قهرمان جدید به نام The Hunter بازی می کنید که می تواند به دلخواه شخصی سازی شود.

اما همچنان می توانید در کنار قهرمانان مارول مورد علاقه خود از جمله ولورین، گوست رایدر و مرد آهنی بجنگید. بهتر از همه این است که به نینتندو سوییچ می آید، به این معنی که می توانید آن را روی صفحه بزرگ یا در حال حرکت بازی کنید. متأسفانه ارائه این بازی از مارس 2022 به نیمه دوم سال به تعویق افتاده و تاریخ انتشار خاصی اعلام نشده است.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge —انتشار در سال 2022

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge — 2022
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge — 2022

بازگشت به بازی های قدیمی در دهه های 80 و 90 میلادی، Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برداشتی مدرن از ماجراهای 2 بعدی beat-’em-up است که لاک پشت های مورد علاقه‌مان همه در آن نقش آفرینی می کنند. شبیه به بازی های کلاسیک‌ قدیمی است.

Shredder’s Revenge را میتوان بصورت چهارنفره و چند نفره و بصورت محلی و آنلاین بازی کرد. این فیلم لئوناردو، دوناتلو، میکل آنژ و رافائل را دنبال می‌کند که با شرورهای معروفی مانند Foot Clan و Shredder مبارزه می‌کنند. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما در سال 2022 آماده ارائه خواهد شد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel —عرضه در  2022

The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel — 2022
The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel — 2022

The Legend of Zelda: Breath of the Wild به عنوان بهترین بازی نسل و احتمالاً بهترین بازی Legend of Zelda در تمام دوران معرفی شده است. جای تعجب نیست که نینتندو بخواهد دنباله مستقیمی برای آن در BotW 2 بسازد، هرچند که شکل آن مشخص نیست.

یک تیزر تریلر منتشر شده در E3 2019 نشان می دهد که Zelda می تواند همراه با Link قابل بازی باشد و به نظر می رسد که جهان با وجود نابودی Ganon از مصیبت دیگری رنج می برد.

در E3 2021، نینتندو بیشتر این بازی را به نمایش گذاشت و همچنان از آن به عنوان “the sequel to Breath of the Wild” یاد کرد. جهان باز همچنان وجود دارد، اما بازیکنان اکنون می توانند مانند Skyward Sword به آسمان های بالا بپردازند. این بازی برای یک انتشار در سال 2022 آماده می شود.

Splatoon 3 -انتشار  2022

Splatoon 3 - 2022
Splatoon 3 – 2022

اگرچه انتظار انتشار Splatoon 3 طولانی نخواهد بود، با این حال نینتندو قسمتی از این بازی را که قرار است در مقطعی در سال 2022 عرضه شود را نشان داد. در فوریه 2021 Nintendo Direct، ما این شانس را داشتیم که یک مکان جدید به نام Splatlands و یک بیابان پر جمعیت توسط Inkling ببینیم.

البته باید گفت در پیش نمایش Splatoon 3 چیز زیادی رونمایی نشد. می دانیم که این بازی هنوز نبردهای آنلاین Turf War 4v4 و تجهیزات جدیدی برای باز کردن و ارائه خواهد داشت. از همه اینها که بگذریم، ما انبوهی از سوالات بی پاسخ داریم. ما مشتاقیم ویژگی های جدید را بدانیم و اینکه آیا بازی حالت تک نفره قدرتمندی را ارائه می دهد یا خیر. نینتندو انتشار بازی در سال 2022 را تایید کرد، اگرچه تاریخ خاصی را مشخص نکرد.

Bayonetta 3 – عرضه در 2022

Bayonetta 3 - 2022
Bayonetta 3 – 2022

یکی از بزرگترین سورپرایزهای سپتامبر 2021 Nintendo Direct، ظهور مجدد Bayonetta 3 بود. بازی‌ای که حداقل از سال 2017 در دست ساخت بوده است. تریلر جدید برخی از شخصیت های بازی و همچنین گیم پلی را به نمایش می گذارد. در آن، ما می‌بینیم که بایونتا از قدرت جادوگر خود برای کنترل یک موجود غول‌پیکر استفاده می‌کند.

در واقع از آن برای مبارزه با دشمنانش استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که گیم‌پلی آن با بقیه سری‌ها برابری می‌کند و بر روی اکشن‌های سریع، ترکیب‌ها و کاوش‌های سبک تمرکز دارد. البته بایونتا همیشه شیک است و مدل موی جدیدی دارد! بهترین از همه باید بگوییم پنجره بازی سال 2022 است.

Mario + Rabbids: Sparks of Hope -انتشار در سال 2022

Mario + Rabbids: Sparks of Hope - 2022
Mario + Rabbids: Sparks of Hope – 2022

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سوییچ، Mario + Rabbids: Sparks of Hope است. این بازی دنباله بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle خواهد بود. بازی که در سال 2017 بسیاری از ما را شگفت زده کرد. این بازی همچنان دارای گیم پلی محبوب استراتژی تاکتیکی است، اما بازیکنان را به سیارات جدید می فرستد. امیدواریم که تنوع بیشتری در جنگنده ها و دشمنان ایجاد کند با کاوش های بازتر و مهاجرت به فضا. به نظر می رسد Sparks of Hope جانشینی شایسته برای یکی از محبوب ترین بازی های سوییچ خواهد بود.

Fall Guys: Ultimate Knockout – انتشار نامعلوم

Fall Guys: Ultimate Knockout - TBA
Fall Guys: Ultimate Knockout – TBA

بازی پرطرفدار بتل رویال، Fall Guys: Ultimate Knockout در تابستان 2020 بازیکنان بزرگی را مجذوب خود کرد و قصد دارد در آینده روی نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی به دلیل حالت های مختلف بازی، تعداد زیادی قابلیت بازگشایی و ارجاع به بازی های دیگری مانند Doom و Sonic the Hedgehog مشهور شد.

Fall Guys در ابتدا قرار بود در تابستان 2021 برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاد. امیدواریم که واقعا امسال راه اندازی و عرضه شود، با این حال ممکن است سال 2022 منتشر شود.

Sports Story — انتشار نامعلوم

Sports Story
Sports Story

Golf Storyبسیار بیشتر از یک بازی گلف در نینتندو سوییچ بود. این بازی پر از شخصیت‌های جذاب بود که همه در یک پوسته گلف پیچیده شده بودند و کسانی که به ورزش علاقه ای ندارند هم می توانستند از آن لذت ببرند.

Developer Sidebar Games این مفهوم را حتی در Sports Story فراتر می‌برد که دوباره ورزش را با فرآیند نقش آفرینی بازیکنان ترکیب و ورزش های جدید زیادی را اضافه می کند. این موارد شامل تنیس است و شما در آکادمی تنیس درست مانند بازی کلاسیک ماریو تنیس Game Boy Color تحصیل خواهید کرد.

شما حتی این شانس را خواهید داشت که در یک “Decasportathon” شرکت کنید تا نشان دهید که واقعاً تا چه اندازه در برابر چالش قرار دارید. اگرچه این بازی برای اواسط سال 2020 برای عرضه برنامه ریزی شده بود، اما توسط Nintendo Direct اعلام شد که عرضه این بازی به تعویق افتاده است.

Hollow Knight: Silksong — انتشار نامعلوم

Hollow Knight: Silksong
Hollow Knight: Silksong

یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷، دنباله‌ای از Hollow Knight: Silksong است و در آینده به نینتندو سوییچ می‌رود. دراین بازی از جلوه‌های بصری خیره‌کننده، گیم‌پلی مترویدوانیا و حال و هوای Hollow Knight اصلی استفاده می‌کنید و شما را به جای “هورنت”، شاهزاده خانمی که وظیفه محافظت از Hallownest را بر عهده دارد، قرار می‌دهد. Silksong سال گذشته معرفی شد و ما اطلاعات زیادی در مورد توسعه آن دریافت نکرده‌ایم. اما امیدواریم که انتظار به پایان رسیده باشد و بزودی عرضه شود.

Metroid Prime 4 — انتشار نامعلوم

Metroid Prime 4
Metroid Prime 4

صحبت هایی در مورد Metroid Prime 4 که چندین سال پیش در ارائه E3 Nintendo Direct منتشر شد، شنیده می شود اما از آن زمان تاکنون چیزی از نینتندو نشنیده ایم. ظاهراً بازی هنوز در Bandai Namco در حال توسعه بوده است ولی به همان سرعتی که نینتندو انتظار داشت پیشرفت نکرد و به این ترتیب در حالیکه استودیو Retro خالق سه گانه Metroid Prime را در اختیار داشت، حذف شد ولی حالا بعد از مدتی دوباره شروع به کار کردند. نمی دانیم که بازی در چند سال آینده عرضه خواهد شد یا خیر، اما یک چیز را می دانیم: طرفداران متروید در انتظار هستند تا یک بازی عالی ارائه شود. در غیر این صورت ممکن است مجبور شوند بازی دیگری مانند Other M را انتخاب کنند و هیچکس این را نمی خواهد.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس