اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch )

نینتندو اعلام کرد که بلوتوث با به روزرسانی به Switch  اضافه شده است. در ادامه به اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ می‌پردازیم.

78
0
2 اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch )

نینتندو به صورت ناگهانی اعلام کرد که پشتیبانی صوتی بلوتوث از طریق به روزرسانی نرم افزاری به Switch  اضافه شده است. توانایی استفاده از هدفون بلوتوث برای گوش دادن به صدای بازی از زمان انتشار کنسول در سال ۲۰۱۷ یکی از بیش‌ترین درخواست‌ها از نینتندو بود، بنابراین در نهایت داشتن آن بسیار عالی است هرچند محدودیت‌هایی وجود دارد. در ادامه به اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ می‌پردازیم.

طبق مقاله پشتیبانی نینتندو، اگر با هدست بلوتوث به نینتندو سوییچ متصل شده‌اید، محدود به استفاده از حداکثر دو کنترلر بی‌سیم خواهید بود. این سیستم همچنین از میکروفون بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، که با توجه به اینکه سیستم چت صوتی خود نینتندو متکی به برنامه‌ای است که روی تلفن شما اجرا می‌شود، تعجب آور نیست. با این حال، این برای افرادی که از قابلیت چت صوتی داخلی بازی می‌کنند، تلخ است.

اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ

اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ ( Nintendo Switch )

قبل از این ویژگی مردم برای اتصال هدفون‌های بی‌سیم بر روی سوییچ راه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند برای مثال لوازم جانبی وجود دارد که به عنوان آداپتورهای صوتی بلوتوث عمل می‌کنند و برخی هدست‌ها مانند SteelSeries Arctis 1 Wireless با دانگلی به فروش می‌رسید که باعث پشتیبانی سوئیچ از هدفون‌های بی‌سیم می‌شد.

بنابراین داشتن بلوتوث داخلی کار بزرگی است مخصوصاً با توجه به اینکه Pro Controller نینتندو سوییچ، برخلاف بسیاری از کنترلر‌ها، جک هدفون ندارد (اگرچه شایان ذکر است که PS5 و Xbox Series بطور طبیعی از صدای بلوتوث پشتیبانی نمی‌کنند.) حتی با وجود محدودیت‌های ذکر شده، به نظر می‌رسد این ویژگی به خوبی پشتیبانی می‌شود: نینتندو می‌گوید که سوئیچ می‌تواند حداکثر ۱۰ دستگاه متصل را ذخیره کند و می‌گوید که باید با سوییچ معمولی و Switch Lite کار کند.

من بدون مشکل زیاد AirPods Pro خود را به پایه Switch متصل کرد. در منوی تنظیمات، قسمتی برای “بلوتوث صوتی” وجود دارد و می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌ها، هدفون خود را از آنجا pair کنید.

با توجه به تغییرات این به روز رسانی همچنین برخی ویژگی‌ها را برای مفیدتر شدن اینترنت سیمی اضافه می‌کند. سوئیچ قادر خواهد بود حتی در حالت Sleep نیز به اینترنت متصل باشد، ظاهراً از طریق آداپتور یا پورت LAN داخلی در داک نینتندو سوییچ OLED، کنسول توانایی بارگیری محتوا در حالت Sleep نیز خواهد داشت و این ویژگی به طور پیش فرض روشن می‌شود.

حال که با اضافه شدن قابلیت بلوتوث در نینتندو سوییچ آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس